Re: Iskustva sa servisima - OPÆENITO
Pozdrav!
Evo, jedno iskustvo sa "prodajom", ne servisom.
Prošlo je 10-ak dana od kada je iznos kupljenog automobila uplaćen na žiroračun CitroenHrvatske, a akontacija uplaćena prije cca 3 tjedna još nije vračena od strane zastupnika.
Koliko vam sljedeća izjava/opravdanje zvuči uvjerljivo; "Gazda je otišao na more i ponio ključ od sefa i još se nije vratio" (i tak svakih par dana ista priča)
Eeee, sad vi meni recite kaaaak da ja imam povjerenja poslije njima voziti auto na servise???
A još me više zabrinjava ako je to istina - pitam se kad ću tek onda dobiti kupljeni / uplaćeni automobil i koji izgovori će tu još biti (u četvrtak treba biti predaja ključeva)!?! - Do sada je bila "istiće bankovna garancija, pa novac treba unaprijed uplatiti, inaće ćete čekati više od mjesec dana. Sad kad je novac uplaćen, izgovor je bio da je auto u ZG, ali špedicije nisu prošli tjedan radile. Sad je valjda na redu da nemaju transport do mjesta isporuke...
Nažalost, više bih volio da mogu pohvaliti zastupnika, ali ako u današnje vrijeme ovise o "gazdinom ključu" - onda... ma nemam komentara!
Neznam da li bi se smijao ili zabrinuo!