INA Class goriva

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Još nigdje nisam uspio pročitati ili čuti koja je točno razlika između "običnih" i (Eurosuper i Eurodizel) i onih sa sufiksom CLASS. :)

INA kaže ovako:

EURODIZEL BS

Bezsumporno dizelsko gorivo, odnosno proizvod koji po svim zahtjevima kvalitete i primjenskim svojstvima odgovara važećoj europskoj normi EN 590 i prvenstveno je namijenjeno za vozila koja imaju visoko učinkovite sustave – katalitičke konvertere za smanjenje štetnih sastojaka u ispušnim plinovima. Takva vozila pri homologaciji u Europi moraju zadovoljiti zahtjeve EURO V. Sadržaj ukupnog sumpora iznosi do 10 mg/kg, a dodatkom namjenskih aditiva osigurava se zahtijevana mazivost. Vrijednost cetanskog broja je najmanje 51.

EURODIZEL BS CLASS

Eurodizel BS Class je visokokvalitetno gorivo koje se bazira na tržištu već prepoznatom Euro V gorivu, s dodatkom aditiva (kojih točno, a koji već nisu u "običnom"?). Riječ je o bezsumpornom dizelskom gorivu, odnosno proizvodu koji po svim zahtjevima kvalitete i primjenskim svojstvima odgovara važećoj europskoj normi EN 590 i prvenstveno je namijenjeno za vozila koja imaju visoko učinkovite sustave – katalitičke konvertere za smanjenje štetnih sastojaka u ispušnim plinovima. Sadržaj ukupnog sumpora iznosi do 10 mg/kg.

Paket aditiva za dizelsko gorivo (sva, a ne samo class!) sadrže komponente koje omogućavaju:

* smanjenje potrošnje
* veću elastičnost motora
* optimalno raspršivanje goriva u komori za sagorijevanje
* smanjenje trenja
* smanjenje buke

http://www.ina.hr/default.aspx?id=204

Kraj citata. Ima li nekog da vjeruje kako je to u biti isto gorivo samo pet lipa skuplje? :D
 

Dalibor

Dado Tornado
u class-u su aditivi koji čiste unutrašnjost motora, ventile, komoru za izgaranje i takve stvari, kao auto bi tako trebao biti dugotrajniji i lakše raditi.

u class-u od tifona najbitniji aditiv je bio onaj za povečanje oktanskog broja.
 

sLi

Dr. Xsara
a tifon uzima gorivo od ine...a sad cak imaju i isti naziv, ko bi reko

na tifonu je samo es98 od mol-a
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ima li nekog da vjeruje kako je to u biti isto gorivo samo pet lipa skuplje?
u class-u su aditivi koji čiste unutrašnjost motora, ventile, komoru za izgaranje i takve stvari, kao auto bi tako trebao biti dugotrajniji i lakše raditi.
Vidio sam class i nisam previše se propitkivao. Sad dok ste poveli raspravu interesantno je primjetiti da nisu naveli točno koji su to super-šmensi-ekstra-ultra aditivi. Prema promo materijalu na njihovim stranicama zaista ostaje dojam da je to samo pet lipa skuplje gorivo s "cool" pridjevom u nazivu. :D
 

Damaj

Active member
Ne znam koji se aditivi miješaju u tom gorivu, ali mi je jedan djelatnik OMV pumpe rekao da je osnovna razlika između Ininih i OMV-ovih bs eurogoriva ta što Ina miješa aditive u velikim rezervoarima, a OMV miješa u svaku cisternu posebno, što je kao krajnji rezultat ravnomjernija doza aditiva u svakoj cisterni koja vozi na OMV pumpu. I to bi i bila najbitnija razlika, jer i OMV dovozi gorivo sa Ininih skladišta i dakako kada kupuju od Ine traže uvijek kvalitetu, dok Ina voli provući svašta na svojim pumpama - i upozoravam da su to izjave jednog djelatnika OMV-a!!!???
 

deda

New member
Neznam ko kaj meče u ta goriva,ali auspuhi su toliko puni čađe kao da kuriš staru podrapanu peć na loš ulje.Nekad si mogel vidjeti u auspuh kak se razbelil od sagorjevanja,sve je to bezolovno sranje koje niš ne vrijedi.
 

deda

New member
Ma možeš točit kaj očeš,niš ti to ne koristi,taj 100 je samo sa više oktana,a to ne pomaže,ako ti ne treba takav benzin.Stvar je u aditivima koji se meću u bezolovni benzin umjesto tetraetil olova,a to je drek,zato se ljudima štopaju dizne,motori ler gasa i u katalizatorima i loncima imaš hrpu govana koje se skupljaju.A da tek vidiš kaj ima ima u aspuhu na autima bez katalizatora,bilo biti odma jasno kakav je to gnoj.
 
Na vrh