Iskustva sa servisima: OPĆENITO

ccccxm

New member
dakle zanima me kakva iskustva imate sa servisima?

dali ste zadovoljni cijenom, obavljenim radom, dali je auto zavrsen na vrijeme ili ste duze cekali, ljubaznost djelatnika, koliko cesto idete na servis i zbog cega itd...
Pozdrav.Nisam zadovoljan ni s čim nekoliko sam puta bio u više servisa i u ovlaštenom servisu citroena i to je užas.Èast izuzecima ne mislim na sve,ja ga tražim sajlu za kvačilo
za xm-a a on: star je,nema ,neznam,ko če to naručiti.Marka koja ima tisuće fan klubova po svjetu i poznata je upravo po starijim modelima on meni sere neznalica parazit doša priko veze na posa boli ga ****c za citroena:oops:Da nije ljudi ka mi na ovon forumu marka bi davno propala tribaju nan pozlaćeni spomenik digniti.Tu tribaju raditi ljudi vrsni mehaničari i entuzijasti ne klošari koji su tu došli ko zna kako.Sva sriča da iman radionu doma i znan oko aute pa ne moran gledati njihove lažljive face.Ne kažen da su svi isti ponavljan ima poštenih i predanih ljudi kao na primjer autocentar Perović Zadar:).Ali da ovi u francuskoj znadu ko im radi bilo bi čiščenja.Laži i trulež su se uvukli u svaku poru našeg društva i zato nan je ovako.Pokrast čovika kod nas je normalna stvar,a kad japanac zakasni na posa on se ubije .Sramota di živimo triba kad ljidi ka mi dođu u citroenov salon da nan crveni tepih stavu pod noge ,a ne on če meni "a ko če to naručiti"SRAMOTA!!!!!:mad:
 

zujo

New member
Ljudi, ne znam jesam fulao temu, upozorite me ako jesam.

Razmišljam o preventivnoj zamjeni zupčastog remena pa sam povodom toga kontaktirao Citroen servis u Klc, čisto da se informiram o cijeni dijelova, kolko bi im vremena trebalo itd. I dođe mi odgovor da mi ne mogu izradit ponudu dok im ne pošaljem broj šasije. To me je malo zbunilo budući da sam im napisao podatke o autu, pa me zanima zašto su toliko bitne te znamenke ukucane u limu.

Možda sam skeptičan, no ne volim takve podatke slat internetom. To je kao da objaviš broj osobne iskaznice, pa nek se veseli tko to zna iskoristit.
 

deda

New member
Bez broja šasije ne može uopće uć u terminal da vidi koji ti djelovi trebaju,pa da može reč kolko dijelovi koštaju,jer ima milijardu izvedbi.
 

maxx

Member
Pa dobro su ti i napisali,kad god sam tražio neki dio za saxo trebo je broj šasije.Naravno,u dućanima koji imaju citroenov program(ili čiji već,neznam)u kojem po broju šasije vide šifru dijelova i koji ide točno na tvoj auto.E oni koji nemaju takav program se hvataju raznoraznih kataloga i onda sranje,kupiš dio koji kakti ide na tvoj auto al kad ga ideš stavit on ne odgovara.Samo ti bez straha napiši taj broj:D
 

zujo

New member
Momci, hvala svima na odgovoru i na info.

Nisam nikad imao posla sa servisima pa ne znam da je to standardna procedura. Prije xsare je godinama u pogonu bio Renault 4 koji je uvijek bio popravljan u vlastitom dvorištu (osim limarije, a i tu se znalo pripomoć čekićem:grin:).

Na ovom čudu se bojim išta dirat.
 

ccccxm

New member
Zujo prijatelju oni po tom broju znaju sve.Samo ti ljepo promjeni ulje zubčasti i budeš se dugo i sretno vozil sa citrom.Inače xsara je jedan sasvim običan automobil nije ni blizu čuda osim što je citroen.Kada si se već zainteresirao za za citre pogledaj malo na internetu citroen xm,sm,ds,cx pa ćeš vidit što je ćudo sa xsarom nema straha samo pokrpaj ono što su prije tebe zasrali na autu,jer ni konj bez vode ne ore. Pozdrav:hello:
 

zujo

New member
Već sam prostudirao skoro cijeli forum i došao do zaključka da su jedino Xsara i Saxo ¡normalni¡ auti. Imao sam dosta prilika upoznat se uživo sa ovim novijim citroenima, c1 - c5, ali stvarno nisam znao što sve ispod lima kriju ovi stariji modeli.

Pričakat ću toplije dane, proljeće ili ljeto, jer sam usput još odlučio zaštititi auto odozdola bitumenom pa se nadam sve odjednom napravit.
 

ccccxm

New member
Ako je zupčasti odradio svoje nema čekanja toplijih dana puknuti če i biti če sranje kad ti se polomi pola motora.Promjeni ga odmah ako je prošao preko 60 000 km.
 

zujo

New member
Zupčasti je vjerojatno mijenjan pred 3-4 god i nije odvrtio previše km od tada. Ali problem je što ne znam sa sigurnošću je li mijenjan pa to želim riješit.

Nema nikakvih znakova da je pri kraju pa nema žurbe, još koji mjesec će poživit, a i ne radim preveliku kilometražu.
 

deda

New member
Kada ćeš vidjet znakove da je zupčasti pri kraju,biće kasno_On se sa svim pratećim dijelovima mjenja iz preventive,jel izgledao kao nov ili se raspada.

Pozdrav.Nisam zadovoljan ni s čim nekoliko sam puta bio u više servisa i u ovlaštenom servisu citroena i to je užas.Èast izuzecima ne mislim na sve,ja ga tražim sajlu za kvačilo
za xm-a a on: star je,nema ,neznam,ko če to naručiti.Marka koja ima tisuće fan klubova po svjetu i poznata je upravo po starijim modelima on meni sere neznalica parazit doša priko veze na posa boli ga ****c za citroena:oops:Da nije ljudi ka mi na ovon forumu marka bi davno propala tribaju nan pozlaćeni spomenik digniti.Tu tribaju raditi ljudi vrsni mehaničari i entuzijasti ne klošari koji su tu došli ko zna kako.Sva sriča da iman radionu doma i znan oko aute pa ne moran gledati njihove lažljive face.Ne kažen da su svi isti ponavljan ima poštenih i predanih ljudi kao na primjer autocentar Perović Zadar:).Ali da ovi u francuskoj znadu ko im radi bilo bi čiščenja.Laži i trulež su se uvukli u svaku poru našeg društva i zato nan je ovako.Pokrast čovika kod nas je normalna stvar,a kad japanac zakasni na posa on se ubije .Sramota di živimo triba kad ljidi ka mi dođu u citroenov salon da nan crveni tepih stavu pod noge ,a ne on če meni "a ko če to naručiti"SRAMOTA!!!!!:mad:
Nisu krivi ni ti ljudi koji rade taj posao.Znaš kaj se događa;evo jednog mojeg kolegu koji je radio na sasvim drugim poslovima i nema blagog pojma o autima i mehanici,stavio gazda da narućuje djelove za cijeli servis,jer se je sa prijašnim djelatnikom posvađao i stjerao ga i nije imao koga drugog metnut,odnosno njemu tak svejedno,jer za gazdu nijedna struka niš ne znači,za njega sve može raditi bilo tko,nikoga i ništa ne cjeni.I onda se ovaj jadnik koprca i muči i naravno ti dođeš,a on nema pojma i taman dok nešto nauči,ovaj nasere opet nekog iz nekih svojih razloga,a ovom uvali pak nekaj kaj nema veze s njim.Zato ti na prijemnom i u prodaji dijelova i automobila rade tipovi i žene koje nemaju nikave veze sa timni u sto prijašnjih života.A tako je svugdje,odi u dučan pa kupi čavle,lik te bude blijedo gledal jer on se rodio ,kad se čavli više ni ne koriste.
 

ccccxm

New member
Je deda shvaćam te potpuno samo što vidiš valjda se ćovjeku nakupi sve pomalo_Ove svakodnevne ****arije ionako naučiš trpiti,a dobro si reka nije ni citra kriva što je kod nas sve u k pa valjda tako i ljudi koji rade na odjelu djelova ili njihovi šefovi.A na kraju od koga danas uopće možeš tražiti predanost poslu kad većina ljudi radi ono što ih nikada nije zanimalo.

Zujo deda je u pravu ni jedan z remen nemožeš ocjenjivati po izgledu.Možeš samo po kvaliteti tj dali je original ili je "talijanski" i isključivo po kilometrazi.Znam iz iskustva.Imali smo dostavnog renaulta express 1.6d također mi ga je imao i susjed dobro poslušaj sad ovo čovik je radija u renola cili život mehaničar auto je ima oko trista tisuća a naš oko četristo tisuća kilometara.Uvik je stavlja original i nikad problema i baš kad smo mi uzeli našeg, on odluči priči na ovaj falši ka ono ionako svi voze na zamjenskim.Mi ga pitamo kaže ma stavi ovaj zamjenski duplo je jeftiniji i tako smo napravili.Njemu je talijanski puka nakon misec dana a nama nakon misec i pol.NOVI REMENI sjebalo ventile diži glavu itd .Kada smo sve lipo sredili otiša san u renola i kupija original koji košta 500kn a zamjenski 180.Auto dan danas vozi bez greške bilo je to prije 3godine.NEMOJ se zajebavati sa z remenom i mjenjanjem ulja to će te kad tad koštati.Moj brat automehaničar je tih falših stavija tisuće ali jebiga reno ga stare jer nije kvalitet.Ti zapravo i nemaš pojma po priči koliko je proša sa tim remenom,jer u 3,4 godine čovik može proči jebenu kilometražu zato promini sve pumpu vode,natezač i remen.:cool::eek:
 

Prilozi

RI-C3

New member
kako je to jadno kad u servisu rade ljudi koji rade samo da prođe tih 8 radnih sati i to je to.Najgore je kad uredno platiš popravak,servis a oni ti stave te zamjenske dijelove i bog zna šta uopće rade na autu dok vlasnika nema.

Znači izmjena zupč. remena više se gleda po pređenoj kilometraži nego po starosti vozila,odnosno remena??Ili su i godine dosta bitne??
 
Na vrh