Je li bi opet kupili dizelski motor?

Je li bi opet kupili auto s dizelskim motorom?

  • Da, svakako.

    Votes: 16 64,0%
  • Ne, ne bih.

    Votes: 5 20,0%
  • Ne znam.

    Votes: 4 16,0%

  • Total voters
    25

Cutac

Prèkaroš
prenapregnuti 1.0 3cyl
Pod uvijetom da se nakalemi turbina na prvotno zamišljen atmosferski 1.0 sa 3 cilindra, onda da, prenapregnut je. No zato se motor radi na čistome papiru i sve se uzme u obzir. Proračun se radi iz ničega i onda se to kasnije testira.
1.2 Puretech je na maratonima radio po 180 tisuća kilometara bez problema.
Kroz povijest postoji jako puno loših motora, nevezano za obujam i layout. 1.2 TDI ima 3 cilindra, a pokazao se kao pouzdan motor u Polu, recimo.
Trocilindarski motor je po svojoj prirodi problematičan i da ga pustiš na tržište moraš riješiti njegove urođene probleme.
Da, ali zato se motor razvija. Tokom razvoja će se problemi otkriti i eliminirati, a ako inženjeri budu aljkavi ili ako ih ekonomisti zahebavaju, onda može biti potrebna revizija ili dvije motora.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Taj 1.2tdi opet nije opterećen toliko, koliko su imali, 60-70ks. I opet tresu i drndaju, on i onaj 1.4tdi
Zanimljivo kako se je od tih 3cyl dizela više manje odustalo.
 

La Marche

Iskreni optimist
S dvije spomenute stvari se ne slažem baš.
Tesla je u trećem kvartalu napravila velik skok proizvodnje i prodaje i ostvarili čak i profit. Koga zanima više google tesla q3. A uskoro će i q4 i godina pa će biti i to zanimljivo.
Hibrid nije pitanje samo ekologije, to radi sjajno, turbo rupe i bilo kakva kašnjenja su za hibrid nepoznanica, automatik u osnovnoj verziji, stisneš gas i doslovno prije nego je papučica došla do poda, auto ubrzava, glatko, relativno tiho, bolje od bilo kakvih turbo, neturbo kombinacija. I da C5 nije tada kao auto na odlasku koštao jednako, a na vožnji mi se pokazao barem dvije klase bolji kao auto, vozio bih već 2 godine Prius.
Iskreno, jedva čekam Citroenove hibride, pogotovo budu li zaista s 1,5 hdi, kako se dalo pročitati u najavama.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Taj 1.2tdi opet nije opterećen toliko
Pa nema veze, motor se dizajnira po pretpostavljenom/očekivanom opterećenju, isto kao i sve drugo.
Pogle S2000, vrti se skoro kao motocikl, a motori su mu jako pouzdani.
Dok imaš onaj GM V6, ne znam točno model, ali jedan koji je sinonim za nepouzdanost. Ima više cilindara, veći obujam i manje konja od 2.2 u S2000, a ne može mu svijeću držati.

Zanimljivo kako se je od tih 3cyl dizela više manje odustalo.
Jer zahtjevaju više resursa za razvoj, a prednost nije dovoljno velika. Razvoj košta, a Polo ne može biti dovoljno skup da brzo isplati razvoj.
Može se bez problema napraviti trocilindarski benzinac sa 200 konja koji će trajati. Problem su novci, tj. trebao bi ići u malo višu klasu auta, da profit po primjerku bude veći, a opet ne previsoku klasu jer bi količina prodanih bila preniska.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tesla je u trećem kvartalu napravila velik skok proizvodnje i prodaje i ostvarili čak i profit. Koga zanima više google tesla q3. A uskoro će i q4 i godina pa će biti i to zanimljivo.
Taj treći kvartal bi mogla ispasti velika prijevara ;) Bit će svakako zanimljivo vidit rezultate četvrtog i dali će izroniti podatak koliki je tu udio od prodaje automobila.

Cutac, vrijeme će pokazati. Ima govna sa svakim brojem cilindara. Realno je i moj 1.4 otvoren radi dihtunga glave sa ispod 200tkm. Ali sa cca 2000kn vozi dalje.
Živi bili pa vidili
 

Cutac

Prèkaroš
Tako je, a isto tako ima kvalitetnih primjeraka sa svakim brojem cilindara.

A to sto je tvoj otvoren nista ne znaci. Pitanje je koliko ih je bilo otvoreno.
Tek ako vise od 10% primjeraka iz [X, Y] perioda ima odredjeni problem, onda se(uvijetno) moze reci da je motor govno.
Govno je C Elysee jer SVAKI primjerak iz [X, Y] perioda nije imao grijanje ako je hladno. Ali to ne znaci da su svi budget auti govna nego znaci da je jedan imao probleme koji su preko revizije rijeseni.
 

Dalibor

Dado Tornado
Iskreno, jedva čekam Citroenove hibride, pogotovo budu li zaista s 1,5 hdi, kako se dalo pročitati u najavama.
ne znam za ostale modele, ali DS5 je imao hibridni model sa dizel motorom (i robotiziranim mjenjačem). imaš na youtubeu test iz fifthgeara, kada ga testiraju, uz azurnu obalu, mislim.
čudno da nema dizelskih hibrida, jer su dizeli inače efikasniji motori, pa još uz el.motor, izgledne bi bile i gradske potrošnje cca 3l/100km.
npr. u hibridnom autu obični dizel 1,0 motor koji služi samo kao generator za bateriju (kao range extender auti, bmw i3 ili fisker karma...).
možda se izbjegava zbog cijene, jer su dizel motori skuplji za izradu, i kada se nadoda sva sila elektrike i baterija, sve samo ne isplativo
 

cepet

Member
Da sad kupujem novi auto u C segmentu uzeo bih turbo benzinca u klasi 1.0-1.6. D-segment definitvno dizel od 2.0 litre sa automatikom. Za 5 godina cu vjerojatno drugacije misliti, tj. električni bi trebali biti povoljniji i sa vecim dometom.
 
Na vrh