Poruka Moderatora: |
više o iskustvima posjedovanja i vožnje C4 II, možete pogledati u temi: SAVRŠENI C4 II (iskustva vožnje i posjedovanja) |
Pozdrav,
benzin 1,6 C4 II kupljen u Zagrebu u Dubravi u 11 mjesecu, proizveden u Francuskoj.
- na 7700 km pukla cijev uljnih para -zamijena. Auto izbacio poruku nakon 2 minute vožnje o previsokoj temperaturi motora. Nakon gašenja i zaključavanja automobil ventilator radi sve dok ne isprazni akumulator. Nakon zamijene, lampica se ponovno upalila, utvrđeno da su žice otopljene te zamijenjen niz ožičenja
- volan trese od početka na način da je iznad 100 km na sat pomiče se 1 cm gore-dolje. Utvrđeno da su spone volana problem, zamijenjene ali problem ostaje
- na 9800 km otpao mehanizam za pranje farova. Auto je bio u garaži i sve na njemu prisutno, otpalo u vožnji do konzuma 1,5 km.
- na 9900 km gubi se memorija radija (sat, itd). Utvrđene 4 pogreške koje ne znaju što znači, sve resetirano i nadograđen softver.
- na 10150 km nakon 200 km vožnje autocestom auto parkiran ugašen, ventilator nastavlja raditi ali ne kao do tada nego se auto trese nevjerojatnom snagom, a iz prostora motora čuje se snažno pucanje. Slično kao da čekićem iz sve snage udarate po komadu lima.
sada čekam moj novi susret sa pozivnim centrom citroen servisa da im opišem novi kvar te ga pokušam odvući do zagreba.
pozdrav svim ponosnim vlasnicima.