• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

K: Manji auto koji nije opasan, za što manje love

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Budući da selim u ZG, a auti i motor ostaju u Sisku u garaži, kupio bih nešto što jeftinije za drljanje po Zagrebu. Uvjeti su da nije opasan po život, da ne prokišnjava i da mu brisači rade. Grijanje je poželjno, ali nije uvjet. Benzin, dizel, kilometraža, boja, nebitno. I uvjet je da ne smrdi i da nije od nekog prljavog.
I da je što duže registriran, naravno.

Ako netko zna za takav auto da se prodaje, ili ima prijedlog što gledati, samo naprijed!

Zamisli su Felicija, Punto jedinica ili dvojka, neka stara Honda ili tako nešto.
 

dinko1981

Well-known member
E jbg, što nisi rekao. Onda uzmi trulog Jugića za 290€ i dobar silikon za 10€ da pokripiš rupe na krovu. Siguran je, od krađe.
Jugo je kod nas već relikvija i rijetka roba, pa su i cijene sukladne tome. Za 300€ se može nać truli punto dvojka bez rege
 

Cutac

Prèkaroš
300€?
Ozbiljno??
Idealno.

Treba mi nešto u lošem stanju jer će ga udarati po parkingu i ja ću ga drljati po zagrebačkim cestama. Ako uzmem nešto dobro malo po malo ću ga dovesti u super stanje i gdje sam onda? :D
Baš tražim kramu za kupiti.

Jugo je kod nas već relikvija i rijetka roba, pa su i cijene sukladne tome. Za 300€ se može nać truli punto dvojka bez rege
Frend je prije koju godinu prodao Punta jedinicu za 1500 kuna. Nije bio trul, 1.0 dobro radio, ovjes umoran, gume stare, ali je bio solidan. E to tražim :D
Bratov punac je pred mjesec, dva, uzeo 106-icu dizela. Prvi vlasnik, 55 milijuna kilometara, umorna od sunca, ali ispravna i došla ga je parsto eura.

elektricni 🛴 nov novcat ...
Imam bicikl, ali kisnem na njemu :D
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko očekuješ da taj auto ima rege i dali ju misliš produživat?
Par mjeseci očekujem, naravno, što duže, to bolje.
Produživanje zavisi o stanju auta i cijene na otpadu.

Kolega je prije desetak dana kupio punta za 200 eura od udovice nekog djedice, auto iz 2002 kao nov, ali neregistriran
Eto, još 200 eura registracija i eto ga na 400 eura.

Gledaj nešto da ne izgines u tome. 300e, kad ono, kočnice ne rade.
:D
Ma radit će :D

E sad cijena....
****te 1200 eura za to...
 

Phantom

Drajver
Ja sam dao za clio storia 1.2 benzin, 2006, 155000km, klima 5 vrata, kljuka sto mi je bila jako bitna stvar zbog prikolice, 1500 € + servis, reg, osiguranje, gume, nove kocnice jos znaci cirka 600€ mozda cak i vise..
kolega se smijao i uzeo clia 2003, preko 2 K km neocuvan, dao 500 € prosle 2 sedmice zavrsio auto na odpadu, moj prede ko nov, kupio od djedice 😉, skratka kao sto rece neko gore siguran auto nema ispod hiljadarke jedino ako ti ga neko pokloni
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da je 1000€ neki minimum da se približiš riječi relativno siguran.
Ne slažem se jer znam nekoliko auta od 300-600 eura koji su sasvim ok. To su umorni auti, sve to stoji, ali voze ok.

Meni doslovno treba neka krama za kilometar u jednom smjeru ako mi se ne da ići pješice.

Opcija je i nešto sa razvaljenim 1.4 HDi jer imam zdrav primjerak na raspolaganju.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ne slažem se jer znam nekoliko auta od 300-600 eura koji su sasvim ok. To su umorni auti, sve to stoji, ali voze ok.

Meni doslovno treba neka krama za kilometar u jednom smjeru ako mi se ne da ići pješice.

Opcija je i nešto sa razvaljenim 1.4 HDi jer imam zdrav primjerak na raspolaganju.
Nema tu nekog pravila. Ako netko traži "premale" novce za auto, to ne znači da je nužno loš.
 

dinko1981

Well-known member
Ne slažem se jer znam nekoliko auta od 300-600 eura koji su sasvim ok. To su umorni auti, sve to stoji, ali voze ok.

Meni doslovno treba neka krama za kilometar u jednom smjeru ako mi se ne da ići pješice.

Opcija je i nešto sa razvaljenim 1.4 HDi jer imam zdrav primjerak na raspolaganju.
Pa sve zavisi šta smatraš sigurnim autom i pouzdanim, ok možda te i odveze taj kilometar danas, ali ako ga iole malo zagrbeš ispod površine vidjet ćeš nešta (ako .ne i sve od navedenog); truljavi lajtunzi kočnica, slinavi kočioni cilindri, svi gumeni dijelovi ovjesa truli, trula crijeva vode, veliki servis iz prošlog stoljeća, trulež karoserije, akumulator koji čeka prvi dan da bude ispod 10° da umre... pa nije netko uredno održavao auto po nekim minimalnim standardima da bi ga onda dao za vrijednost romobila na guranje sa još važećom regom. To su auti za koje vlasnici znaju da nema šanse da prođe iduću regu bez velikih ulaganja a vjerovatno ih ni veza na tehničkom nebi pustila jer je ipak preopasan. Ali to je samo moje skromno mišljenje koje baziram na dosta krševa koje sam imao (ne)priliku posjedovati i voziti, sasvim je druga stvar kad netko dobije informacije iz druge ruke od ljudi koji su kupili nešta za par sto eura i tvrde da su best buy
 
Na vrh