Kako ste zadovoljni sa C3??

ZlatkoC4

Well-known member
Jel onda glava odlazi i dihtung na hdi-u il ne?
Nitko ti to sa sigurnošću ne može reći. ali globalno ako je održavan redovno i veliki servis ne bih trebao imati problema za glavom.

trebaš vidjeti jer ti treba auto za po gradu ili većinom za otvorenu cestu.
saxo je dobar auto a C3 je komforniji. Benzinac je bolji za večinu gradske vožnje a dizel za otvorenu cestu :grin:
 

Zix

Active member
Upravo tako,ne mora da znaci da je to opsti problem kod c3.
Ja sam imao takav problem i neki moji prijatelji sa c3 a neki ne uopste.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Diftung glave odlazi sam od sebe samo na 1.4 benzincu..
Hdi nema sa time problema.. još ni jedan nisam čul da mu je dihtung otišel, a na benzincu ni na jednom tako reč nisam čul da nije izgorio..
Ne zaboravite da je 1.4hdi motor sa turbinom, i pumpadize sistem, i da je to pravi zvrk u gradu, a i na otvorenoj cesti.. ja svog ko od šale 170 stisnem sa 17cola po auto putu kad se setim.. ima i dokaza tu u mojoj temi su fotke..
Neznam zašto on nebi bio za grad, meni nije ništa manje startniji od 1.4 benzinca koji kolegi na xari po gradu cmrgne 8l - 9l benzina, a ja ga preskočim sa svojim 1.4hdi i ne potrošim više od 5l nafte po 7,30kn...
Toliko o HDI-u :mad::mad::D
I da nisam više čuo ništa kontra Split.. ovoga, HDI-a :D:D
 

d3000

New member
Malo da osvježimo temu… :)

Koliko god bio zadovoljan sve ove godine sa svojim C3, došlo je vrijeme da se rastanemo :(
12 dugih godina je prošlo i prisiljen sam zbog djece kupiti nešto veće.
Već neko vrijeme gledam Njuškalo kako bi mogao odrediti koju da cijenu stavim i još se uvijek nisam odlučio.
Kao prvo, iznenađen sam ostao kada sam vidio da ih samo na njuškalu u ponudi ima preko 350 komada :shock::shock:
To me odmah zbediralo, no ne mora to ništa značiti.

Druga stvar je cijena i kilometraže …
Naime, većina ih se kreće između 20 i 30 tisuća kuna no i većina ih ima preko 150 tisuća kilometara, neki čak i preko 250 tisuća.
To je jedino kaj me malo tješi, moj je prošao nepunih 120 tisuća i to bi možda mogla biti prednost.
Uglavnom vidjet ću još, žena nije baš da ga prodamo no mislim da mu je sad došlo vrijeme.
Lagano je počeo i po pragovima dobivat „piknice“ od hrđe i tak … načeo ga je i zub vremena već.
2004godina, 1.1 benzinac , panoramski krov koji je fora ali ništa više od toga jer dolazi ljeto a klime nema … :hm:
Teško mi je i pisati …. Kad se sjetim da se rastajemo, hehe
Budem podijelio link kad ga oglasim, čisto da malo prokomentiramo.
Živjeli!:palacgore:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Biće drugi Citrać opet tu još bolji i onda ti ne bude teško za ovim :grin:

ako si radio veliki servis i nešto drugo na njemu obavezno to naglasi u oglasu ako imaš račune što je rađeno i sl. :D

Ja sam moj c3 2014 prodao u 7dana a imao je 160tkm samo je bio 1,4hdi.
 

Ax boy

Well-known member
Slazem se, 1.4hdi uvijek i samo dimkic taj. 1.4 bengac je trom i gutaacc goriva po gradu. Vozim spotica aixa sa samo 79 000 malo negdje vjerojatno mjesa ulje i vodu makar ne cuka bas vise jer ima novi motoric ler gasa ali dimkaci cu naravno dugovjecniji to svako zna pa prema tome fige za hdi zvijer.
 

d3000

New member
E da, to je dobra ideja to ću zapamtiti da oglasim da je veliki servis zajedno sa kvačilom i svim ostalim već napravljen. Moram samo iskopati račune.
Kad smo kod računa, prije 2 tjedna sa prvi puta u njegovom vijeku zamijenio zadnji lonac i ugodno se iznenadio da se na njega dobije 3 godine garancije :) a nije nikakva marka tipa Remus i slično:rolleyes:
 

ZlatkoC4

Well-known member
ja sam sa mojim c3 bio prezadovoljan u 11 god koliko je imao 2014g. nikad nije stao niti imao neki veći problem.
i kad sam išao po novi citrać skoro je opet pao c3 :grin: ali me c4-II u babylon crvenoj oduševio i pala odluka na njega. a sad kad gledam ovj novi predstavljeni :whistling: tko zna :whistling:

E da, to je dobra ideja to ću zapamtiti da oglasim da je veliki servis zajedno sa kvačilom i svim ostalim već napravljen. Moram samo iskopati račune.
to ti je velika stvar pravi kupac to cijeni kad je odrađeno i još računi uz to onda zna da je auto održavan i zbog toga ga i uzme između svih onih koji su u oglasima sa natpisima žena vozila, garažiran, vozili ga stariji ljudi itd. a nigdje da je održavan :confused:
 

denisoft

Active member
12 dugih godina je prošlo i prisiljen sam zbog djece kupiti nešto veće.
Ako je auto OK, dobro razmisli dal da ga prodaš ili zadržiš kao drugi auto, jer djeca rastu, a onda još razvažanje uokolo za dodatne aktivnosti... da ti nebi ubrzo prifalio :whistling: Ja to onako iz osobnog iskustva, mislio sam da ću se moć pokrit, ali ne, morao sam kupit drugi auto. Neće mi biti potreban jedino u slučaju da konačno izmisle telepotrer (Enterpise, beam me up!) :grin:
 

markan1000

Well-known member
Došlo je vrijeme za razmišljanje i vrlo vrlo vjerojatnu skoru kupnju drugog auta u kući. Inicijalno njuškanje je obavljeno preko njuškala, i zajednički (ženin i moj) (ne)pristrani odabir je pao, a na što drugo nego na C3.
Malo sam gledao po forumu i čini mi se sljedeće, molim vas da me razuvjerite. Postoji dosta problema sa servom i postoje problemi s oprugama, neovisno o kojem motoru se radilo. S tim problemima mogu živjeti. E sad dolazimo do izbora motora. 1,1 i 1,4 benz ima najviše u ponudi, 1,4 hdi nešto manje. Ostali su raritet.
Što se tiče problema vezanih uz pojedine motore, koliko sam pohvatao 1,4 benz ima problema s dihtungom glave. Koliko je to realno čest i skup problem i treba li me zabrinjavati?
1,1 ako sam dobro shvatio nema takvih problema. Ima li neki drugi česti problem i je li previše slab?
1,4 HDI, koliko je primjeren za grad (ima li FAP), i postoji li također neki česti problem?
Jesam li dobro sve to pohvatao u grubim crtama? Zahvalan sam za svaki info.
I da ne zaboravim, ako netko ima nešto solidno za ponuditi, do 3500 EUR, slušam :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U 200tkm i 10 godina sa servom i oprugama problema nisam imao, sve je tvornička ugradnja i radi dan danas. Mijenjao sam ABS centralu (99% krivac višemjesečno stajanje uz vlagu), opruge sam uzeo nove jer su jeftine, nikako ugradit...

Dihtung glave je istina počeo popuštat kako smo se bližili gore spomenutoj kilometraži.
No zahvat zamjene je vrlo jednostavan, pa sam ga i ja laik uz Bauhaus alat uspio zamijenit.

Kod dihtunga glave je osnovna zamjena njega, šarafa glave i peglanje iste. Ja sam još mijenjao ventile, gumice njihove, komplet distribuciju te skinuo i predihtao karter. To sve je nekih 1000kn materijala. A posao je vrlo jednostavan pa nebi trebale koštat previše ruke.

1.1 motor je skoro identičan 1.4 motoru, uz iste probleme s glavnom i puno manje snage.
 

diegos

Well-known member
koliko sam pohvatao 1,4 benz ima problema s dihtungom glave. Koliko je to realno čest i skup problem i treba li me zabrinjavati?
Koliko vidim, to se često dogodi, nekome prije, nekome kasnije. Mene kod mehaničara izašlo oko 2100 kn: dihtung, vijci, ravnanje glave, zupcasti, ulje i filter, valjda nisam zaboravio koju sitnicu...
S ostalim navedenim nije bilo problema.

I da ne zaboravim, ako netko ima nešto solidno za ponuditi, do 3500 EUR, slušam
Tu bi valjda moj upao ali nije na prodaju :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
1,4 HDI, koliko je primjeren za grad (ima li FAP), i postoji li također neki česti problem?
Ovaj sam ja vozio 11 god. 165.000km ništa na motoru nije rađeno osim podložaka dizni, crjeva nafte i redovnog velikog servisa remenje i dr. gluposti. te zadnja dva amortizera. nikad nije stao i ostvio me. auto za 10. ja čak nisam imao problema sa oprugama ali to je koliko zna večinom bolest benzinaca. nema fap filter :grin:
 

markan1000

Well-known member
U principu, ako naletim da dobar dizelić, to bi nekako bio prvi izbor?
A onda ovisi o preferenciji 1,1 ili 1,4 benzinac
Mislim da nema neke razlike među motorima ni po pitanju cijene tehničkog i osiguranja.
Ako još netko ima neko iskustvo, slušam.
e da, i ima li neke bitne razlike u pouzdanosti između onih prvih i redizajna?
 

ZlatkoC4

Well-known member
U principu, ako naletim da dobar dizelić, to bi nekako bio prvi izbor?
definitivno1,4 hdi, registracija mala fapa nema troši kao zip za drugi auto dušu dao, teži je od benz. osovine ima jaće i još neke druge stvari tako da je odmah i stabilniji nekoliko nijansi od benz. ima razlike 2005 i 2006g i to od polovice 2005g ako sam dobro zapamtio godišta. ali već će me netko ispraviti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A nije išlo na gore. Promjene nisu bile velike što se motorizacije tiče, sitne promjene na ovjesu i učvršćenju karoserije, te drugi materijali i obrada unutrašnjosti.
 

zoko

New member
Netko je spominjao plavi dizel u negativnom kontekstu ovdje...samo da vam kazem da je plavi dizel vrhunsko gorivo jer svi noviji traktori imaju euro4 motore (osim IMT)
E sad voznja je rizik ali ne poznam nikoga da je bio podvrgnut kontroli goriva na cesti
 
Na vrh