Intenzitet svjetla za vrijeme vožnje - čudna stvar

Doomsday

U prolazu...
Èek, jel tvoj dizel...?

Na netu kažu za 1.6 16V 80 kw benzin 50 ah i 500 A dok za 1.6 HDI 80 kw kažu 60 ah i 600 A...

Tako da, ne mislim da treba više od toga 65 ah 600 A ni u kom slučaju...

:cool:
 

vborovic

C5 modifikator
Ako si u mogućnosti, probaj napuniti akumulator preko punjača, čisto da na taj način probaš eliminirati dal je problem u njemu ili nije, pa tek onda ići kupovati drugi akumulator ... veći kapacitet (Ah) ti nije previše bitan, osim ako ga ne pališ/gasiš 20-30 puta na dan, ili ako si u auto stavio dodatnu elektroniku (radio, pojačalo, sub i sl.), jače nego što je stadardno ugrađeno
 

Charles

Active member
Donator foruma
Gledao sam malo i spojeve lambda konktora, i jedna zica je odrezana, al vjerojatno je tako zbog plina.

Pohvalno i za Auto Silvijo je da sam prije cca mjesec dana bio na redovno servisu plina i sad kad sam pomaknuo crijevo od plina cuje se plin kako pusta i osjeti.

 

Charles

Active member
Donator foruma
Skužio prije 1h kad sam prčkao po konektoru od lambde. Mislio sam da će na redovnom servisu prekontrolirati i crijeva od plina pa mi nije palo napamet da moram gledati dal puštaju crijeva :S Pušta sitno kad se pomakne u jednom smjeru
 

Charles

Active member
Donator foruma
Ma odmah ujutro idem tamo, ovo "sitno" sam napisao jer sam cisto slucajno otkrio. Da nisam dirao po konektoru tko zna kaj bi bilo kad bi pocelo vise pustati.
 

goranpo

Member
Nemam riječi, upravo zbog takvih stvari i ideš i plaćaš redovan servis da se prekontrolira sve na autu a ne da naknadno još moraš kontrolirat za njima dali je sve ispravno, k vragu onda i servis njihov.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Citroen C4 Paris Hilton - jer ce toliko kostati da se sve sredi na kraju

Bio u Auto Silviju - vele da je selna pa stavili drugu. Kao sto uvijek bude sa kvarovima kad sam pred njima mrdao nije se nis culo ni osjetilo

UPDATE: Bio kao Kajfeša opet i veli mi da alternator skoro da i ne puni kad radi klima, a kad ne radi onda je malo bolje. Veli mi i da se n ebi trebao voziti jer bi mogao ostati bez struje. Kod Kajfeša je bio i prije 2tj kad sam ga doveo između ostalog i zbog toga, pa je rekao da je alt odlican.

Drugi mehaničar veli da noviji alternatori punjenje imaju kontrolirano preko kompjutera pa da ne mora biti i da on misli da je to sa lambda sondom što uzrokuje i probleme sa naponom. Prvo cu kod njega u čet, pa vidjet.
 
Posljednje uređivanje:

mariola

Active member
Ti natezanja sa majstorima zbog napona ko i ja zbog nekakvog tlaka zraka na turbini. Zbog svakakvih majstora vec se 6 mjeseci vozim s "cudnim ponasanjem auta" a sve zbog 1001 misljenja. I sto je najgore...ne vidi se kraja.
 

webchief

New member
Majstori nisu normalni, valjda se prvo gleda ima li struje u uticnici, pa onda kabal, pa tek onda otvaras rešo da vidis da nisu grijači.

Al jok nek oni prvi razderu po auta, na kraju ce biti nesto što se prvo trebalo i gledati.
 

Mrki5

Well-known member
Kod Kajfeša je bio i prije 2tj kad sam ga doveo između ostalog i zbog toga, pa je rekao da je alt odlican.
Uzmite sami i izmerite punjenje sa i bez opterećenja kao i napon dok motor ne radi.
To je minut posla.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Bio danas kod tog drugog majstora i veli da je lambda dobra i da alternator puni.

On veli da je siguran da je neka sitnica u pitanju, pa da ostavim auto drugi tj, a vjeruje da je problem u svjecicama koje remete rad kompa - mislim da nisu mijenjane bar 40000km mozda i vise. Ujedno ce isprobati i leptir usisa zraka sa drugog motora, ako svjecice ne rijese problem.

Punjenje na aku je mjerio i varira od 12.5 do 13.8 unutar 2sec.

Okretaji u leru kad se pojave simptomi variraju od 600-890, a svjetla pulsiraju neovisno o broju okretaja

UPDATE:

Bio kod majstora. Stavili nove Eyquem svječice. Stare dvije su probijale i imale smeđkasto na onom keramičkom dijelu uz rub, a druge dvije imale nekaj crvenkasto na onoj kukici. Mijenjane su prije cca 30000km (provjerio u servisnoj). Promijenio usput i filter zraka.

Spojen i na Lexiu - napravljena dijagnostika, obrisane greške, prekontrolirano sve - napon nakon paljenja motora stalan na 13.8-13.9V kao i okretaji na oko 780, pokrenuta reinicijalizacija i vozio se 20km i opet isti K - obično se tako i javljalo kroz desetak km. Za sve to mi je uzeo 100kn, a svječice i filter zraka sam platio 184kn u Lagercommercu.

Drugi korak je zamjena reglera alternatora.

Prokleti auto.
 
Posljednje uređivanje:

Charles

Active member
Donator foruma
Promijenili regulator napona na alternatoru i usput promijenio i prednju lambda sondu jer je bila jeftina (Bosch sa original konektorom 370kn u Tokicu za gotovinu).

Zasad je sve ok s naponom - a kad ću ići na duži put vidjet ću i dal je to riješilo engine management faulty grešku.

Sažetak popravaka:

1. Kajfeš - popravili kitu (neki otpornik i očistili leptir zraka) - uzeli 320kn
2. Kupio svječice Eyquiem i filter zraka - 185kn, a majstor uzeo 100kn za izmjenu i dijagnostiku lexiom
3. Kupio Bosch lambda sondu 375kn
4. Reparacija alternatora (novi valeo regler, ležaj, itd) , izmjena sonde, dijagnostika lexiom za vrijeme vožnje i dostava auta doma - 850kn

Valjda je to sve.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Držim ti fige da je... nije ti lako, al obična prehlada s obzriom kakvi strujne problem citraći poznaju :D
 

Charles

Active member
Donator foruma
Ipak nije :D

Napon je riješen i sve radi dobro po tom pitanju, ali jučer na autocesti opet izbacilo engine man faulty grešku.

Majstor će nabaviti do petka leptir gasa sa razbijenog C4, stavit ćemo ga tjedan dana na probu i ako neće izbacivati grešku onda je to, a ako izbaci onda je možda pedala gasa.
 
Na vrh