Iskustva s e-HDi

Jurasb

New member
Pozdrav ekipa.
Razmišljam o kupovini novog automobila pa je jedna od opcija Citroen C4.
Trenutno vozim Suzuki Swift 2008. godište, 92KS ,benzinac.
Auto je super i stvarno nisam imao nikakvih problema,ali potrošnja je AJME MAJKO.
Sada želim kupiti diesel i C4 s obzirom na cijenu i opremu mi se čini best buy u toj klasi.
Zainteresiran sam za opremu EXCLUSIVE i eto upravo zbog toga mi taj E-HDI upada u izbor (Koliko vidim ne može se uzeti običan HDI i exclusive oprema???).
Nikada nisam vozio automatic pa me zanimaju iskustva s C4 e-HDI.
Nagađanja me ne zanimaju jer i sam nagađam i kombiniram,ali nema puno pomoći od toga.
Zahvaljujem Vam u naprijed.
LP,
Jura
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Moj savjet radije ne automatic jer to prvo i nije pravi automatic nego robotizirani ručni a šalta bože me sačuvaj(čitaj spor do bola) uvijek debela zadrška kod kick downa:doh::doh:
 

Dalibor

Dado Tornado
automatski mjenjači kakve smo do sada poznavali (sa konverterom momenta) polako odlaze u povijest, ako je suditi po trendovima... valjda su došli do svog tehničkog finiša, a zamjenile su ih nove tehnologije...
zamjenjuju ih robotizirani manualni mjenjači (s 1 ili 2 spojke) i CVT mjenjači.
 

Darac

New member
Slažem se s Ivanom da taj robotizirani mjenjač nije najbolje rješenje. Iskreno, nisam ga vozio, ali čitao sam dosta testova i u svima ga kritiziraju, posebno u vožnji gradom i kod parkiranja (to je problem većine takvih mjenjača s jednom spojkom i od drugih proizvođača).
Vidim da na konfiguratoru nema više exclusiva, ali vjerujem da sad možeš dobiti taj motor i opremu sa šeststupanjskim manualcem. Ako sam ga ja mogao uzet u Medveščaku, ne vidim zašto ne bi dolazio i s exclusiveom.
 

Jurasb

New member
Ako mogu uzeti opremu Exclusive i manualac onda nema problema, tj. svi problemi su riješeni.
Jer mene ne zanima automatic ,nego oprema. :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Brat mi ima C3 automatik već desetu godinu i vrlo često ga i ja vozim (ne znam da li je to isti mjenjač kao e-HDI), Honda mi je bila CVT, da nije trebalo dodati skoro 30.000 kn više i čekati tri mjeseca, danas bih se vozio u e-HDI pa bih znao odgovor. Ovako, bolje da šutim. (samo ću tiho - jako volim automatske mjenjače!)
 

Darac

New member
To je sigurno klasični automatik. Ne vjerujem da su prije deset godina radili ove robotizirane manualne. Skroz drugi princip rada. Èak i najbolji robotizirani manualni (DSG) znaju trzati kod gradske vožnje i parkiranja, a ovi s jednom spojkom koji se ugrađuju u većinu drugih, ne-VW marki, su neusporedivo lošiji.
 

liberty

Well-known member
kod DSG-a je problem jedino kod parkiravanja kad ideš unazad ili naprijed a penješ se na rinzol za sve ostalo je zaista uglađen i podatan

vozio sam više automatika (klasičnih, klasičnih s overdriveom, multitronic s mogučnosšću šaltanja, DSG sa 7 stupnjeva) i sa njima imam sigurno napravljenih 10.000 km i po meni....ako je automatik treba biti dosta momenta, poželjnije je da je u kombinaciji s 6 cilindara, ako je 4 cilindara onda samo turbo benzinac (mrzim kad mi dizelaš razvlači), ali treba znati da ako nešto ode - onda kukulele i da je teže prodati polovnog automatika c4 nego onog s ručnom getribom....jer po defaultu ih se više prodaje i novih s ručnom getribom....

e sad, lako se naviknuti na automatik i uz pravilno korištenje ne bi trebalo biti nekih problema...no koliko ja čitam ovi robotizirani od citroena nisu baš da oduševljavaju performansama...
 

liberty

Well-known member
moj je robotizirani. dela sasvim dobro. ne znam kaj ljudi točno očekuju. kaj točno znači sporo. :thinking: ;)
kad probaš DSG očekuješ DSG
sve ostalo je slabije
iako nisam ljubitelj niti grupacije iz koje dolazi, niti automatika općenito
 

Dalibor

Dado Tornado
mjenjači sa 2 spojke nemaju mi puno smisla u vulgaris regularis autima.
teži, kompliciraniji, ko će kupit npr. DSG sa 150 000 km? mjenjač će koštat više od auta...

a citroenov robotiziran ak je i sporiji u automatskom modu zato u ručnom piči i svaki se vozač sa njim diči!

a i "brzina prijenosa" je u rangu zdravstvenog odgoja...
 

gužva

New member
Ima svih verzija C4 za dobiti sa svim motorima, samo odi u salon i naruči kaj hoćeš, DSG je jako dobar i za slabe motore ali do negdje 30-40 000km i onda ak ti nije službeni auto i nisi u garanciji jao majko (meni je srećom bio u garanciji), a vidim nitko nije probao 7-g tronic, bmw 8 g, Lexus 8 speed, a imao sam veliko zadovoljstvo probati 360 Modenu sa F1 mjenjačem, DSG je smijurija za uzimanje para.

E da, Isusek...
Golf VII TDI 150 sa jako dobrom opremom i DSG košta 281 000 kn, BMW 318d sa istom opemom i 8G mjenjačem 292 000kn a C4 2.0 HDI 150 sa istom opremom + stakleni krov + navigacija košta oko 200 000, toliko o toj grupaciji. E, da i BMW ću kupiti pošto C4 imam već. A vi pričajte koji nevalja, kad skupiš za paštetu onda raspravljaj kaj valja.
 
Posljednje uređivanje:

Isus

New member
Ima svih verzija C4 za dobiti sa svim motorima, samo odi u salon i naruči kaj hoćeš, DSG je jako dobar i za slabe motore ali do negdje 30-40 000km i onda ak ti nije službeni auto i nisi u garanciji jao majko (meni je srećom bio u garanciji), a vidim nitko nije probao 7-g tronic, bmw 8 g, Lexus 8 speed, a imao sam veliko zadovoljstvo probati 360 Modenu sa F1 mjenjačem, DSG je smijurija za uzimanje para.

E da, Isusek...
Golf VII TDI 150 sa jako dobrom opremom i DSG košta 281 000 kn, BMW 318d sa istom opemom i 8G mjenjačem 292 000kn a C4 2.0 HDI 150 sa istom opremom + stakleni krov + navigacija košta oko 200 000, toliko o toj grupaciji. E, da i BMW ću kupiti pošto C4 imam već. A vi pričajte koji nevalja, kad skupiš za paštetu onda raspravljaj kaj valja.
Drago mi je zbog tebe, hvala sto si to podjelio s nama :)
 
Na vrh