Vedran
New member
Re: kupujem gewinde za saxo vtr/s
Daklem, prvo niti jedni amortizeri ne podešavaju visinu- to rade federi i federi only; štelanje na amortizeru je vezano uz tvroću i na pravima za brzinu vraćanja iz stisnutog ili opruženog stanja; na saxu/pežoustošest/axu "gevinde" se prave tako da se mora na rukavac nabit komad sa navojem jer (za razliku od npr.xsare) ima samo uloške amortizera.
A sad vječna istina i ultimativni recept za saxo/pežostošest/ax- prvo ispravni seleni vilica i zadnjeg mosta, 22 mm prednji antirollbar, odgovarajuće torzionke i balans štanga iza, napred federi niži za NAJVIŠE 3 cm (po mogućnosti ostaviti serijsku visinu pogotovo kod jačih modela), iza poštelati visinu prema prednjem kraju (ne na zube) i amortizeri Bilstein....
Živjeli vts/r maldići! samo mali osvrt na post prije vječne istine o saxo/stošest ovjesu:grin:KONI za citroen/peugeot xsara.306,saxo,106 imaji samo štelanje tvrdoće ne i visine i što je najgore svaki put kad ideš štelati tvrdoću moraš skinuti amortizer jer se nemože naštelat dok je amortizer na mjestu. Ako uzmeš KONI moraš kupiti neke opruge odgovarajuće za taj amortizer bilo koje marke jer koni ne isporučuje opruge samo amortizere! Ali da su vrhunski jesu !!
Daklem, prvo niti jedni amortizeri ne podešavaju visinu- to rade federi i federi only; štelanje na amortizeru je vezano uz tvroću i na pravima za brzinu vraćanja iz stisnutog ili opruženog stanja; na saxu/pežoustošest/axu "gevinde" se prave tako da se mora na rukavac nabit komad sa navojem jer (za razliku od npr.xsare) ima samo uloške amortizera.
A sad vječna istina i ultimativni recept za saxo/pežostošest/ax- prvo ispravni seleni vilica i zadnjeg mosta, 22 mm prednji antirollbar, odgovarajuće torzionke i balans štanga iza, napred federi niži za NAJVIŠE 3 cm (po mogućnosti ostaviti serijsku visinu pogotovo kod jačih modela), iza poštelati visinu prema prednjem kraju (ne na zube) i amortizeri Bilstein....