Kako ste zadovoljni sa C3??

Hrvoje Marin

Active member
Sa nekim zvukovima je komplicirano, meni se u C5 čuje povremeno neko zujanje, ali samo di mi je glava pod normalno, 25cm lijevo ili desno ne čuje se, niti itko u autu čuje.
 

Krky

Lakerski profesionalac
ma dobro ja sam malo pretjerao. U biti ni meni se ne čuje tako jako, ali ono iritirajuće je. Recimo, žena kad se vozi samnom ona pak niš ne čuje, a ja čujem i najmanju škripu :grin:

Ne znam zapravo otkuda taj zvuk dolazi, jer čujem ga u vožnji kad su mi otvoreni prozori. Sad ne znam da li je to iz motora ili iz nekog drugog dijela vozila.
Može biti da se čuju možda kakvi federi, opruge, tako nešto...

Ma, uglavnom mislim da nije ništa strašno, ali iritirajuće je...

Kad stigneš javi mi otdud ti zvukovi, jer me baš živo zanima
A, do tada uživaj u Malinskoj!!!!


Provjerio sam i bil sam u pravu, kod opterečenja u višoj brzini kad bi već trebao šaltati u nižu i kod naglog ubrzanja vibrira ona zaštita oko turboja i ispušne cijevi, šarafi su se od vibre odpustili, treba dotegnut i stvar riješena.:palac-gore:
 

RI-C3

New member
Provjerio sam i bil sam u pravu, kod opterečenja u višoj brzini kad bi već trebao šaltati u nižu i kod naglog ubrzanja vibrira ona zaštita oko turboja i ispušne cijevi, šarafi su se od vibre odpustili, treba dotegnut i stvar riješena.:palac-gore:
aha tako.baš ću i ja vidjeti dali mi je koji šaraf popustio oko ispušne cijevi
A što je to turboj??:oops:gdje se to nalazi??
 

Krky

Lakerski profesionalac
aha tako.baš ću i ja vidjeti dali mi je koji šaraf popustio oko ispušne cijevi
A što je to turboj??:oops:gdje se to nalazi??

:D:D:D:D kažeš Boy u tangamaROFL:euforija:ROFL

Evo, meni je zveckala ova limena zaštita prema kojoj ide strelica.

A onaj veseli Boy :D sam zaoktužil

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedno malo pitanje... jel moguće da c3 2007., 1.4i nema filter goriva???
Danas bio kupit i govori mi čovjek da za taj model ne postoji?!?

I tako...inače sam zadovoljan sa svojim... Najveći minus su ovlašteni servisi... i prednja lijeva spona hahah
 

RI-C3

New member
Krky hvala na iscrpnom objašnjenju za turboj:D

pogledao sam oko ispušne cijevi i u motor ali nigdje mi ništa nije odvrnuto.
još uvijek mi to čvrči ali ne opterećujem se time,valjda tako mora biti.

Inače auto imam sada već skoro 2,5 g i sve je u najboljem redu.Doduše tek ima blizu 50 000 km
U ove 2,5 godine promjenio sam termostat i jedno 2,3 žarulje i to je to.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Krky hvala na iscrpnom objašnjenju za turboj:D

pogledao sam oko ispušne cijevi i u motor ali nigdje mi ništa nije odvrnuto.
još uvijek mi to čvrči ali ne opterećujem se time,valjda tako mora biti.

Inače auto imam sada već skoro 2,5 g i sve je u najboljem redu.Doduše tek ima blizu 50 000 km
U ove 2,5 godine promjenio sam termostat i jedno 2,3 žarulje i to je to.

2005g a samo 50tkm malo čudno:confused:
Jesi ti to provjerio na tehničkom?
 

RI-C3

New member
auto je kraj 2005g odnosno prva reg je u 1mj,2006g.
kupio sam ga prije 2,5 g sa 28 000 km.Znači sa 4 godine imao je onda 28 000km.
Nisam provjeravao na tehn,ali kad sam ga kupovao izgledao je kao novi i unutra i izvana.
Ma nevjerujem da je vraćana kilometraža nego jednostavno malo je vožen,bar mislim:)Vozila ga je prije mene jedna cura.

Ja sam s njime napravio nešto više od 20 000 km ,odnosno sad je na 50 000 km.
Po ničemu ne izgleda da je auto prošao više km,još je sve praktički ko novo iznutra i izvana.Nema ni crtice:)
 

d04d

New member
vidim da ima podjeljenih misljenja.
konkretan vlasnik c3 sam zadnjih recimo mjesec dana, makar je automobil od kako je kupljen u obitelji, ali eto sada je postao konkretno moj (i vidi cuda novi automobil u obitelji nije citroen :))

pricamo o 1.4 benzincu iz 2005-e, 110kkm.
srecom s njime nije bilo problema kakvih sam imao prilike procitati, dapace osim redovitih servisa mislim da je bio samo jedan kvar (i to je bila neka sitnica) prakticki tjedan dana nakon sto je automobil kupljen.
makar vjerujem da cu kada se automobil pocne kvariti (odnosno nadoknadjivati do sada propusteno) plakati...

ono sto me najvise smeta je potrosnja goriva, jednostavno mi nije jasno po kojoj matematici taj mali isprdak od automobila ima drskosti trositi 9-10 litara?
ok da ima jaki motor, ali taj motor/auto je trom, dodate gas... i nista se ne dogadja, a onda kojih sekundu i pol kasnije (kada vam vise nije potrebno), automobil naglo krene naprijed.
1.4... jaca verzija... ako je ovo jaca verzija pitam se na sto slici slabija, vjerojatno se tu i tamo treba izaci iz automobila i pogurati...

uz to mi nije jasno zbog cega automobil ima tonu? zasto je toliko tezak, sigurno ne zbog kvalitetne plastike u njemu (koja zasluzuje svoj odlomak).

straznja klupa je prica za sebe u koju se ukoliko imate vise od 170 cm i ne trenirate jogu jednostavno ne uklapate.

automobil nije niti pretjerano lijep, takav sav zaobljen mi s obzirom da je crn izgleda kao zohar, ali dobro mozda to zvuci pregrubo tako da cu se ipak zaustaviti na tome da izgleda kao bubamara s posebnim potrebama.

dizajnerske odluke kako izvana, pa tako i iznutra mi jednostavno nisu jasne, kokretno zaobljeni prednji stupovi koji su tu kako bi vas (s obzirom da je od njih nemoguce vidjeti pjesaka) spremili u zatvor.
znam da cete reci da se na to priviknes, istina je, priviknes se, ali ljudi se ne bi trebali privikavati na takve nebuloze, narocito u jednom "malom gradskom automobilu" za koji se podrazumjeva da ce stalno biti u blizini pjesaka.
pa imamo i unutarnji oblik vrata, gdje s laktom? kada ga stavite kroz otvoreni prozor, previsoko je i osjecaj nije ugodan, kada ga stavite na izbocinu koja je (valjda) predvidjena za njega, s nje zbog nagnutosti klizi.
mala napomena: koketiram s 190 (makar nemam toilko) tako da se uklapam u prosjek i nisam osoba sa specifirnim prohtjevima po pitanju gradje.
ne smijem zaboraviti niti displej i onaj odvratni narandjasti pravokutnik koji mi po noci bljesti u lice, cemu i zasto?!
sto je falilo lijepim i jos bitnije pouzdanim analognim pokazivacima?!

ne znam trebam li komentirati nedostatak pretinaca i mjesta za stavljanje stvari (utore u vratima koji samo smetaju ne ubrajam u funkcionalne pretince).

servo je takodjer prica za sebe, u cemu je bio problem staviti servo srednje mekoce/tvrdoce koji bi imao isti otpor prilikom svih brzina, progresivni servo (ovo je opcenita tvrdnja, ali se tice i c3-a) je zlocin protiv covjecnosti.

citroeni su na glasu kao vrlo ugodni automobili... bila bi laz tvrditi da je neugodan, ali ne vidim niti po cemu je posebno ugodan.


secer na kraju... gumbi za otvaranje prozora.
od cirka pedesetak automobila u kojima sam se u zivotu vozio ovaj automobil (ukljucujuci i druge iz serije) ima najgluplje smjestene gumbe za otvaranje prozora ikad i igdje.
to je djelo ili idiota, ili sotone ovisno kako gledate na to.
dakle zamisao je da se prilikom voznje morate kriviti i kopati oko mjenjaca kako bi prilagodili prozor... ili jos gore da to mora raditi i suvozac, nevjerojatno, stvarno mi nije jasno gdje je bio mozak ljudima koji su to zamislili.
kako se izmedju ostalog bavim i kreativnim poslom s vremena an vrijeme mi znaju doci ljudi s upitnim "originalnim" idejama, na koje im ponekada moram odgovoriti sa "ali postoji razlog zasto nitko drugi nije to tako napravio", netko je trebao tu recenicu reci i ljudima iz citroena.

polako dolazimo do plastike u automobilu, spominjao sam da sam se vozio u dovojno velikom broju automobila (u kojem su inace i "peglica" i stojadin i yugo) da stekem statisticki dojam o tome kako to inace izgleda i ovo je automobil s najjadnijom, najskripavijom, najnedoradjenijom i najnekvalitetnijom plastikom s kojim sam se ikada susreo.
sto god u tom automobilu dotaknete - skripi, svaki put kada zatvaram vrata razmisljam hoce li mi bas ovaj put rucka za to predvidjena ostati u ruci.
.
.
.
.

ne da mi se vise, makar bih mogao ovako do sutra.

cisto da preduhitrim predvidljiv dio publike: ne, necu ga prodati, iz razloga sto bih vise izgubio nego sto bih dobio, ali da sam sretan zbog toga sto cu ga sljedecih nekoliko godina koristiti - nisam.
 

Hrvoje Marin

Active member
većina toga stoji, a potrošnja je takva, samo pri 110km/h na ravnom troši oko 5l.

pozicija za sjedenje za više ljude je super, zato se i prodaje, 194 ovdje.

servo je za mene odličan, bolji nego na C5.
 

d04d

New member
kao sto rekoh, preferiram kada je volan cijelo vrijeme jednako tvrd, progresija mi se nikako ne dopada.

zaboravio sam napomenuti da ako nista drugo automobil dobro djeluje na samopouzdanje, svaki put kada otvaram neka od straznjih vrata osjecam se ko hulk.., ali doduse zato sto imam osjecaj da cu ih iscupati iz lezista.
 

Ciki vts

New member
trositi 9-10 litara
nesto ti je spojebano na autu :D

Ja u firmi imam 1.4i Partner i trosi 7l ne bas spore voznje. Kad je natovaren do vrha robom (max 400-500kg) trosi 9l, opet, ne bas spore voznje.
To govorim za grad, na otvorenoj je potrosnja oko 2l manja.
 

RI-C3

New member
Što se tiče potrošnje slažem se skroz.
Nije ni meni jasno da tako mali slab auto troši 8-9 litara sa malim gasom.
Onaj tko kaže da mu c3 1,4,troši 7 litata po gradu taj laže.
Ovo govorim isključivo vožnja po gradu sa relativno hladnim motorom,kratke relacije,uzbrdice,semafori itd...takva je Rijeka.
Vožnja na otvorenom je sasvim druga priča,može se spustiti i do 5 lit na 100 km.

Što se tiče plastike meni je relativno ok,ne tražim mnogo od interijera pa mi zato plastika nije važna.

Pješaci na pjašačkom a i općenito zavoji su nepregledni zbog tih nosaća,to je potpuno čovjek u pravu.

Što se tiče serva,meni je sasvim ok,predobar je progresivni.

I meni škripi na sve strane iako ima tek 50 000 km ,ali baš me briga neka škripi.

Na zadnjoj klupi ima mjesta samo za patuljke,slažem se.
Ja imam isto blizu 190 cm i moram se dati skroz napred dok mi netko iza sjedi jer u protivnom nebi mogao nitko sjesti iza.

Auto je trom,to je nažalost istina.Krenuti na uzbrdici je blaga katastrofa,kao da je šleper pun tereta.Ipak ovo nije sportski auto i s njime se treba lagano,nema potrebe nabijati gas:grin:

Ipak meni se sviđa auto jer najvažnija mi je stvar da mi se NE KVARI a za ostalo ću nekako pregrmiti.
Kao što rekoh u ove 2,5 godine gotovo nisam imao kvarova i to je veliki plus.
 
Na vrh