Iskustva i preporuke za kupnju 3.0 V6

kupujem

New member
Poštovani citroenaši,

Zapeo mi je za oko jedan predivan Citroen XM 3.0 V6 iz 1998 godine sa navodnih 170000km, automatic. Koliko brzina ima ta getriba? Po vašem iskustvu, kako su se pokazale automatic getribe tog tipa? je li u njemu motor 3.0 ili 2.9? Ima li 1998. godina Diravi ili nema (na jednom forumu sam našao kako su ih 1997 izbacili iz upotrebe) a iskreno radije bih da nema...manje problema... Osim check liste koju sam pročitao zanima me koje bi po Vama bile dobre/loše strane ovog auta (za potrošnju znam:)).
Znate li kod kojeg majstora hidrauličara bi auto mogao otići provjeriti jer mi je svakako potrebna pomoć? Nije da ništa ne znam o hidrauličarima ali XM mi je nepoznat...moj domet je žaba pa sam sada na tankom ledu...
Hvala svima koji su mi spremni pomoći.

također, ne znam ima li motor lanac ili remen pa i taj info molim...a bedak sam a očito i prodavač jer ne zna jel 2,9 ili 3,0 motor
 

ZlatkoC4

Well-known member
Pa lako to rješiš proćitaj teme odgovori na njih daj sugestiju ili prjedlog i eto min 10 postova. Inaće XM je odlićan auto, sad sam ovaj vikend u Novom Sadu gledo tri XM. A ima ga i meštar koji ga radi.
 

deda

New member
XM,pogotovo takav,mora biti u savršenom stanju da se isplati kupiti,jer cijena mu je samo što nisu za badava,a popravci i održavanje krvavo skupi.Upravo zato i jesu jeftini.
 

misa

Active member
Redovno odrzavanje nije.Skupe su popravke tudjih nemara koji su se godinama nagomilavali.
Sto se Xm-a tice stvari stoje ovako....ko ima dobrog taj ga ne prodaje ili ako ga prodaje sam zna koliko vredi i zna da ga za te pare nece moci prodati.Znaci ne isplati se prodavati.

Onaj ko ga prodaje,radi to zato sto ne moze da ga popravi(citaj ne ispati se) jer to godinama nije radio vec je samo vozio dok je isao a lista za popravke je postala dugacka.Prikrpi ga malo za prodaju i to je to.
Onda....kupac koji kupi takav primerak kune Xm-a i dan kad ga je kupio jer ni on vise ne moze da izvuce cak ni onoliko koliko ga je platio.

Retki su oni koji su spremni da uloze par hiljada eur u auto koji je star 15-25 godina jer za tih istih par hiljada eura moze da kupi duplo mladji auto.

Iz ugla vecine,Xm je samo jedan star auto,zato mu je i cena takva pa sve da je i 2000-to godiste iz zadnje serije.
 

deda

New member
Upravo to što si napisao.Dobar je nemoguče naći,a bilo kakvo ulaganje u auto koji nema nikakvu cijenu je besmisleno,je svaku kunu koju u njega uložiš,bačena je u vjetar,nostalgija i priče "za gušt" tu prestaju.
Imao sam prilike dobiti savršenog V6 za nikakve novce,nije mi ni palo na pamet da ga kupim,jer i to malo love mogu zaboraviti,jer ga nikome nikad nebi više mogao prodat,a bilo što da rikne na njemu,a riknuti kad tad mora ako ga voziš,je noćna mora za buđet.
 

misa

Active member
Ja sam u mog ulozio oko 2000€ da ga dovedem u extra stanje plus 1000€ koliko sam ga platio uz mukotrpno obaranje cene prodavcu od par stotina €.Generalnu motora i hidraulike su mi radili majstori a sve oko elektronike,elektrike i mehanike ja sam.Da sam i za to placao majstora izasao bi na oko 4000€ minimum.

Sad ne bih mogao da ga prodam za 1500€ i to da nadjem ljubitelja,ali sam ga polako sredjivao za sebe.Auto se vozi svaki dan.
Mogao je on da se vozi i bez ovolikih ulaganja ali ne bi bio po mojim kriterijumima.
 

deda

New member
I koliko će ti dugo biti u takvom stanju da ga ne diraš?Niti novi nije bio pouzdan bez silnih za:cenzura::cenzura::cenzura:ancija,a kamoli stari i po kojemu je već svašta rađeno.
Nisu zabadava super jeftini,a da nađeš kupca malo sutra.Probaj ga prodat,pa da vidiš nereakciju na njega.
 

misa

Active member
Pa nisam ga ja Deda kupio da ga cuvam nego da ga vozim,a da bih ga vozio moram da ga odrzavam.;)

Kupis nov auto pa bude problema i vanrednih servisa u eksploataciji a kamoli stari auto.

Iskreno...ako naletim na dobar V6 24v sa kraja proizvodnje iz '99 ili '00,uzecu ga.

Sto se tice odrzavanja Volvo je daleko skuplji za odrzavanje.Kupljen je skoro nov jos 2000-te,predjeno preko 300k km sa njim i za 15 godina vlasnistva nije ulozeno toliko para u vanredne servise koliko u Xm-a zadnje 3 godine.Ne zato sto je Xm skuplji za odrzavanje,nego zato sto je bio MNOGO zapostavljen i krpljen koliko da bi mogao da ide a ja sam naleteo na corak jer nista o njemu nisam znao jer sam ljubitelj Volvoa i u porodici se voze jos od modela 144 pa na ovamo.Citroen je bio nesto sasvim novo za mene.

Svaki auto koji je zapusten kosta da bi se doveo u red...nebitno da li je stariji ili noviji.

Ja kad sam kupio Xm-a,njemo je jedino limarija bila u dobrom stanju.Jedino tu nista nije dirano sem poliranja i voskiranja,mada bi trebalo da se malo posveti paznje onim prednjim nosacima za dizalicu koji su godinama nepaznjom nabijani u sveler.
Bilo kako bilo,usao mi je pod kozu,valjda zato sto sam toliko vremena,para i svojih zivaca ulozio u njega i ....sto je najvaznije...sto se to isplatilo i sto sada imam jedan vrlo reprezentativan primerak a mogu se nabrojati na prstima jedne ruke na nasim prostorima.;)
 

deda

New member
Je,tak je kod mene sa GA.Pojeo mi živaca i živaca,love nekaj malo,jer sam imao još dva na tavanu u rezervi.Mada ne vrijedi nekaj,nebi ga se baš odrekao tak lako,a isto se kupci baš i ne trgaju za njim.Sada sam u dilemi,prodati,ne prodati,jer bi trebalo bacit nešto € na njega da bi bio ajnc a,a ovak me samo nervira.XM je rjedak kod nas,a ovaj još više,postoje samo 4 u HR jedan se vozi stalno,jedan se vozi povremeno,ali je u komi,moj stoji,a jedan nikada ni neće na cestu po tome koliko je gazda kilav.
 

charllie

Active member
Decki vozil sam 2.0 prvu seriju 5let i prodal ga z 280 000km,2.1td dvojku vozil 10 let i imal je 420 000km,ne cini mi se bas previse skupo odrzavanje prema vozilima u toj klasi mada sam dosta sam sarafil,moje misljenje da nije tak problematican kak se misli.
Razmisljam jos o njemu no nemam doma plaz a u zadnje vrijeme drze i cijenu ovdje u austriji isto ko i C6 koje su skuplje nego kod nas pa bum jos pocekal skupnjom.:angel:
 
Na vrh