Kako ste zadovoljni sa C3??

Hrvoje Marin

Active member
po brdovitom dijelu Split bude i do 10, ali na ako na ravnoj cesti pri 110km/h troši 5 onda nije loš motor, benzin ima manju korisnost i to je to.
 

RI-C3

New member
kada mi je auto hladan i kada krenem u rikverc cuje se nekakvo skripanje,cviljenje.
jedan prijatelj mi je rekao da je to od rucne dok se auto ne zagrije
sto bi to moglo biti?
 

Konrad

New member
ah evo ga stigla rit na šekret!
što se mene tiče sa citroenima,peugotima i inim francuzima je gotovo, kod mene više nikada. vozim novi kupljeni c3 1.4 2008 prošao 80 tisuća km auto servisiran,do sad sve u redu, auto vožen laganini i evo prc , ode brtva glave motora, kada ono malo pronjuskam po forumu vidim općepoznati motor 1.4 PSA grupacije slini ulje iz čista mira ljudima i nakon par mjeseci e pa neće više nisam slušao oca koji je vozio citroen GA i rekao je da je to smeće od auta, nisam vjerovao pao sam na dizajn i ostala sranja i eto sad morm pljunuti najmanje 3000 soma(još dobra ponuda) kuna da ga sjebu dokraja s brušenjem i ostalo.
e moji ljubitelji c 3 puno pozdrava i nikad više, s vremenom ću svoj utopiti nekoj budali i orijentirati se na druge marke, zbilja ima nešto u tome da su francuzi nekvalitetni

citroen nikad više!
kako se ranije nisam ubacio :D

inace si malo prosurfaj prije kupovanja auta pa ces vidjet mane...ti motori imaju problem s brtvom glave vec dugo godina i nakon zamjene brtve s vremenom opet procuri jer treba neke stvari malo drukcije napravit...ovo se odnosi na problem kad ti slinavi ulje iznad alternatora

kupi Vau-Vau, pogrijesit ces kao i ja LOL
 

quadrolg

Member
pa kaj onda kaj slini, ja neznam koji citroen 1.4i ne slini, kaj te to smeta, moj slini već tri godine i ne pada mi na pamet da bi dal tri soma kuna za popravak. Ak ti se ne miješa ulje i antifriz i ne diže temperatura samo vozi.
 

Krky

Lakerski profesionalac
eto, da se pohvalim kad je riječ o c3 :D
10.01.2013. na 142.430km
imao kak za koga, veći zahvat, izmjena obadvije prednje opruge, i uz to kaj sve ide u kompletu na prvom kraju... odmah sam uvalio i ulje i filtere, uključujuči i filter goriva... ima neki dan stavio ljetne gume, Trayal zna se:D
i eto danas u jutro pogledao na čuku koja pokazuje 146.500km
na mjerici ulja na max, pali ko mina, fino tiho radi, ko pravi hdi:D
kroz zimu nije prolazilo 5.2l na100km stim da sam mu vadia mast, i da je na mjestu znal delat i po 5min...
na 12tkm kad mijenjam ulje i filtere, negdi u lipnju, planiram negde otić malo klimu poservisirat ako bude štogot trebalo za nadolazeću sezonu,
ona radi ok, palim ju mj jednom na 15min u vožnji, osjeti se malo neugodan miris na početku, pa bi ju malo dao poservisirat za kojih dvista trista kn,
bila je punjena i servisirana zadnji puta kad je bil i veliki servis 04.10.2011. na 119.240km
ako tko zna pravog mahera za to, može i u ZG-u, dva puta mjesečno zujim po Zg-u, pa mogu to obaviti..
 

RI-C3

New member
pa kaj onda kaj slini, ja neznam koji citroen 1.4i ne slini, kaj te to smeta, moj slini već tri godine i ne pada mi na pamet da bi dal tri soma kuna za popravak. Ak ti se ne miješa ulje i antifriz i ne diže temperatura samo vozi.
prije ovog C3 ,vozio sam 3 godine puga 206 sa motorom 1.4,75ks,cijelo vrijeme je slinio ulje iznad alternatora,ali nije mi palo na pamet s time se zamarati jer auto je radio sasvim noramlno.
 

ZoxPa

Member
pa kaj onda kaj slini, ja neznam koji citroen 1.4i ne slini, kaj te to smeta, moj slini već tri godine i ne pada mi na pamet da bi dal tri soma kuna za popravak. Ak ti se ne miješa ulje i antifriz i ne diže temperatura samo vozi.
Znam ja jednog, ..
moj C3.:whistling:
 

deda

New member
Zato ima na doljnoj zaštiti debelu spužvu da upija sve kaj curi i da ne curi po cesti.Koji to auto negdje ne slini,a da nekad moj Stojadin,nije nigdje niš bilo masno,suh ko barut.
 

brego

New member
2005 1.4 hdi na 289755 mijenjao motor.do tada osim redovnih servisa pukla mi opruga amortizera.oko 283000 krenuli problemi sa alanserom,alternatorom i promijenio akumulator (do tada bio prvi kak je kupljen) ljubim mu pete :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da bi reč rekel, pri meni je 167tkm znači još najmanje 100tkm sam bezbrižan...:D
opruge i sve kaj ide uz njih sam mijenjal na 140tkm..
 

ZlatkoC4

Well-known member
C3 1,4Hdi 2003g

Samo mogu reči sve najbolje o mom C3 iz naslova. Kupljen novi 2003g.
redovno servisiran, napravljen i veliki servis na 118000km. sad auto ima 137000. nikad nije iznevjerio a na dužim putovanjima s rezervarom 43-46L ovisno o brzini kretanja od 900-1000km. Dali može bolje.
osim redovnog održavanja promjenio na 90000 cijev za dovod goriva se ispod filter maske izribala i pukla. nekih 100kn popravak. promjenio i prednje diskove prošlo ljeto. i zadnja dva amortizera. 1800kn sa paknama i pločicama.
U biti sitno za tolik niz godina. A i dalje prede kao prava mačkica.

Danas je upravo prodan jer sam uzeo novi C4 1,6Hdi Medveščak+, Èekam da stigne. Nadam se da če i ovaj služiti upravo kao i do sad C3.:palacgore::aplauz:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Upravo mi je bil na poslu tip sa C3 1.4hdi 2003g na vuri mu 307tkm
veli mi tip, super zadovoljan!!
2X je mijenjal zupčasti i sve kaj ide uz veliki servis, 1X na 130tkm 2X na 250tkm
kuplung komplet na 200tkm
mali servis radi svakih 10tkm, do sad ih je napravil kaže 30 puta :D
filter goriva kod svakog drugog malog servisa..
na svakih 100tkm mijenja diskove, pločice i stabilizatore.
otraga pakne i cilindriče je stavio samo jednom na 150tkm,
reparatura anlasera na 200tkm.
7. godinu starosti je morao staviti novi akomulator.
kaže da je poderal 3 garniture Sava M&S guma + garnituru guma koju je dobio sa novim autom 2003g
i to je to kaj je radil na njemu do ovih 307tkm.
tip kaže da mu c3 pali, radi i vuče ko od prvog dana...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da malo skinemo prašinu sa teme :D
nekaj mi je škljocalo u zadnjem kraju..
mislil sam zadnja tabla, rezervna guma ili zadnji sicevi..
ali nazadnje je zadnja hauba škljocala.. spustil sam onaj pant na veznom limu malo niže i sad je hauba fixna.. dal je tko imal taj problem?
 
Na vrh