Klima gubi plin, isparivač

dinko1981

Well-known member
Pa nije rastavit tablu znanstvena fantastika. Isplanirat si dva-tri dana, proučit po yt sve cake i sakrivene šerafe i može se.
 

szahtila

Well-known member
Pa nije rastavit tablu znanstvena fantastika. Isplanirat si dva-tri dana, proučit po yt sve cake i sakrivene šerafe i može se.
Moj sin je prije 4-5 godina rastavljao sve zbog zamjene klapni na C5. Ako se dobro sjećam sve je bilo gotovo u dva popodneva, cca 8 sati. Prije toga je izvučen plin iz sistema, naravno kod klimaša.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Inače bi se upustio sam u ovo, ali trenutno sam na bolovanju i nisam u stanju.
Našao sam video za grijač kabine koji se čak relativno lako mijenja. Za isparivač ima nešto, ali ne baš sve.
 

Cutac

Prèkaroš
Nije znanstvena fantastika rastaviti kokpit, pogotovo po ovim vrućinama, ali se radi o dijelu koji možeš nabaviti samo u ovlaštenom i košta blizu 1000 eura.

Ja osobno to na tamo nekom Picassu ne bih radio.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Ok, za koliko bi ga prodao i spušio nakon 3 godine, i mogu kupit šta? S konja na magarca ne idem, a prodat ga nebi mogao bez klime, tj u bescjenje.

7 sjedala, 120k km, 2018, 2.0 automatik s FULL opremom, adaptivni, panorama...
Eto, za koliko bi ga prodao i šta bi kupio na mom mjestu, baš me zanima?
 

dinko1981

Well-known member
Ok, za koliko bi ga prodao i spušio nakon 3 godine, i mogu kupit šta? S konja na magarca ne idem, a prodat ga nebi mogao bez klime, tj u bescjenje.

7 sjedala, 120k km, 2018, 2.0 automatik s FULL opremom, adaptivni, panorama...
Eto, za koliko bi ga prodao i šta bi kupio na mom mjestu, baš me zanima?
Ja bi ga sam radio pa makar 7 dana bio rastavljen
 

Milosh

Test
Ja bih ga isto radio sam, polako.

Zašto ne nađeš polovan na otpadu, po mogućnosti sa auta sa što manje km i ispitaš ga na propuštanje prije montaže?
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Ne pada mi na pamet, on se može i sam kupit i rastavit kutiju i najmanji problem je njegova cijena. Najveći problem je zamijena.

Našao sam jednog u BiH koji baš takve stvari radi za dobar dan, više videa raskopanih auta svih marki.

U utorak ću probat saznat direkt u citroenu. Probat još par većih klima servisa. Jedan je rekao cca 600-850eura, ali me može primit tek na zimu.
 

liberty

Well-known member
Ja lično ima loše mišljenje od tih iskompleksiranih "majstora" !
meni je na berlingu kad je imao oko 4 godine rečeno da je do isparivača
neovlašteni serviser mi je to mijenjao (2015. godine) - sve rastavio i sastavio i tada je to koštalo oko650 EUR (rad, materijal)
nakon toga i dalje je puštalo ali polako (svake 2 godine ga se trebalo dopuniti)
jedan drugi serviserr koji je ranije radio u citroenu je rekao da je sigurno do hladnjaka klime, da isparivač nije bio u pitanju

hladnjak klime se brže zamijeni od isparivača, i ne skida se sve unutra - ipak provjeri da nije do toga
Ne znam, ali da li je i bitno? Prvi je rekao da mu padne tlak za 0.2 bara, ali da nije uspio naći gdje pušta i da sumnja na isparivač.
kad klima ne radi tlak bude oko 5 bara, a kad radi oko 15 bara (tako su meni rekli)

sam isparivač ne košta puno, ali zezancija oko toga.....7 dana sam bio bez auta (može se napraviti i u par dana)
i začudo, ništa mi u unutrađnjosti kasnije nije polomljeno niti je radilo zvukove, sve je vračeno kao prije

nemoj prodavat auto zbog toga - takve aute više ne rade, najmanje sam problema imao s citroenom
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Napisao sam ranije, da je u 99% hladnjak klime problem. Na Peugeot 107 sam uzeo hladnjak bez ikakve prethodne provere. Evo vec 2 godine hladi bez problema. Na C4P je promenjen pre nekih 3 godine, malo više. Ja bih tako vodio servis, kazem da treba kupusati pola automobila, da kosta 800e. Promenim hladnjak od 100e, i ostatak u džep.
 

liberty

Well-known member
nek čovjek promijeni hladnjak
nakon toga će znati da li je do njega ili nije
ako je meni netko za to prije 9 godina uzeo 650 EUR to je vjerobvatno danas bar 900-1.000 EUR
i opet sam kasnije nakon 1. godine od toga dopunjavao klimu i onda svake 2 godine (a ja ju rijetko koristim)

mogu se kladiti da je kasnije čovjek koji mi je zamijenio isparivač ulio nešto unutra da začepi koliko toliko ono gdje pušta
i kasnije mi nikad nije naplatio nadopunjavanje klime (bilo bi svaki put oko 80 EUR)
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Ljudi, auto je proveo cijeli dan kod jednog majstora radeći 5-6 sati na leru nebi li našao gdje curi. Rekao je da se nada da nije isparivač, al možda je.

Kod drugog majstora je bio nedavno isto više sati dok nije pregledao sve raskopao. Da bi vidio da je oko kutije gdje je isparivač masno.

Ja bi prvi volio da je hladnjak, al eto nije. Početkom godine me izdala pumpa vode na 115k km, prerano rekli bi, al ajd, veliki servis sam napravio nešto ranije.

Po auto sam išao u Hamburg, zacrtao sam si ga takvog, i takvog sam i kupio. Pored troje vrtićanaca znam da su ovakvi auti generalno odavno postali raritet, tj. izumrli.

Auto kao auto ispunjava sve moje prohtjeve i ne mislim i neću ga prodavat u dogledno vrijeme to je sigurno. Svaka marka tj određeni modeli imaju svoje gafove. Ovo je očito jedan od onih rijetkih da je baš isparivač. Šta je tu je. Ovo mi je prvi ozbiljniji kvar nakon 3 godine. Pumpu vode mogu progutat jer je potrošni materijal. Nebi se smjelo događat, al ero ljudima se događaju i puno gore/skuplje stvari tj. kvarovi.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Slazem se sa tobom. Cilj je jedino zameniti deo koji zaista jeste otkazao, to je sve. Ako je isparivac, on je. Problem bi bio da se on zameni, a klima i dalje pusta.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Glavna glupost bi bila recimo ne zamijenit gumice i da one počnu puštat. Karikiram, ali da, sve je jasno. Baš je ovo debilan kvar, jer ti ne može pomoć mehaničar, a niti večina klima servisa.
 

Machi89bg

Member
mozda je bolje probati sa 100e - zamjeniti hladnjak klime, gumice, ventile gdje se spaja uredjaj za punjenje klime itd? Onda ako opet pusta covjek je bar siguran da je isparivac, tj da je probao lakse i jeftnije varijante i onda je ostao samo isparivac.. Majstori dosta mogu da fulnu, mozda ta masnoca na kutiji isparivaca je od necega drugog, ipak to auto nije danas sislo sa trake da je svaki dio cist....
 
Na vrh