Klima na C2

0viking0

New member
Pozdrav,

Kupili smo za suprugu Citroen C2 VTR poluautomatik. Autić je 2008g, ima 90k i generalno je u super stanju - od prve vlasnice. Par čvrčkica tu i tamo što je normalno za 11 god. star auto.

Ono što me muči - a to do sada nisam susreo - ima ručnu klimu koja se pali čim se upali auto. Svaki put je treba ručno ugasiti. Ne mogu naći neke postavke da se to može isključiti. Da li je to moguće složiti. Zbilja je glupo jer se svaki put treba sjetiti isključiti je. Ne pali se ako ventilacija nije uključena, ali u tom slučaju se pali čim se upali ventilacija.
 

Doomsday

U prolazu...
Možda je glupo pitanje, ali...

Na kojem ti je položaju selektor smjera puhanja...? Ako je na prednju šajbu, dosta auta sa ručnom klimom po default-u upali klimu ako je selektor okrenut na šajbu...

Ali, čim makneš sa šajbe, ako prije nije bila upaljena klima, ona se gasi... Probaj selektor postavit na noge ili na lice, izgasi klimu, pa vidi jel se isto sama pali svaki put kad upališ auto...

Ako je, onda ne znam... Možda ima senzor vlage zraka kabine, pa smatra da treba spustit vlažnost zraka u kabini, iako ne vjerujem...

Znat će netko drugi sa C2...

Valjda...

:D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Na mom C3 je isto tako! Klima se pali ako prekidac ventilatora ostane upaljen, odnosno na jedom od tri jacine puhanja nakon gasenja auta! To je izgleda tako napravljeno! Al na racun toga sam naucio gasit sve potrosace prije gasenja auta sto je dobro za vjek akumulatora :)
 

markan1000

Well-known member
na c3 je isto tako izvedeno, prekidač (tipka) od klime se baš mora isključiti da bi se klima ugasila. ja to uvijek napravim na kraju vožnje, tako da mi je sljedeće paljenja auta onda ugašena
 

0viking0

New member
Auto ima normalno A/C tipku kojom se uključuje/isključuje klima kao i na svakom autu s ručnom klimom.

Međutim ako klima nije upaljena, a selektorom se okrene na puhanje na vjetrobran, klima se automatski pali. Također se pali odmah pri pokretanju auta ako je selektor ostao na puhanju na staklo. Kako je nama auto bio vani, selektor je cijelo vrijeme bio okrenut prema staklu da bi ga brže odledilo, pa smo se ne znajući par puta vozili s klimom za bezveze uključenom.

Glupost...
 

Doomsday

U prolazu...
Ne bih se složio da je glupost, samo moraš znat da je tako...

Jer, to grijanje tj. puhanje na šajbu je uglavnom radi odmagljivanja, kao i grijanje stražnje šajbe, a klima odvlaživanjem tu jaaaako pomaže, iako odmaže grijanju jer ipak hladi i odvlažuje...

Ali, stvar je jednostavna kad znaš kako funkcionira, ako ti je položaj selektora full na prednju šajbu, nakon što je šajba OK odmagljena samo malo pomakneš selektro sa šajbe, samo malo na lijevo, i klima bi se morala sama izgasit, dok puhanje ostaje i dalje 80-90% na šajbu koju će grijat i kad ugrije nadalje spriječavat magljenje, a samo mrvicu će ić na dolje, put nogu, što je isto ok...

Ako se počne opet maglit prije nego se motor ugrije i uspije dobro ugrijat šajbu, opet selektor na kratko vratiš skroz desno na šajbu, klima se automatski upali, odmagli, pa opet vratiš mrvicu na lijevo... Tako možeš stalno, dok se šajba dobro ne ugrije i ne prestane maglit...

Barem ja tako radim, i meni je tako OK...

Valjda...

:D
 

0viking0

New member
Ma znam da klima brzo odmagljuje... No svejedno volim stvari imati u svojim rukama. Još mi se žena uči na ovom autu voziti - njoj je tak svejedno trenutno kaj je upaljeno... :grin:
 
Na vrh