Re: Vaša iskustva s Berlingom 1.6 HDi, 2010.-11. godina
btw berlingo vam za razliku od ostalih automobila ima (kao i kangoo) gotovo idealan raspored težine između prednje i stražnje osovine
omjer je nekih 52/48 %
pa kad s njime na 150 kmh prikočiš nema bježanja zadnjeg kraja kao što je to uobičajeno kod ostalih modela svih proizvođača koji pored ABS-a nemaju još koji sustav
znači, usprkos visokom težištu i nepovoljnoj aerodinamici
s njim se može i malo brže provozati
do 120 kmh po autoputu troši do 7,0 litara
oko 110 kmh troši nekih 6,0 litara
oko 135 kmh troši nekih 8,0 litara
oprezni na gasu koji žele zaštopati DPF filter mogu po gradu proći i s 5,5 litara
oni željni semaforašenja i ushita uslijed jurnjave gradskim ulicama će potrošiti cca 7,5 litara
ako nema spremište između prednjih siceva na to mjesto stane: aktovka/veterinarska torba/2 paketa pelena za odrasle/pokvarena jedinica vašeg PC-a/1 guma za motocikl do širine 160 cm
ako se izvadi zadnja klupa koja je teška valjda 112 kg i ne može ju jedan čovjek izvaditi
do prednjeg sica u srednjem položaju ima dužina od cca 170 cm uz obujam od 3000 litara
od stražnjeg do prednjeg stakla ako se nasloni na prednju konzolu stane preko 250 cm dugačak predmet
širina prtljažnika ravnih ploha je cca 120 cm, a visina je čak malo više - bilo koji frižider do visine 122 cm će vam zasigurno stati
ako vam crkne žarulja kratkog svjetla, poklopac za izmjenu je velik i lako dostupan kao kod lade rive 1998. godište te ćete se ugodno iznenaditi da se tu radi tek o H4 dostupnoj za oko 25 kn, a ne o preplaćenoj H7 koja se plaća od 7 ojra nagore
u prtljažnik stane bez da se makne polica i bez da se spuste sjedala bar 3 reda vreća ljepila za pločice i najvjerovatnije ćete u toj konfiguraciji prevesti cca 250 kg ljepila
ako nosite gume na felgama za zamjenu - sve stanu u prtljažnik do police tako da vam sakupljači sekundarnih sirovina neće obiti auto kad vide mišelinke u njemu
ako krećete a niste zatvorili bočna klizna vrata - ne brinite, malo jače kočenje će ih zasigurno zatvoriti, a ako netko baš želi riskirati može s njima otvorenima imati panoramsku vožnju koja je za punice besplatna ako se radi o zavojitoj dionici
da bi se iskoristio puni potencijal motora preporučam da prvu brzinu ne rastežete jer time nećete ništa postići
ali zato je svaka slijedeća toliko duga da ljudi misle da ste u brišućem letu
pripazite u slučaju naglog prebacivanja iz 2. u 3. brzinu u punom gasu na usponu poslije naplatnih kučica Umag u smjeru Trsta - berlingo je nježniji auto od vašeg nježnika, svi imamo osjećaje pa tako i on i ne želi vas podsjećati da su sinhroni brzina standard još od vw bube iz 1958 godine
ako ste odlučili imati ljubavnicu berlingo nije auto za vas
na njega žene ne padaju osim ako ih ne pokosite na zebri
u njemu ne možete biti frajer ali će vas svako na benziskoj pumpi pitati da li vam treba R1 račun jer misle da ste obrtnik
ako se u njemu vozite u kravati kao ja, misliti će da ste Jehovini svjedok ili visoko rangirani prodavač mjesečnika "ulične svjetiljke"
osobe starije od 75 godina koje pate od artroze koljena neće voliti izlazak iz berlinga
jer će im isti nalikovati spuštanju niz tobogan
naime visina tog vozila i sjedenja je malo izraženija nego u kiji sportaŽ
slijedom, ako berlinga parkirate pored dajevu matiza vlasnik istog jajomobila ga sigurno neće naći jer iza berlinga neće izviriti ni njegova antena (visina berlinga je cca 180 cm ako nema krovne nosače)
btw berlingo vam za razliku od ostalih automobila ima (kao i kangoo) gotovo idealan raspored težine između prednje i stražnje osovine
omjer je nekih 52/48 %
pa kad s njime na 150 kmh prikočiš nema bježanja zadnjeg kraja kao što je to uobičajeno kod ostalih modela svih proizvođača koji pored ABS-a nemaju još koji sustav
znači, usprkos visokom težištu i nepovoljnoj aerodinamici
s njim se može i malo brže provozati
do 120 kmh po autoputu troši do 7,0 litara
oko 110 kmh troši nekih 6,0 litara
oko 135 kmh troši nekih 8,0 litara
oprezni na gasu koji žele zaštopati DPF filter mogu po gradu proći i s 5,5 litara
oni željni semaforašenja i ushita uslijed jurnjave gradskim ulicama će potrošiti cca 7,5 litara
ako nema spremište između prednjih siceva na to mjesto stane: aktovka/veterinarska torba/2 paketa pelena za odrasle/pokvarena jedinica vašeg PC-a/1 guma za motocikl do širine 160 cm
ako se izvadi zadnja klupa koja je teška valjda 112 kg i ne može ju jedan čovjek izvaditi
do prednjeg sica u srednjem položaju ima dužina od cca 170 cm uz obujam od 3000 litara
od stražnjeg do prednjeg stakla ako se nasloni na prednju konzolu stane preko 250 cm dugačak predmet
širina prtljažnika ravnih ploha je cca 120 cm, a visina je čak malo više - bilo koji frižider do visine 122 cm će vam zasigurno stati
ako vam crkne žarulja kratkog svjetla, poklopac za izmjenu je velik i lako dostupan kao kod lade rive 1998. godište te ćete se ugodno iznenaditi da se tu radi tek o H4 dostupnoj za oko 25 kn, a ne o preplaćenoj H7 koja se plaća od 7 ojra nagore
u prtljažnik stane bez da se makne polica i bez da se spuste sjedala bar 3 reda vreća ljepila za pločice i najvjerovatnije ćete u toj konfiguraciji prevesti cca 250 kg ljepila
ako nosite gume na felgama za zamjenu - sve stanu u prtljažnik do police tako da vam sakupljači sekundarnih sirovina neće obiti auto kad vide mišelinke u njemu
ako krećete a niste zatvorili bočna klizna vrata - ne brinite, malo jače kočenje će ih zasigurno zatvoriti, a ako netko baš želi riskirati može s njima otvorenima imati panoramsku vožnju koja je za punice besplatna ako se radi o zavojitoj dionici
da bi se iskoristio puni potencijal motora preporučam da prvu brzinu ne rastežete jer time nećete ništa postići
ali zato je svaka slijedeća toliko duga da ljudi misle da ste u brišućem letu
pripazite u slučaju naglog prebacivanja iz 2. u 3. brzinu u punom gasu na usponu poslije naplatnih kučica Umag u smjeru Trsta - berlingo je nježniji auto od vašeg nježnika, svi imamo osjećaje pa tako i on i ne želi vas podsjećati da su sinhroni brzina standard još od vw bube iz 1958 godine
ako ste odlučili imati ljubavnicu berlingo nije auto za vas
na njega žene ne padaju osim ako ih ne pokosite na zebri
u njemu ne možete biti frajer ali će vas svako na benziskoj pumpi pitati da li vam treba R1 račun jer misle da ste obrtnik
ako se u njemu vozite u kravati kao ja, misliti će da ste Jehovini svjedok ili visoko rangirani prodavač mjesečnika "ulične svjetiljke"
osobe starije od 75 godina koje pate od artroze koljena neće voliti izlazak iz berlinga
jer će im isti nalikovati spuštanju niz tobogan
naime visina tog vozila i sjedenja je malo izraženija nego u kiji sportaŽ
slijedom, ako berlinga parkirate pored dajevu matiza vlasnik istog jajomobila ga sigurno neće naći jer iza berlinga neće izviriti ni njegova antena (visina berlinga je cca 180 cm ako nema krovne nosače)