Iskustva sa servisima: OPĆENITO

jole01

New member
Re: Iskustva sa servisima

Mozda su ti htjeli stavit nove kodirane sarafe i novi kljuc
Po meni to treba skinut cim kupis auto jer su sranja kad se kljuc osteti ili izgubi


dali mogu četiri kodirana šarafa i kljuć koštati preko 1000 kuna,ako jedan obični dođe oko 30 kn.i zašto staviti svih 16,kada idu četiri
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Iskustva sa servisima

Od početka.

AutoPeba: račun leasingu otišao uvećan za 10.000 kuna.
Zamjena ulja (PIC 2.0HDI) 700kn, "nisu imali u bačvi samo male bočice." Dogovorili smo se za 450 nakon pola sata.

CS: Pogledam prije servis koliko ima ulja, sve ok, oni hoće naplatiti 1Litru. Nisam platio.

Automehanika: Horror koji nije za prepričavat. Limarija zato čisti 10. Zadnji slučaj: promjena zadnjih vrata i sad se zatvaraju 5 puta bolje nego iz tvornice (C5 ph2 break).

CIB: Sve ok, samo uvijek hoće mijenjati filter zraka, a ja kažem ne, a onda se prijete ne priznavanjem..... bla bla... na promijeni tek. kočnice ne rabe Lexiu.

Ivančić: Sve 5

Krk: Najbolji

A CH postprodaja: e to je festival samo takav, kad pomislim na jamstvo osjetim bol. A kako se razgovaraju i to, to je nevjerojatno, Osnovna škola i ništa više. A Kultura 0. Laganje default.
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Iskustva sa servisima

Daj reci za Automehaniku sta imas
Pa recimo onda fora ja prijavim jamstvo, pa dok dođe dio već je isteklo pa vam ne možemo priznati. To je kazneno djelo koliko kužim.

Ili ona tabla 1mx5m Chrono servis. Pitam ja Chrono servis = što? ne znam....:D

dva primjera dosta?

no ok, za Chrono servis je kriv CH. A i to je prevara, jer kad se auto kupuje i vidi se takva ponuda i to je dio motiva, kasnije odeš i servis, pitaš a ono tele i šarena vrata.

I to je tragedija, jer Cit automobili su super (ako baš hoćemo i Peugeot motori) , ali servisi (Zagreb) i postprodaja CH su koma.

Glede servisa, mislim da su kupci ovce, pa im se i ne može ništa drugo nuditi osim "godišnjeg servisa", a onda se uvali svašta.
 
Posljednje uređivanje:

goldy

xsara coupe
Re: Iskustva sa servisima

Zamolio bih sve koji imaju prigovor na automehaniku da mi jave
Nekoc davno sam dosao poradi toga sto mi se auto tresao nakon paljenja, ekipa je bacila oko i za nekih 20min mi na prijamu kazu da moram ostaviti auto, da ne mogu skinuti jednu od svjecica jer se zapekla, pa da ce morati skidati nesto s motora, pa je upitno da li ce nesto moci uvrnuti natrag.

Uglavnom prica iz horor filma i na kraju mi kazu "tko vam je mijenjao svjecice zadnji puta i stavio one za Peugeot". Tada se nisam sjetio tko je i kada to radio, jer sam kombinirao Automehaniku i Auto Pebu.

Uglavnom na koncu sam pronasao stari racun iz Automehanike gdje su mi mijenjane svjecice na nekih 60.000km i na racunu pise svjecice Peugeot ili sl.

E sad, nekako ne vjerujem da su Peugeot svjecice nesto sto ne ide u Citroen, osim toga u Automehanici mi nisu zamijenili vise nikada zarulje, a kod njih/vas sam isao zadnji puta na nekih 120.000km

Kako nisam imao vremena za ostavljanje auta i kako mi je bilo receno da ce me sve to skupa kostati par 1000kn (slovima: tisucakuna) otisao sam alternativnom garaznom serviseru koji je odvrnuo bez problema sve Peugeot svjecice i stavio neke druge isto bez problema.

Naravno auto se i dalje trese u leru, pa je pitanje sto bi bilo da sam u Automehanici zamijenio svjecice i onda isao korak dalje.

Uglavnom stice se dojam da se pokusavaju prodati price slabo upucenima u automobile. Meni je osobno gust voziti automobil, ali nemam volje i interesa poznavati servisiranje istog, i zelio bih da jednog dana ovlasteni servisi budu mjesta gdje ce covjek moci vjerovati ljudima na prijemu ali i ekipi u servisu koji procjenjuju potencijalni kvar. Ako zanemarimo stavku novca za servis, imam ozbiljnu sumnju da se auti servisiraju kvalitetno unatoc redovnim dolascima, jer se neke stvari ne podesavaju/mijenjaju kada bi trebalo, recimo podesavanje ventila i sl. Vjerojatno zato sto treba postati normalno da se nakon 5-6 godina ide na kupnju novog modela, premda to u biti nije sasvim nuzno uz dobar servis. Tako da je prodaja i servis pod istim krovom u svojevrsnom sukobu interesa.

Naravno uvijek postoji mogucnost u ovom mojem primjeru da su zamijenili svjecice i javili mi da je sve ok sa ostatkom price.

Valjda je shema da su auti pristupacni da ne kazem jeftini u odnosu na konkurenciju, ali onda cemo zaradjivati na servisima i kvarovima. Jasno mi je da jeftiniji automobili u biti vjerojatno imaju i dijelove slabije kvalitete, pa su isti pristupacni i za mijenjati kasnije, ali ipak bi trebalo voditi paznju kakav se dojam stice kod kupaca.

Sto se tice bivse Auto Pebe uvijek sam imao dojam da je posao napravljen preko volje. Sumnjam jos i danas da su mi nesto zbrckali nakon jednog servisa, jer mi je 2h nakon servisa poceo curiti hladnjak. Osim toga drzac zarulje fara je nakon jednog servisa izgleda kao da ga je netko zgazio. Uglavnom ostavili su mi dojam i sumnju da kradu dijelove sa servisiranih automobila ili sl.

Ovim postom ne bih rekao tko je kriv ili nije u cijeloj prici, ima krivice sigurno i na strani kupaca, a ponajvise mislim da ima krivnje na prvoj liniji management-a vlasnika autokuca, jer vjerojatno, kao sto se to radi u bilo kojoj drugoj vecoj firmi/inozemnom predstavnistvu i sl, koji ne razumiju sto je mozda u dugorocnom interesu firme (povjerenje i zadovoljstvo kupca koji se visestruko vraca istom brendu), te onda tako organiziraju posao - tipa da se ljudi raspadaju od posla i ne stignu odraditi sve tocke koje su mozda propisane od strane struke/proizvodjaca, vec se radi po feelingu. Mislim da je upitno i koliko se ulaze u skolovanje ljudi i koliko ljudi imaju osjecaj pripadnosti i vrijednosti posla koji rade, te kolika je kontrola sto se uopce radi na servisima.

Ukoliko se situacija bitno ne popravi ne vidim zasto se kupci ne bi sve vise okretali samostalnom servisiranju ili alternativnim garaznim servisima gdje se barem moze imati daleko veci uvid u rad i opcije.

P.S. Zar je zbilja ok cijena za lambda sondu od 1600kn ?
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Re: Iskustva sa servisima

Još jednom koristim priliku kako bih skrenuo pažnju svim sudionicima rasprave na činjenicu da sami odgovarate za napisano. ;)
Zato izbjegavajte pisati potencijalno utužive stvari, ako ih ne možete dokazati. :D
 

marek45

New member
Re: Iskustva sa servisima

Još jednom koristim priliku kako bih skrenuo pažnju svim sudionicima rasprave na činjenicu da sami odgovarate za napisano. ;)
Zato izbjegavajte pisati potencijalno utužive stvari, ako ih ne možete dokazati. :D
znači već su bile prijetnje, jel?
 

ExOduS442xb

Racing
Re: Iskustva sa servisima

Ja sam imao jako loša iskustva, mjenjao sam lamelu pa nisu mogli namjestiti kvacilo pa su prelomili i zavarili viljušku, i skinili uteg, prelili ulje u mjenjacu pa je ispo čep.

Ma mogao bi vjecno nabrajati, ali stvar koja me najvise nervira kod majstora je što skinu 10 šarafa a vrate 6, pa jbm led valjda postoji razlog zasto je to tako propisano, huh ali mehanicari najbolje znaju -.-'.

Olaf ovo iznad se nije na tebe odnosilo, ima dobrih i poštenih majstora i kod njih cu se uvijek vracat, a ovi što mi naprave više štete nego koristi, na njima bi se iživljavo, jedanput je malo falilo da ih nalemam zbog kvačila, nije ni hvatalo, strugalo. Nikad vise.
 

deda

New member
Re: Iskustva sa servisima

Ne kužim zašto ljudi u od drugih oćekuju,poštenje,red,disciplinu,uljudnost,a sami tamo gdje rade ne pružaju isto to očekuju drugdje.Zar su ljubazni na šalteru policije,općine,porezne,bolnice,milijarde trgovina svega i svaćega,zidara,šlosera,poljoprivrednika,kumice na placu? Pa gdje su onda svi ti ljubazni i pošteni,strućni i školovani i rade sa voljom i ljube ruke strankama?Kolko ja znam to je izumrla vrsta.A i zašto bi,za bjednu plaću,a radi se svetkom i petkom,dan i noš,a za k....zdravlje,kaj onda želite očekivati? Prestanite samo pričati: oni tamo,svi smo mi isti i u istim govnima,prema drugima,ali ne želimo to priznati kada se o nama konkretno radi i očekuju se kule Babilonske.I nemojte mi pričati kako neko tamo u Njemačkoj,Francuskoj i neznam gdje se ponašaju sasvim korektno,isto tako čak još i više samo gledaju kako da oderu svakog gdje stignu i boli ih ona stvar kaj neko o njima ,njihovim uslugama i proizvodima misli.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Re: Iskustva sa servisima

Ne kužim zašto ljudi u od drugih oćekuju,poštenje,red,disciplinu,uljudnost,a sami tamo gdje rade ne pružaju isto to očekuju drugdje.Zar su ljubazni na šalteru policije,općine,porezne,bolnice,milijarde trgovina svega i svaćega,zidara,šlosera,poljoprivrednika,kumice na placu? Pa gdje su onda svi ti ljubazni i pošteni,strućni i školovani i rade sa voljom i ljube ruke strankama?Kolko ja znam to je izumrla vrsta.A i zašto bi,za bjednu plaću,a radi se svetkom i petkom,dan i noš,a za k....zdravlje,kaj onda želite očekivati? Prestanite samo pričati: oni tamo,svi smo mi isti i u istim govnima,prema drugima,ali ne želimo to priznati kada se o nama konkretno radi i očekuju se kule Babilonske.I nemojte mi pričati kako neko tamo u Njemačkoj,Francuskoj i neznam gdje se ponašaju sasvim korektno,isto tako čak još i više samo gledaju kako da oderu svakog gdje stignu i boli ih ona stvar kaj neko o njima ,njihovim uslugama i proizvodima misli.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Iskustva sa servisima

koja fotka :D

ja recimo mogu razumit nekog tko je na poslu neljubazan i dosta mu je svega. prije svega jer znam kako se radnika želi oderat na kojekakve načine. tako mogu proči preko, recimo nejubazne prodavačice i sl.... ne shvatim to kao nešto osobno
 

c5 dr

Member
Re: Iskustva sa servisima

onaj tko nije nikada radio u trgovini ili opcenito sa strankama nezna koja je to je.....a jer ima svakakvih ljudi ,bezobraznih i pokvarenih:twisted:
 

Salle

Sektaš
Re: Iskustva sa servisima

onaj tko nije nikada radio u trgovini ili opcenito sa strankama nezna koja je to je.....a jer ima svakakvih ljudi ,bezobraznih i pokvarenih:twisted:

VELIKI POTPIS


tri sam godine radio u trgovini autodijelova i nagledal sam se svega i kojekakvih ljudi :)
 

Dane

Member
Re: Iskustva sa servisima

Radim komercijalu 12 godina i valjda još samo lavu i tigru nisam ništa prodao pa se slažem sa tezom da je rad sa ljudima najteži ali razlika je biti neuljudan na blagajni samoposluge i prodati jestivi keks ili biti neuljudan u auto-servisu, oderati stranku i još ne napraviti posao do kraja. Onaj se prvi barem keksa najeo!
Ljudi nisu svjesni da je auto potencijalna grobnica i da se tu ne smije fušarit.
Ako će u servisu biti neuljudni zbog malih plaća ili međuljdskih odnosa unutar firme ali će napraviti besprijekoran posao, što stranka na kraju krajeva masno plati, razumjet ću ih potpuno. :hm:
 

Salle

Sektaš
Re: Iskustva sa servisima

al takvi su najgori, ja nebudem nikad zaboravilk kad mi je čovjek došao u dućan i kaže dal mu možemo promijeniti ulje, ja kažem nema problema i sve ide svojim tokom dok nismo došli do problema po pitanju filtera ulja, on ga nebi mijenjal jer je na prošlom servisu promijenil, ja njemu da koja je onda svrha mijenjanja ulja ako ne mijenja i filter i kažem mu da je filter 26kn a on meni pa da bude onda i njega promijenil ak baš mora ali je prije obavezno zval nekog frenda dal da mijenja filter ilin ne... i onda ode s autom izaa u servis pa mu je dosadno i vraća se natrag mene zayebavat da kolko bi ga koštala polugeneralka a ja si mislim u sebi da kak bude sigurno on radil polugeneralku na autu u kojem možeš nogu gurnut kroz prag kak je trul i još se k tome natežem sa njim za nekih 30kn u ukupnoj cifri od 230 kn.

zaključak: ljudi sami nisu svijesni svoje nesvijesti...
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Iskustva sa servisima

zaključak: ljudi sami nisu svijesni svoje nesvijesti...

naravno :grin: radio sam na "cesti" i da svatko može ući u trgovinu.

Ovisno o asortimanu, naravno, u zadnjoj varijanti posebni

slučajevi su oko 1%. Ono što je meni najveći bleh je kolika je razlika od

Citroen servisa do drugog.
 

vlado7

New member
Re: Iskustva sa servisima

Olaf,dali je stranki omoguceno gledati sta se radi kada popravljate aute u tvom servisu

ja gdje teram auto gledaj do mile volje(naravno ako mu treba vise vremena necu tamo spavati),sam majstor mi je rekao poucen losim iskustvom da i on zahtjeva da bude prisutan kada njemu netko nesto popravlja.


i da.....kada sam tero u ovlasteni zalio sam se da kocnice skripe,pa to vam je tako pa vamte,tamte sad promijenio pakne i sve 5.
znaci pet godina mi skripale kocnice,ali nisam se natezao sa njima,ko da vozim lokomotivu je znalo biti ponekad

servis je znao u cemu je problem ali......

onda tatu lupi neka zena u zadnji blatobran,i to su masno naplatili od osiguranja cinimi se nekih 17 tkn a a onu plastiku nutarnju od blatobrana nisu promijenili,koja je isavijana i dan danas

paludio sam kada sam to vidio ali sam i to presutio posto nisam ja preuzeo auto nego tata
 

jura

New member
Re: Iskustva sa servisima

Ma sve je to 5, normalna je stvar da se i najboljem majstoru desi previd ili da pogriješi... Svi smo mi ljudi, imamo boljih i lošijih dana, ono što boli je činjenica da se propusti događaju na regularnoj osnovi i da su kao takvi javna tajna. Ja svoja vozila održavam kod Saleta u Zaprešiću, mnogi koji voze hidrauličare znaju o kome je riječ, ne mogu se sjetit ni jednog jedinog slučaja da sam se ja osobno osjetio zajeban ili prevaren, a kod njega sam al fakat već kao doma...

Po BXima sam radio manje više sve sam, pa kad mi je propišao glavni snop povrata hidraulike i kad sam mjesec dana čekao Deana iz Pebe da mi ga promijeni lagano sam shvatio da je ipak stvar do toga kako se ja postavljam prema njemu a ne da njemu dozvolim da se razmaše...
 
Na vrh