Izgorio anlaser / starter

josipa

New member
Pozdrav,

u 7. mjesecu mi je auto prvi put stao u vožnji i dijagnostika je bila - izgoren anlaser jer je nastavio vrtjet nakon paljenja. Nakon dva mjeseca opet - stao u vožnji, ista dijagnostika. Osim što namjeravam promijenit mehaničara jer uopće ne kapira pitanje nije li mu neobično što se ista stvar pokvarila u roku od dva mjeseca i ne bi li trebalo značit da je na stvari nešto treće, ne znam bih li trebala odvest auto na neku dodatnu dijagnostiku. Je li netko imao ovakvih problema? I molila bih preporuku mehaničara s normalnim cijenama, nalazim se u zagrebu, auto je iz 2005.

Hvala svima
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Dalibor

Dado Tornado
koliko ima kilometara, je li na benzin ili dizel

na mojem zna zezati kontakt brava pa jednom godišnje ušpricam u nju wd40 da bi se podmazala. možda može biti da kontakti u njoj ostaju predugo spojeni nakon paljenja
 

DS9

Active member
Ja sam za C3 čuo razne tipične probleme od (poprilično) vlasnika c3ojki, ali za ovako nešto prvi put čujem, odnosno to za c3 rekao bih i nije baš tipično i daleko od toga da je često.

Dalibor je sasvim sigurno u pravu oko eventualnog uzroka problema - a mehaničara definitivno treba promeniti, jer je ili trebao sam naći uzrok i rešiti problem da se on više ne javi, ili kada je shvatio da se radi o anlaseru ne dirati taj auto nego uputiti vlasnika kod autoelektričara (koji između ostalog poseduje kompjuterski/dijagnostički alat za citroene tj. Lexiu ili Diagbox)

Imam pitanje - da li je mehaničar popravljao anlaser ili je ugradio drugi (novi/polovni) pa je i taj drugi izgoreo?

Hvala
 

josipa

New member
Riječ je o benzincu, puno kilometara, ne znam točno :whistling:
Preuzela sam ga od sestre i sad ga pokrpavam.
S bravom je sve OK. Mislim da je ipak prvi put stavio neki rabljeni, neispravan anlaser jer je sada sve ok. Odveo ga je kod električara i sve provjerio, tako je bar rekao. U svakom slučaju, tamo se ne vraćam.

Inače, kako će mi trebati serviser za zamjenu nekih glavnih stvari - zupčasti remen, vanjski plašt auspuha, vodenu pumpu... (bio na dijagnostici zbog tehničkog) molim Vas ako znate nekog dobrog automehaničara jer ja se ne kužim u ove stvari i ne znam kad me opelješe, a kužim da su mehaničari posebna sorta ljudi - čast iznimkama.

Ostala su mi i svjetla upaljena u nedjelju na neka 3 sata i akumulator se ispraznio. Jutros sam ga išla voziti prvi put nakon toga i neće da se upali, preslab je, tako da ću vjerojatno i akumulator morat mijenjat :cry:

Sad već razmišljam o tome isplati li se uopće ulagat u njega.

Hvala na informacijama!
 

Franz

Active member
vanjski plašt auspuha
To rješavaj zadnje kad riješiš ovo kritično. :) Za auspuh Lastovičić u Sv. Nedjelji. Nema bolje, brže i jeftinije. Trebaš se daosta ranije naručiti jer se na pet dizalica radi punom parom cijeli dan.
 

Dalibor

Dado Tornado
ds9, onda je ova moja shema pogrešna. ili je ista kao tvoja, pa je ne kužim.
ovo je za 1,4 benzinac 2002., možda je tvoja za dizel ili noviji model!?
prema ovoj mojoj gornje linije su sa bravice. najgornja linija je +, srednja je dan kontakt, a treća je paljenje. na anlaser ide stalni plus, impuls s kutija sa osiguračima u motornom prostoru, i sa alternatora.
ove tri gornje linije daju se na plus alnasera, bsi, na osig. u motor. prostoru, i prekidač za isključenje u slučaju razbijenog auta.


Start c3
by dado kroacija, on Flickr
 
Posljednje uređivanje:

DS9

Active member
Hvala ti na komentaru, koliko se sećam ona moja šema bi trebala biti za benzinca ali nisam siguran za koji model, u svakom slučaju bi trebala biti za prvu seriju. Sad, ne razuem se u elektriku da bih mogao nešto korisnje da kažem.
 
Na vrh