Iznenadno paljenje svih lampica asistencije i udarac u menjacu EAT6

Srdjan_Va

Active member
Evo i prvih problema ozbiljnijih(a mozda i ne) od kupovine pre 2g.
Tacnije, danas u toku voznje u jedno trenutku naglo sam pritisnuo papucu gasa do kraja, posle vrlo kratkog vremena upalile su se sve lampice ESP, ABS, automatsko kocnenje...Stao sam pored puta i cuo neko brujanje auta, kada sam hteo da ubacim u P cuo se jak udarac u delu menjaca. Ugasio sam auto ali posle nije hteo da upali. Pozvao sam slep sluzbu, kada smo trebali da podignemo auto rucna kocnica nije htela da se ugasi i ne znam kako posle silnog pokusaja uspeo sam da spustim kocnicu i auto nekako isto tako upalio, cudan je rad imao...Ostavio kod majstora, i isto nije hteo da upali pa je uspeo posle nekoliko puta i opet popalio sve one asistencije ali ono sto me najvise plasi jeste opet taj udarac u menjacu prilikom menjanja modova. od gresaka javlja koliko se secam neko predugo vreme sinhronizacije, menjac i ne znam sta jos..Da li je neko imao mozd aovakav problem? Hvala :(
 

gambler072

C5 enthusiast
Za pocetak, kakav je akumulator? Ne mora znaciti da je do njega, naravno, ali francuzi su poznati po osjetljivosti na oscilacije napona. Jeste citali greske kod majstora, sta prijavljuje?
 

Srdjan_Va

Active member
Za pocetak, kakav je akumulator? Ne mora znaciti da je do njega, naravno, ali francuzi su poznati po osjetljivosti na oscilacije napona. Jeste citali greske kod majstora, sta prijavljuje?
AKumulator je star godinu ipo dana.Izbacuje greske:
-P0339
-P0017
-P1209
 

szahtila

Well-known member
Prva je greška senzora radilice (senzor u kvaru ili instalacija do njega), drugo je greška sinhronizacije radilice i bregaste(što je i logično ako senzor radilice nije ispravan, no postoji mogućnost da je zupčasti remen preskočio za zub ili dva), treća je previsoki tlak goriva.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Jel to automatik ili EGS?
Prva je greška senzora radilice (senzor u kvaru ili instalacija do njega), drugo je greška sinhronizacije radilice i bregaste(što je i logično ako senzor radilice nije ispravan, no postoji mogućnost da je zupčasti remen preskočio za zub ili dva), treća je previsoki tlak goriva.
Meni se tada samo motor ugasio, imao je grešku menjača ABS/ESP ali menjac nije lupao
 

szahtila

Well-known member
Jel to automatik ili EGS?

Meni se tada samo motor ugasio, imao je grešku menjača ABS/ESP ali menjac nije lupao
Jel to robotizirani mjenjač ili pravi automatik? Ako je robotizirani vjerujem da senzor radilice ima veliku ulogu kod prebacivanja brzine
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Jel to robotizirani mjenjač ili pravi automatik? Ako je robotizirani vjerujem da senzor radilice ima veliku ulogu kod prebacivanja brzine
Kod mene je EGS, i imao sam struje, prebacio u N kad sam stao. Nisam ga mogao upaliti zbog senzora koji je crkao skroz
 

Srdjan_Va

Active member
Kojeg magneta? Misliš na dio senzora radilice?
Tako je onaj prstenasti magnet sto se vrti preko kog senzor cita obrtaje...
Treba mi mala pomoc, da li neko ko poseduje pristup katalogu delova moze da mi potrazi tacan kataloski broj za ovaj deo koji meni treba?
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Srdjan_Va

Active member
Resih problem, stavio sam polovan deo, jer nov trenutn nigde nisam uspeo da nadjem. U prodavnici su mi i nasli OEM broj al oni nigde nemaju kod dobavljaca, dok sam u inostranstvu nasao na vise sajtova i cene su varirale od 40-100e. Usput sam zamenio i senzor i ako je ispravan al eto, stavio sam nov. Inace, zamena je kao da se radi veliki servis, mora da se razubci.
 
Na vrh