Kako ste zadovoljni sa C3??

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
E sad se ja pitam kakav je to majstor kod kojeg je Zdravek išel,a da to nije znal :confused:
Il mu se jednostavno ni dalo zajebavat s tim :hm:
 

Vash

New member
Pozdrav, evo da i ja napišem svoja iskustva.

Kupio sam ga u 11 mjesecu prošle godine. Prilikom kupnje poveo sam sa sobom servisera.

Èim se spojio na komp izbacio mu je grešku na injektoru (400 kn). Veli nije problem, zna se desiti. Što se ostalog tiče, auto praktički nov, 34 i nešto tisuće km, 2 godine star, neka žena ga vozila samo na posao.

Cijena 42000 kn nakon pregovaranja. Po meni dobra prilika.

Problemi su počeli odmah nakon promjene injektora. Ujutro hladan palio iz prve i kretao bez problema. Odem recimo u trgovinu. Auto stoji kojih pol sata, upalim ga, hoću dati gas, a okretaji samo padnu. Ako držim gas on crkne. Na uzbrdicama je cijeli auto poskakivao, cukao, kao da mu fali snage. Nakon malo prtljanja i premišljanja, serviser mi predloži da u ovlaštenom servisu naprave reprogramiranje računala (200 kn).

Na sreću to mi je riješilo problem i od tada mašina radi bez greške (prema onome što sam pročitao na netu nije rijetkost da treba reprogramirati mašinu nakon što se razradi, obično oko 30 tis. km), tj. radila je do jučer.

Upalim ga, okretaji skoče i samo padnu na 0, pri sljedećem paljenju upali normalno, ali mi svijetli lampica za problem sa gorivom.

Pretpostavljam da je opet potegao smeća u injektor, ali je izgleda uspio probiti pri drugom paljenju.

Točim ga samo na OMV-u.

H7 lampe su mi pregorile već drugi put, tj. prvo samo jedna pred mjesec dana, pred par dana obje odjednom. Zašto osigurač nije pregorio pitaj Boga.

Inače sam kupio citroena zbog dobrog iskustva sa saxom od mojih staraca.

1.5 D, star 8 godina, 180 tis. km, pravi radni auto, prošao je sve i svašta bez ikakvih problema. Rađeni su redovni servisi i jednom je popravljan pokazivač goriva (s obzirom da je francuz ništa čudno). Sama mehanika besprijekorna. Potrošnja goriva smiješna, zaboraviš kad si ga zadnji put točio. A koliko zlostavljanja je pretrpio, čudo jedno, taj auto je jači od vraga.

Moram priznati da me moj C3 neugodno iznenadio glede potrošnje, troši dosta po gradu, uspijem napraviti jedva 600 km sa jednim tankom.

Što se tiče voznih osobina zadovoljan sam sa svime. Ono što sam očekivao to sam i dobio. Udoban, lagan za vožnju, može i potegnuti malo kada treba, mjenjač neprecizan, ali i očekivao sam takav. Sve u svemu dobar auto za po gradu, a i na putu je i više nego dobar. Sa svojih 190 cm imam problema sa prostorom za noge u većini auta, ali u ovome čak mogu i normalno sjediti bez lupanja koljena u volan.

Stvarno mi je žao što mi radi te probleme sa injektorima, jer da nema toga bio bih zaista prezadovoljan.
 
Posljednje uređivanje:

1587 VTS

New member
Super post! ;) Nisi napisao samo koji je motor? Ako je 1.4 HDi, potrosnja je ipak malo prevelika, a ako je 1.4i mozes skakat od srece ako po gradu napravis 600 km. H7 ti cesce pregaraju na svakom autu. Imao sam saxa 8 godina i evo sad C2 5 godina i jos mi niti jedna zarulja nije izgorila (oba imaju H4).
 

Vash

New member
Mašina je 1.1i, zato i jesam malo razočaran. Što je najbolje, način vožnje ima užasno malen utjecaj na potrošnju. Kada maksimalno pazim, i kada vozim opušteno (bez razmišljanja o potrošnji, čisto kako mi dođe) razlike su minimalne. Ok, nisam neki tip koji inače divlja, ne stišćem gas previše. :)

Pardon, mislio sam da ćeš pogledati u "garažu". :)
 

1587 VTS

New member
Aha, nisam isao za tim :angel: Za 1.1i ti je isto potrosnja uredu skroz, to je oko 7,5. Ja sam imao saxa 1.0i koji je usto i puno laksi od tvog C3 pa je po gradu trosio 8l. Mozes bit vise nego zadovoljan po meni :) Npr. 1.4i ti u C3 popije 10l po gradu bez greske.. Aj stavi i koju sliku u garazu kad stignes ;)
 

1587 VTS

New member
Potrosnja ti je vise nego ok za 1.1i po gradu, mozes bit miran :)
Koja je to gamad, ja bi ih sve spalio, samo da ga je vidit :twisted: Meni su bili saxa isarali po haubi usred bijela dana.
Aha, to je C3 redizajn, znam tocno kakav je. Kad dođe s lakiranja ubaci onda slike ;) Samo zali boze na sta se moraju bacat pare..:twisted:
 

lekma

New member
Ja sam generalno zadovoljan sa svojim C3.
Zna mi se ponekad desiti navedeni slučaj da nakon paljena samo padnu ogretaji i ugasi se, nakon drugog paljenja sve ok.
I još jedna čudna stvar. Kad bude vlaga u zraku ili kiša znala mi se upaliti lampica da je motor pregrijan ali nakon zamjene senzora, sve ok. Sad mi se, u istim uvjetima, ponekad upali lampica od ABS-a! :)
 

Vash

New member
Možeš mislit kako sam poludio kada sam vidio što su mi napravili. Al možda bolje da ne uhvatim tu gamad, ne da mi se ići u zatvor radi budale. A u tom trenutku bijesa u najboljem slučaju spremio bi ga u bolnicu.

Budem bez brige. Slikati ću ga i prije i poslije da imam dokaz kada ću ga prodavati zašto je farban.

@lekma: To ti je boljka svih francuza, dječje bolesti sa senzorima i elektronikom. Moj tetak ima Peugeota 807, senzori ga konstantno zezaju.
 

RI-C3

New member
pozdrav novim članovima
baš mi nije ugodno čitati ove vaše probleme sa C3.ja još nemam tih problema.
Mislim da za to divljanje okretaja i za gašenje motora je vrlo bitno kakvo gorivo točite.
Probajte točit na što novijim benzinskim crpkama gdje je gorivo relativno čisto.
Ja točim gorivo na novoj Europetrolovoj crpki i auto mirno radi i nema problema.

Prije sam imao peugota i velika razlika u radu motora je bila primjer kada točim na Ini ili na Europetrolu.Ja sam svalkako za Europetrol.
Kada sam točio peugota na Ini auto bi mi se gasio gotovo svaki dan.A kada sam točio na Europetrolu nije se gasio po mjesec dana,ogromna razlika je bila.

Francuzi su izgleda vrlo osjetljivi na kvalitetu goriva i to se nažalost mora jako pazit.

E sad se ja pitam kakav je to majstor kod kojeg je Zdravek išel,a da to nije znal :confused:
Il mu se jednostavno ni dalo zajebavat s tim :hm:
dobar je majstor je već mnogo godina radi kao mehaničar u poduzeću koje popravlja gradske autobuse.Ali problem je možda što je malo ljen za neke stvari napravit.Žao mi je zbog toga ,ali radije odem kod njega nego u ovlašteni servis.

Kao što več kazah kada mi je praznio antifriz istočilo je samo 2.5 litri.
Natočio je onda 2 lite koncentrata i pol litre destilirane .Za sada je sve ok.
 

1587 VTS

New member
Ne bi se slozio da su samo "francuzi" osjetljivi na kvalitetu goriva, ako je tako, onda je to vise-manje kod svih. Ja kod svog nisam osjetio nikakvu veliku razliku kad sam tocio razlicita goriva cak i razlicitog oktanskog broja.. Dugo vremena sam tocio OMV 100, sad sam presao na INA CLASS 95 i cak mi se cini da mu najvise odgovara jer ujutro kad je hladan sastavi prije nego okrenem kljuc, a isto mi auto "ide". Ako ista, jeftiniji mi je pola kune po litri i ostajem zasad na njemu :D
 

deda

New member
Vozi Opela ili Forda,pa da vidiš što mu se napravi za 30 000 km u usisu,a ovi moji benzinac i dizel već preko 200 000km i nikada ništa, a toćio sam sranja od goriva po cijeloj zapadnoj i južnoj Europi.
 

RI-C3

New member
imao sam do sada samo francuze pa sam stekao takav dojam iz iskustva.
a kao što kažete vjerojatno i drugi novi auti imaju problema sa kvalitetom goriva.
za starije modele nema frke,u njih može što god očeš:cool:

Od 7 mjeseca 2010 godine Ina mora na svojim crpama imati gorivo kvalitete V pa zbog toga vjerojatno je i na Ini gorivo sada mnogo kvalitetnije,pogotovo ovo class.
Nisam dugo točio na Ini ima sigurno godinu dana,točio sam još ono kad su imali gorivo niže klase.Baš ću probati natočiti na Ini ovo class pa da vidim kako auto diše.

Ali kako kazah prije godinu dana Ina je u Rijeci imala katastrofalno gorivo,sada zbilja neznam a pretpostavljam da je mnogo bolje.
 

Olaf

New member
Treba vidjet zasto prvi put auto rikne, mozda pumpa sere pa upali koliko ima benge u rampi injektora, a drugi put tek pumpa proradi pa se vise ne gasi
 

Vash

New member
Meni je majstor sve živo pregledavao, pa je na kraju jednostavno reprogramiranje od 200 kn pomoglo.

Simptomi su mi bili padanje okretaja pri dodavanju gasa (pri paljenju, ali ne uvijek), manja snaga motora (ponekad, najviše se osjetilo na uzbrdicama), nestabilni okretaji u leru (igla je mrvicu varirala, osjetile su se i lagane vibracije na mahove, kada bi okretaji mrvicu pali).

Nakon reprogramiranja mašina radi kao beba (kako bi citroen i trebao :D).

Jedino ga muče injektori. Evo jučer sam ga malo stiskao po gradu pa je uspio propuhat injektor i sada mi se lampa za problem sa gorivom ugasila. Zna se desit da ga zaštopa, pogotovo kada je tank pri kraju. Do sada mi se desilo 3 puta. Nije puno, ali iritira jer nikad ne znam kad ću morat dat 400 kn za novu diznu.

Razmišljam da ga barem odvedem na ultrazvučno čišćenje prije ljeta.
 

Olaf

New member
Nakon ciscenja se cesto dogodi da injektori propisaju...
Nakon reprogramiranje je bitno da se inicijalizacija dobro napravi
 

Vash

New member
Jel još netko misli da je prednji kraj malo previše spušten?

Mislim, odlično izgleda, ali nije praktično.

Redovito sam se na početku nasukavao na rubnjake.
 

lekma

New member
Jel još netko misli da je prednji kraj malo previše spušten?

Mislim, odlično izgleda, ali nije praktično.

Redovito sam se na početku nasukavao na rubnjake.
Joooj. Pogledaj moj link u potpisu i dojmove koje sam napisao.
Užas. Već sam par puta odvalio tablicu i jednom ju čak izgubio. Stvarno nepotrebno spušteni, ali kao što kažeš, dobro izgleda.
Suosjećam se sa Kerumom i njegovim problemima sa Ferrariem. :grin:

Baš sam prije par dana vidio tipa u C3 i ima tablicu prišarafljenu direkt na branik, ispod otvora za zrak. :)
 
Na vrh