Iskustva sa povratom robe

gudelj

Member
Nažalost nisam ništa uspio, oni su to navodno poslali na reklamaciju iako su u prvom razgovoru rekli da nece biti problema i da ce novce vratiti nazad. u međuvremenu se nisu niti jednom javili, niti telefonski niti mailom ali su me zato svaki put pitali da im ostavim podatke. Pa zovem i čekam 30min da bi dosao na red, pa kad dođem samo zvoni i nakon 2min odbiju pozivu, a onda nazovem sa drugog broja i odmah se jave. Prave se konstantno ludi, kolega otisao na godisnji, i slicne gluposti, poslali smo vam mail ali eto nikako nije dosao i te fore.

S obzirom da to već poduže traje kontaktirao sam udrugu sa zastitu potrošača i oni su me savjetovali da ih prijavim državnom inspektoratu. Što ću navjerojatnije u napraviti sutra ili u ponedjeljak. I još sam stalan kupac, svake godine ostavim stotinjak eura kod njih. Jedno vrlo neugodno iskustvo i sa njima više nemam namjeru poslovati. Radi se o relativno maloj svoti no više me živcira njihova politika. Mislim da cu ih prijaviti pa cemo vidjeti. U mailu sam ih zamolio da mi dostave dokaz da su to stvarno poslali na reklamaciju.
Ma vratili bi ti novce, krešo nabavlja robu iz cijele EU od preko nekoliko dobavljača. Postoje procedure i za povrat i za reklamacije. Neki dobavljači su sporiji, neki brži. Puno robe im ide vamo-tamo. A to da je kolega otišao na godišnji je istina. Iako su mogli najprije vratiti novce, jer bi kupac uvijek trebao biti u pravu... Međutim postoji i druga strana, da dosta njih sjebe nešto pa vraća robu, kao neispravno.
 

Memphis

Active member
Nažalost nisam ništa uspio, oni su to navodno poslali na reklamaciju iako su u prvom razgovoru rekli da nece biti problema i da ce novce vratiti nazad. u međuvremenu se nisu niti jednom javili, niti telefonski niti mailom ali su me zato svaki put pitali da im ostavim podatke. Pa zovem i čekam 30min da bi dosao na red, pa kad dođem samo zvoni i nakon 2min odbiju pozivu, a onda nazovem sa drugog broja i odmah se jave. Prave se konstantno ludi, kolega otisao na godisnji, i slicne gluposti, poslali smo vam mail ali eto nikako nije dosao i te fore.

S obzirom da to već poduže traje kontaktirao sam udrugu sa zastitu potrošača i oni su me savjetovali da ih prijavim državnom inspektoratu. Što ću navjerojatnije u napraviti sutra ili u ponedjeljak. I još sam stalan kupac, svake godine ostavim stotinjak eura kod njih. Jedno vrlo neugodno iskustvo i sa njima više nemam namjeru poslovati. Radi se o relativno maloj svoti no više me živcira njihova politika. Mislim da cu ih prijaviti pa cemo vidjeti. U mailu sam ih zamolio da mi dostave dokaz da su to stvarno poslali na reklamaciju.
Politika ti je ta da što je veći trgovac to ti je veći problem kod reklamacije/povrata robe. Velki tromi sistem di se ne zna tko šta radi.
Ispada da kolega doista i je na godišnjem.
I onda trgovina prestaje sa radom dok je čovjek na godišnjem? Pa nije to državna služba.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
I onda trgovina prestaje sa radom dok je čovjek na godišnjem? Pa nije to državna služba.
A slušaj, ja sam se malo zaj3bavao s tom izjavom, ali iz iskustva. Jer evo ti meni, sad radovi na kući stoje (dižemo visoki tavan), i stoje od Gospe, pa do 31.8., jer je gospodin iz velike i relevantne firme na godišnjem, a on je glavni komrcijalist za isporuku robe, koja je na skladištu, ali je ovi moj građevinac ne može preuzeti. :) Neću sad u detalje ko šta i di, jer Zadar je mali grad, a ja volim imat više prijatelja neg neprijatelja. :) Takao da neke iracionalne gluposti i zafrkancije često nisu daleko od istine.
 

ExOduS442xb

Racing
Bilo bi fer javiti da su mi vratili novce, ali je trajalo dugo i bilo neugodno ali eto, vratili su pare. Dali bi opet nešto kupio kod njih, nisam baš siguran jer su bili neprofesionalni a često i bahati tijekom razgovora i imam dojam da ih nisam konstantno gnjavio da novce ne bih ni vidio više ali eto.
 

gudelj

Member
Bilo bi fer javiti da su mi vratili novce, ali je trajalo dugo i bilo neugodno ali eto, vratili su pare. Dali bi opet nešto kupio kod njih, nisam baš siguran jer su bili neprofesionalni a često i bahati tijekom razgovora i imam dojam da ih nisam konstantno gnjavio da novce ne bih ni vidio više ali eto.
Ništa onda se javi meni za ubuduće 😃
 

Koko

Well-known member
Mozda nece biti trenutno od pomoci, ali za u buduce treba se kod svakog prodavca djelova prvo raspitati o uslovima kupovine, tj. reklamacije kupljenog dijeal. Traziti garanciju i nacin povrata dijela, ako ne funkcionise kako treba ili ne odgovara za kupljeno vozilo. Ja trenutno kupujem kod prodavca koji mi na svaki kupljeni zamjenski dio daje garanciju od 1 godine i ako ne odgovara mogu ga zamjeniti za drugi ili vratiti, tako da tu zabune nema. Kupljeni dio bez prethodno dodgovorenih uslova moze biti problematican, posto prodavac moze reci da ne snosi odgovornost za neispravan dio ( nije ga on pravio ) te kupca uputiti na reklamaciju kod dobavljaca dijela, a to je vec hod po mukama. Ja bi taj dio odnjeo prodavcu, rekao da nije ispravan i trazio povrat novca, U koliko isti odbije vratiti novac postoje vise instance za rjesenje probleme, a to je opstinska trzisna inspekcija ili cak republicka.
Samo da se nadovezem na ovaj moj post, sa iskustvom kod mog prodavca djelova. Sin pocetkom Jula dosao iz Beca na vikend da obavi mali servis, zamjeni hladnjak klime i prednje diskove sa plocicama. Prodavac isporucio pogresne diskove ( 266mm umjesto 286mm za Pezoa 207 1.6 HDI ) sto je ustanovio majstor prilikom zamjene i meni javio da diskovi ne odgovaraju. Ja zvao prodavca i on mi rekao da trenutno na stanju ima samo neke kineze u toj velicini, jer je bila subota i nije mogao dobaviti Brembo, a sin morao sutra ( nedelja ) za Bec vec da ce on odnjeti majstoru da postavi te sto ima, pa ako bude problema zamjenice za Brembo kad sin bude ponovo dolazio. Kad je stigao u Bec sin mi javlja da pri laganom kocenju diskovi skripe, a pri kocenju na brzini od 140km/h se osjeti smarad u kabini od plocica sto je indicija za pregrijevanje diskova zbog loseg kvaliteta. Posto svakdnevno ide na posao autom skripanje diskova je stalno bilo prisutno u narednom periodu. Odem ja kod prodavca i kazem mu kakav je problem na sta je on odma rekao da problema ne smije biti vec kad sin opet dodje da ce zamjeniti diskove i dati one koje smo trazili i platili. Sin je trenutno tu kod kuce na odmoru i prekjuce je dobio nove diskove ( Brembo ) i plocice koje je ugradio, a one "stare" vratio prodavcu. Za sada je sve u redu, ne cuje se skripanje pri laganom kocenju, a ostalo ce vidjeti u povratku za Bec kao ce se diskovi ponasati pri kocenju na vecim brzinama.
 
Na vrh