Klub obožavatelja C8-ice

Hrvoje Marin

Active member
od te braće i sestra Lancia je meni naj. Problem ima jedan, veliki. visoka je podnica i koliko je god veliki auto sjedala su smješno nisko, meni sa 194 je nemoguć.
 

SPS

New member
od te braće i sestra Lancia je meni naj. Problem ima jedan, veliki. visoka je podnica i koliko je god veliki auto sjedala su smješno nisko, meni sa 194 je nemoguć.
Pa nebi se sa tobom složio. ja sam visok 188 i imam 120 kg. znači nisam baš neka minijatura hahaha. Vozim c8 bez ikakvih problema, a auto je savršen za putovanja i za širu porodicu kakva je moja. nedavno sam bio u poljskoj na euru sa njim u poznanu, nema umora u tom autu. moja ocjena je čista 10-ka.
 

SPS

New member
Možda tebi kao drajveru da,ali pitaj one na zadnjim klupama.
pa neznam koji onda auto. nađi mi čovjeka koji iza mene sjedi u super poziciji. možda mercedes s500:eek: auto je i više nego prostran. svi ovi manji i limuzine se mogu sakriti. vozio sam svašta, i mogu reći prvi put vozim ovaj stil auta i zadovoljan sam
 

Hrvoje Marin

Active member
Pa nebi se sa tobom složio. ja sam visok 188 i imam 120 kg. znači nisam baš neka minijatura hahaha. Vozim c8 bez ikakvih problema, a auto je savršen za putovanja i za širu porodicu kakva je moja. nedavno sam bio u poljskoj na euru sa njim u poznanu, nema umora u tom autu. moja ocjena je čista 10-ka.
Samo 85kg ovdje, siroki je, ali visokima je bolji Picasso 1, recimo.
 

Gorski

Member
Donator foruma
Poštovanje svim C8 -mašima! Evo od prije neki dan i ja sam postao ponosni vlasnik jednog, nepunih 10 g. starog C8.
Èim uhvatim vremena malo ću o dojmovima, a i o malim tehničkim problemima sa kojim je i došao u moju garažu (ipak ima 210 tk pa je i za očekivati).
Do čitanja! :)
 

Gorski

Member
Donator foruma
Evo malo o dojmovima do sada. Auto je izvrstan, prostran, udoban i praktičan. Pravi dom na cesti.
S motorom 2.0, 100 kW potrošnja je do sada 7,2 l na otvorenoj cesti uz brzinu od 130-150 km/h. Ukupna 8,0 u čemu je malo gradske a više "seoske" ovdje kod mene u Gorskom Kotaru. To je prosjek na dosadašnjic cca 750 km pređenih od kupovine.

Ima nekoliko problema koje moram riješiti ili sam riješio.

Ručna kočnica nije držala, našpanana je do kraja i nisam mogao proći tehnički sa takvom. Nakon što me vratio i moje provjere u Ark Mihelici (košta 720 kn bez montaže, druge trgovine od 560 - 680) sam sam se pozabavio njome i riješio problem tako da sada drži zadovoljavajuće, i prošao na tehničkom.
No, zrela je za zamjenu nakon 210 tk - valjda se izdužila???

Nadalje;

- budući je iz uvoza (prethodni vlasnik ga uvezao) sva uputstva su na talijanskom. Trebaju mi na hrvatskom.

- kratka svijetla prekratko bacaju snop, unatoč tome što su na kotačiću u kabini podešena za najdalje.

- zadnja lijeva vrata ne reagiraju kada ih se pokuša otvoriti sa vanjske strane (iznutra, na dugme rade uredno).

...i to bi bilo to, ako nisam nešto zaboravio!?
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
kratka svijetla prekratko bacaju snop, unatoč tome što su na kotačiću u kabini podešena za najdalje.
Nazad na tehnički pregled i traži da ti pomoću regloskopa podese snop. Podešava se okretanjem točkića/matice na samom faru.
 

Gorski

Member
Donator foruma
Hvala Milosh!
Pogledati ću to sam. Kud' ću na tehnički nazad, 80 km mi do njega, u Rijeci. :)

Evo već sredio. Mali bijeli plastični umetak za imbus (mislim 5) s gornje strane.
Ne znam kako mi to nije prigovorio na tehničkom.

Usput, primjetio nedostatak zaštitne kape na poleđini fara, gornja.
E, serviseri, serviseri...
 
Na vrh