I ja isto. Ne montiram ih prije nego u prognozi vidim ovaj simbol:Obično ih montiram tamo negdje u 12.mjesecu
Ne montiram ih prije nego u prognozi vidim ovaj simbol
U pravu si, samo znaš i sam koliko u HR ljudi zapravo, zbog besparice, kupuje po dvije gume. Naprijed nove, a iza stavaljuju ove koje su bile naprijed i tako u krug.Sve 5, ali nema smisla u setu od 4 gume stalno držat 2 naprijed, potrošit ih total dok stražnje ostanu na 6-7 mm...
Kod seta, treba rotirat, tako da sve dođu do cca. 4 mm pa ih onda sve zamijenit...
To se misli pod tim da 'bolje' idu naprijed, u biti nije stvar da 'lošije' idu natrag, isti set je u pitanju, već da se ravnomjerno potroši cijeli set prije zamjene...
Znači svi izvori na internetu, mediji, proizvođači guma i auto škole u zapadnoj Evropi savjetuju da bolje gume uvijek idu nazad, a ti tvrdiš da su to gluposti...Najbolje gume idu uvijek na pogonske kotače, druga je stvar ako auto ima pogon iza (kao Mercedes) naravno ali uvijek pogonske gume imaju bolje, ne znači da ove su lošije tj da idu lošije ali zna se da pogonski kotači imaju bolje. Sve ostalo su čiste gluposti i nedostatak znanja.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=gSz7cm6MwH0[/ame]Najbolje gume idu uvijek na pogonske kotače
Najbolje gume idu uvijek na pogonske kotače
svejedno je kuda staviš bolje, kada se izljeće s ceste, to sigurno nije zbog pozicije guma. razlika je kada zimi imaš dvije zimske. ako su ljetne stare do dvije godine, i sa novom ripnom, možeš staviti i iza. ali ako ljetne nisu savšene, radije stavi napred, a zimske straga, jer ćeš se izokretati u zavojima, a zadnji dio će biti nesiguran kod i malo lošijih uvjeta na cesti. i ono najvažnije, na poledici pozdravi se sa kontrolom zadnjeg kraja, dok se prednji s ljetnima nekako dovede u redNajbolje gume idu uvijek na pogonske kotače