Iskustva s C4 II by bubamis

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

bubamis

New member
Poruka Moderatora:

više o iskustvima posjedovanja i vožnje C4 II,
možete pogledati u temi:
SAVRŠENI C4 II (iskustva vožnje i posjedovanja)



Pozdrav,

benzin 1,6 C4 II kupljen u Zagrebu u Dubravi u 11 mjesecu, proizveden u Francuskoj.

- na 7700 km pukla cijev uljnih para -zamijena. Auto izbacio poruku nakon 2 minute vožnje o previsokoj temperaturi motora. Nakon gašenja i zaključavanja automobil ventilator radi sve dok ne isprazni akumulator. Nakon zamijene, lampica se ponovno upalila, utvrđeno da su žice otopljene te zamijenjen niz ožičenja

- volan trese od početka na način da je iznad 100 km na sat pomiče se 1 cm gore-dolje. Utvrđeno da su spone volana problem, zamijenjene ali problem ostaje

- na 9800 km otpao mehanizam za pranje farova. Auto je bio u garaži i sve na njemu prisutno, otpalo u vožnji do konzuma 1,5 km.

- na 9900 km gubi se memorija radija (sat, itd). Utvrđene 4 pogreške koje ne znaju što znači, sve resetirano i nadograđen softver.

- na 10150 km nakon 200 km vožnje autocestom auto parkiran ugašen, ventilator nastavlja raditi ali ne kao do tada nego se auto trese nevjerojatnom snagom, a iz prostora motora čuje se snažno pucanje. Slično kao da čekićem iz sve snage udarate po komadu lima.

sada čekam moj novi susret sa pozivnim centrom citroen servisa da im opišem novi kvar te ga pokušam odvući do zagreba.

pozdrav svim ponosnim vlasnicima.
 

Ciki vts

New member
Nije to nista, ceka tebe (i svakog drugog vlasnika) jos puno posjeta servisu, nazalost.

Malo pomalo, ce stvarno i ovi nevjernici vidjeti da je istina sto sam pisao do sad..

Ako nije problem moderatorima staviti ovo u temu u koju spada.

Bubamis, u koji servis ides?
 

bubamis

New member
Servis u Dubravi gdje je auto i kupljen, čisto iz tog razloga. Oni sve skrpaju u roku 3 dana, nemam zamjerki na rad, ali uvijek ima nešto novo. Obožavam gledati prodavača kako mi i dalje tvrdi da su to sitnice i da je to odličan auto (ja ga ništa ne pitam ali ima potrebu mi to dokazivati). Inače i on često čita ovaj forum pa ovim putem ga pozdravljam.

Inače ono zaista iritantno je da servis se ne iznenadi za kvar već na prvi spomen već znaju što je problem u detalje. U jamstvenu knjižicu ništa se ne upisuje, možda je to dobro jer već planiram kako prodati ovo čudo.

budući sam bio tamo do sada 5 puta i razgovarao s ponosnim vlasnicima istog modela, lista kvarova je zaista impresivna.

za C4 sam se odlučio umjesto nove opel astre, međutim na poslu vozim novu astru i na 37 000 km niti jedan kvar a auto vozi i do 5 osoba mjesečno.

ono što je fascinantno na C4 je da auto nije u stanju odvesti više od 500 km bez novog posjeta servisu. fascinira me jučerašnji kvar pri čemu se auto trese kao da u 5 brzini pokušavate se popeti uz brdo a razina pucanja ispod haube je fascinantna. Na kraju smo ga djevojka i ja izgurali iz garaže čisto da nam ne strada kuća ukoliko u opis standardnih kvarova spada i samozapaljenje.

inače najveći šok za mene je trešnja volana, prije ovoga sam vozio opel astru h te do 98 000 km auto je bio ukupno 3 puta na servisu a podnosio je brzine od 150 km/h bez ikakve trešnje volana.

najsmješniji dio je da ja nisam niti ljut nego se sam sebi smijem kako sam uspio kupiti ovaj čudan automobil gdje me prodavači uvjeravaju " da kada zamijene ove problematične stvari onda će sve biti u redu" :)

svaki novi kvar primam sa smješkom jer sjećam se kada sam kupovao, moj poslovni partner koji je vozio c4 mi je rekao da ne kupujem jer ću poludjeti s kvarovima. ja računam da sam sebi sam prouzročio probleme.

kia rio koju vozi moja djevojka nije imao niti jedan kvar u 4 godine 88 000 km.
 

Ciki vts

New member
Bas zalosno... :(

Procitaj si u temi iskustva sa novim c4 sto sam pisao, cisto da se pripremis na ono sto te ceka za 10-20-30 tkm..

A zamisli kako je prodavacu koji zna sto je prodao a mora ga stalno hvaliti..
 

bubamis

New member
pa vidi ja radim u trgovini, bavim se prodajom. hvalim proizvode za koje znam da vrijede a lagao sam da nešto valja kada sam bio mlad i neiskusan. onda sam shvatio da mogu unesrećiti ljude ako lažem i odlučio im govoriti stvari tipa "najbolji omjer cijene i kvalitete". kada god bi mi došao kupac u kojem sam prepoznao da jedva spaja kraj s krajem sjetio bih se moje majke i kako bi meni bilo da nju netko prevari znajući da odvaja novac od svoje mirovine od 1300 kn.

iz moje perspektive prodavači ovog automobila su čisti prevaranti, jer imati listu kvarova znati da se automobil kvari a ne popraviti taj dio preventivno te upozoriti kupca je koliko ja znam kažnjivo. koliko znam jedan proizvođač automobila je upravo platio kaznu jer je presporo obaviještavao kupce o problemima. u mome dijelu posla ako prodam kupcu svjesno neispravan uređaj zapriječena mi je kazna za prijevaru (piše u zakonu: ...tko svjesno obmane kupca... )

sjećam se prije nego sam kupio C4 otišao sam do auto willa pogledati astru koja je bila skuplja, međutim strašno me tada iziritiralo što je prodavač zauzeo neutralan stav. pitao sam ga za kvarove i rekao mi je da auto se kvari (nabrojao mi 3 osnovna problema) da je došla nova serija te se nadaju da su početni kvarovi uklonjeni a i oni preventivno pregledavaju te dijelove prije isporuke. to me tada iziritiralo a sada mi se čini korektno.


smiješno mi je bilo što prodavač u citroenu ismijava ovaj forum i "luđake" koji ovdje ostavljaju poruke. ali redovito čita
 

La Marche

Iskreni optimist
Možda da probaš sve to reklamirati u nekom servisu u Sloveniji ili Austriji, Italiji, ovisno gdje bi se lakše snašao... novi auto bi trebao imati jedinstvenu garanciju u Europi, neovisno o tome gdje je servisiran, ako sam imalo točno informiran. A i tamo je recesija, sumnjam da bi te sasvim odbili ukoliko bi ih uvjerio da želiš ubuduće auto kod njih servisirati. Ako nisam točno informiran, ispričavam se unaprijed.
Ja sam se raspitao prije kupovine C4 kod dva servisa, jednog u Sloveniji, jednog u Zagrebu, dobio sam dobre preporuke za taj auto s HDI motorom. Za benzinski nisam pitao.
 

irenej

New member
Lijepi pozdrav ekipo od ludog i prevarantskog prodavača. Na forumu sam registriran od početka i to sa imenom jer zaista nemam što skrivati. Ja razumijem da je netko frustriran kad kupi novi auto, a događaju se takvi kvarovi (i ja bih bio). Ali ljudi cijeli taj razgovor je potpuno promašen. Ajmo o činjenicama:
1. C4 je na tržištu godinu dana i prodan je u preko 1000kom. To je uvjeljivo najprodavaniji model Citroen game na tržištu. Valjda ga ljudi ne kupuju samo jer dobra izgleda.
2. po ovom Vašem pisanju ispada da smo između ostaloga mi prodavači krivi za kvarove na tom modelu.
3. zar Vi stvarno mislite da bih ja i ostali moje kolege znali šta će se autu koji stranka kupuje pokvariti u sljedećih 6 mjeseci ili godinu dana. Imam stranaka koji imaju preko 30000km sa novim C4 bez najmanjeg kvara.
4. mi prodajemo novi proizvod sa garancijom koji pokriva Citreon Hrvatska. Ja taj auto ne slažem niti testiram.
5. ne daj Bože da ismijavam ili se rugam ekipi koji voze, kupuju ili servisiraju Citroene. Pa ja od toga živim skupa sa mojom familijom. Zato i pratim forum da vidim kaj Vas sve muči i kakvi su auti. Naravno da su najglasniji i najogorčeniji oni koji imaju probleme sa autom. Ponavljam to je normalno, takav bih i ja bio, ali znajte da toga nisu pošteđene ni druge marke.

Meni je stvarno žao što se događa sa tim nesretnim C4 i nadam se da će se stvari riješiti.

Ako imate bilo kakvih pitanja, ja Vam uvijek stojim na raspolaganju bilo u salonu, bilo na PP.

Ostajte mi zdravo i ne nije baš svaki Citroen smeće.
 

La Marche

Iskreni optimist
Dragi Irenej,
Hajde napokon glas razuma!
Ta hajka koja u našem društvu vlada da možeš i trebaš "opaliti" po svakom bez imalo shvaćanja da i s druge strane stoji osoba s mislima, osjećajima i sl. je postala već jako teška za izdržati.
Samo vi radite svoj posao, ja sam osobno bio vrlo zadovoljan i u procesu prodaje, a nadam se i u eksploataciji svog C4, kao što sam bio i sa svim ranijim automobilima, a nije ih bilo malo.
 

irenej

New member
Hvala na podršci. Još jednom: ja razumijem da je netko frustriran sa toliko kvarova u tako kratkom vremenu. I ja bih bio. I ja bih se riješio tog auta i više nikad ne bih kupio Citroena. Ali riječi prevarant i slične.... Ljudi moji, auto se sastoji od više tisuća dijelova, slažu ga valjda nekavi inježinjeri, pa kakve ja imam veze sa kvarovima na tom autu.Nema pravila, ja sam u toj struci godinama i vi znate, ljudima su se kvarili Mercedesi,BMW-i. Onaj ludi kinez je nedavno zatukao svoj Lamborghini ili Ferrari(koji već)..jel su i njih prevarili???
Molim Vas za malo razumijevanja i malo razmišljanja. Dobro si rekao: i mi smo ljudi, mi nastojimo časno obaviti svoj posao, mi hranimo svoju djecu od toga. I ne, ne želim prevariti ama baš nikoga jer nisam takav čovjek. I dalje smatram da je C4 ok auto, među najboljima u svojoj klasi....i da će svi problemi biti riješeni u najkraćem roku....
 

bubamis

New member
Poštovani g.Irenej

Moja namjera je bila podijeliti opis kvarova s fanovima C4 a nikako ne nekoga uvrijediti/povrijediti i krenuti u osobno dopisivanje s Vama jer to ne rješava ništa.
Svaki dojam o nekoj osobi je subjektivna stvar i može biti pogrešan.

Ispričavam se što ste se prepoznali u mome opisu.


sve kvarove je dijagnosticirao ovlašteni citroen servis autokuće koji je automobil i prodao. Ako imate primjedbe na popis kvarova obratite se servisu.

Da bih ja mogao prodati automobil mora biti u ispravnom stanju. Nadam se da će uskoro uspjeti popraviti automobil te ću ga uspješno prodati.

Dapače ja nudim auto kući koja mi ga je prodala da ga i otkupi za razumnu cijenu po dogovoru.

A zakon o zaštiti potrošača kaže "tko svjesno proda kupcu stvar za koju sumnja da ima skriveni nedostatak...smatra se da je kupac prevaren, obmanut te ugovor se smatra nevaljalim." ... , kada sam dovezao auto s prvim kvarom, citroen je mene obavijestio da kvar koji imam je standardan ... rekli su mi riječ "kampanja u tijeku"... zamijena na svim citroenima, itd.

a g.Irenej zna da ja nimalo nisam frustriran jer uvijek dovozim auto s smješkom na servis i čekam nekoliko sati. Ja radim u sličnom poslu i znam kako stvari izmiču kontroli i kako kupci znaju biti neugodni.

Također znam da pravi trgovac se suočava s problemom na način da pokuša pomoći kupcu (nazovite me pa mi pomozite g.Irenej, ja sam zaglavio u srbiji zbog kvara i nisam nimalo frustriran)

g.Irenej također zna da sam ja želio kupiti još citroena za potrebe tvrtke, međutim osnovni uvjet je da automobil može proći 500 km bez servisa ili da se kvar može ukloniti.

vidimo se uskoro g.Irenej, jer ja uživam dovesti automobil na popravak baš tamo gdje sam ga i kupio a pogotovo nakon ovog vašeg obrazloženja o mojim frustracijama. Poslao sam citroenu podsjetnik za onaj obrazac za zadovoljstvo kupca koji nisam još uvijek dobio...



Servis, kvarovi ništa frustracija jer ja jesam svjesno platio i svjesno naručio isto kao što sam i zaradio taj novac koji sam uplatio za taj automobil.


hoćemo dalje se dopisivati ili ćete pomoći vjernom kupcu da sigurno se vrati kući s puta ? ili Vi samo prodajete a niste dužni pomoći (nije vaš odjel) ? jer to je moj osobni dojam, naravno osobni dojam može varati.

jadno je to što smatrate svrsishodnim dopisivati se s kupcem preko interneta, nije li to djetinjasto ? zar ne bi bilo bolje da nazovete kupca i ponudite mu pomoć ?


srdačan pozdrav
 

friški

New member
S ovim primjerkom C4 iz teme je fakat peh. No ako se radi o ustanovljenim standardnim kvarovima u kojima su upoznati u servisu/prodajnom mjestu, odnosno u CH , minimum profesionalnosti nalaže pozvati sve vlasnike/kupce C4 i preventivno ukloniti dijelove koje uzrokuju "standardne kvarove" , o svom trošku i izvan garantnog roka . Navedeno sam doživio od Autocomerca , obavijest svim kupcima pojedinih modela poslana je hitno sa povratnicom, a uoćeni nedostaci od strane uvoznika otklonjeni su o njegovom trošku u najkračem mogućem vremenu. Ukratko profesionalnost nalaže slanje dopisa, uklanjanje (preventivno) kvarova o vlastitom trošku uvoznika, a ne slanje dopisa recimo o lošoj kvaliteti goriva.
 

Zdravac

New member
S ovim primjerkom C4 iz teme je fakat peh. No ako se radi o ustanovljenim standardnim kvarovima u kojima su upoznati u servisu/prodajnom mjestu, odnosno u CH , minimum profesionalnosti nalaže pozvati sve vlasnike/kupce C4 i preventivno ukloniti dijelove koje uzrokuju "standardne kvarove" , o svom trošku i izvan garantnog roka . Navedeno sam doživio od Autocomerca , obavijest svim kupcima pojedinih modela poslana je hitno sa povratnicom, a uoćeni nedostaci od strane uvoznika otklonjeni su o njegovom trošku u najkračem mogućem vremenu. Ukratko profesionalnost nalaže slanje dopisa, uklanjanje (preventivno) kvarova o vlastitom trošku uvoznika, a ne slanje dopisa recimo o lošoj kvaliteti goriva.
Hahaha, a Citroen Hrv je "preventivno" poslao dopis da KUPITE njihov aditiv za gorivo.

Èitajući sve ove teme, mogu samo reći - Nikad više Citroen.
Pa ak moderator smatra da je to pljuvanje po svom autu (da, vlasnik sam C4-orke), nek slobodno izbriše post.
 

ledolomac

New member
Hahaha, a Citroen Hrv je "preventivno" poslao dopis da KUPITE njihov aditiv za gorivo.

Èitajući sve ove teme, mogu samo reći - Nikad više Citroen.
Pa ak moderator smatra da je to pljuvanje po svom autu (da, vlasnik sam C4-orke), nek slobodno izbriše post.
Pa šta čekaš.Prodaj ga kad si toliko nezadovoljan pa kupi ono šta misliš da će biti bolje i kvalitetnije.Apsolutno mi nisi jasan, kako možeš voziti auto koji te iritira.Imaš jednostavno rješenje. Izgubiti ćeš koju kunu ali sačuvati ćeš živce.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Pa šta čekaš.Prodaj ga kad si toliko nezadovoljan pa kupi ono šta misliš da će biti bolje i kvalitetnije.Apsolutno mi nisi jasan, kako možeš voziti auto koji te iritira.Imaš jednostavno rješenje. Izgubiti ćeš koju kunu ali sačuvati ćeš živce.
To je proces. Prvo triba napisati između stopedeset do dvista postova na forumu. :D

Èitajući sve ove teme, mogu samo reći - Nikad više Citroen.
Aj ti bar voziš C4, pa moš reći, a ne ka i oni kanađanin šta je ispila ode pedeset postova o tome kako auto ne valja, a ni ne vozi ga. :)
 

irenej

New member
Dobra večer svima. Samo kratka digresija o ovom topicu. U pravu ste u vezi ovog dopisivanja, ono ništa ne rješava. Reagirao sam samo iz razloga što su očito pomiješani razlozi ovog posta. Dakle, mi prodavači (ne samo ja) smo prozvani prevarantima, ljudima koji ismijavaju svoje kupce i sl. Mi prodajemo potpuno nove aute koji su pokriveni ugovornom garancijom Citroena i preko koje se rješavaju kvarovi u postprodaji. Svaki takav auto se zaprima u servis gdje otklanjaju reklamacije i kvarove, a ujedno imate na raspolaganju i mobilno jamstvo. Za to postoji posebana služba postprodaje u Citroenu.Koliko ja znam kada se utvrdi određen postotak kvarova vlasnici se pozivaju u servise na dorade, zamjene dijelova i sl. Znam da je problem i gubitak vremena za svaki posjet servisu, ali to nema nikakve veze sa prevarom kod kupnje auta, tobože nekakvim umjetnim uvjeravanjima da je auto super, a svaki dan na servisu i sl.
Vidjet ćemo se kod mene na kavi (ili negdje kod vas) i razjasniti ovu stvar.

Vidim da na forumu ima nezadovoljnih vlasnika auta kao što ima svugdje i to je OK. Samo reagiram kada se to pretvori u neku vrstu hajke i kada se upotrebljavaju teške riječi gdje im zaista nije mjesto.

Hvala Vam na ukazivanje problema sa C4-orkama i nadam se da će ih biti što manje.:)
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Dakle, mi prodavači (ne samo ja) smo prozvani prevarantima, ljudima koji ismijavaju svoje kupce i sl.
Da mene neko tako prozove, ja bi ga tužija. Jedno je napisati da imaš problema s autom i to, a ovako prozivat ljude je nešto sasvim drugo.
 

irenej

New member
Pa zato sam i reagirao. Kakve veze imaju kvarovi auta sa samom prodajom. Od njih deset, osam će voziti bez ikakvih problema, dva će nažalost biti problematični. Kada bih ja znao koja su to dva, naravno da ih nikad ne bi prodao.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh