C5 Kako odzračiti hidrauliku

Automatic

Well-known member
Promjenio sam mali lajtung na prednjem ovjesu što ide iz pumpe u onaj regulator ,iscurilo mi oko 2 decu ulja ali je prednji kraj sjeo.Interesira me ,sad kad stavim motor i zapalim auto da li če se hidraulika odzračit ili je treba ručno odzračiti.Zadnji kraj je ostao tvrd a prednji sjeo.Mislim da je taj tanki lajtung od sporta ili ćčega jer imam i sportski mod na nivelatoru.Problem je i taj što je auto na dizalici pa neznam da li se tak može da se odzrači jer kad ga dignem kotači i ovjes se objese.Ako neko zna pomagaj:(
 

jovanra

New member
Odzracivanje hidraulike na C5?

Probao sam naci preko pretrage,nazalost nisam uspeo....Posto imam to karakteristicno lupanje posle zamene sviih lezaja,procitah ovde da je moguce da ima lufta u sistemu.Znam da se radi Lexiom,ali neznam kako?Mogu li zamoliti ako neko ima uputstvo kako se to radi?Gde se nalazi ta komanda prilikom logovanja i ulaska u Lexiu?
Bio bih vrlo zahvalan ako neko moze pomoci.
Hvala
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ne treba tu ništa odzračivati. Svi zračni mjehurići će kad tad doći do spremnika LDSa. Sustav se sam odzračuje. Samo raditi sklekove gore-dolje. I kada se auto spusti u najniži položaj pričekati pola minute prije ponovnog dizanja. Primjetio sam da se LDS dosta zapjeni u spremniku i onda ako se odmah krene dizati opet će povući te sve mjehuriće. A i da se pumpa ne pregrijava.

Vidim da dosta ljudi muči ta problematika sa odzračivanjem, a mislim da glavni problem leži u krivom prijevodu. Engleski: Depressurize ne znači odzračivanje već odtlačivanje. A odtlačivanje je potrebno ako se skidaju kugle. Jer stalno ostaje određeni pritisak u VT vodovima između kugle i elektrohidrauličkog bloka. I ako se ne odtlači, kugle se ne mogu skinuti.

Posto imam to karakteristicno lupanje posle zamene sviih lezaja,procitah ovde da je moguce da ima lufta u sistemu.
A što ti to lupa?

Meni se zna pojaviti lupanje na volanu i kao da su otišli seleni nakon što dignem auto u najviši položaj i onda ode na stupnu dizalicu. U principu otiđe samo nakon nekoliko kilometara, ali sam primjetio da pomaže i ako ga spustim u najniži položaj i sa stisnutom kočnicom par puta okrenem volan sa jedne na drugu stranu.
 
Na vrh