Identifikacija dva utikača

darekb

New member
Molim pomoć oko identifikacije dva komada elektronike. Prvo je ploćica pričvršćena na blok motora i kablom povezana sa utikačem na bobini(plavi kvadratić, crveni je mjesto pričvršćenja). Èemu služi i šteti li motoru vožnja sa tim potrganim dijelom?
Na drugoj slici je utikač ispod posude LHM-a, ušerafljen je u neku vrstu razdjelnika(kočnice?).Isto pitanje, čemu služi i može li se bez njega, barem dok nešto ne nabavim?
 

Attachments

igor

New member
U plavom kvadratiču je kondenzator i on smanjuje visoki napon ili kondenzira napon u razvodniku paljenja, ako griješim neka me netko ispravi
 

Lakii

Well-known member
Na drugoj slici ti je prioritetni ventil. Bas se ne vidi dobro ali to je jedina stvar koja je tamo i odgovara onom sto si opisao.
Veiil ti sluzi za zatvaranje dovoda hidraulickohog ulja u ovijes kada nestane tlaka u sustavu, tako da samo kocnice imaju preostali pritisak. Ona zica sto izlazi van je sa sonde koja pokazuje da nemas tlaka u sustavu. To ti je onaj STOP+(!), koji ti je upaljen kada tek upalis auto. Znaci, ventil ti radi ali nemas indikaciju tlaka. Nije frka ako je puklo ali je korisno imati to.

Kako ti se sve to polomilo?
 

darekb

New member
Nemam pojma, kada i kako je to potrgano. Na kondenzatoru se vidi da je plastika krta i lagano izgorena tako da je možda od "starosti" otpao, a za ovu sondu mogu pretpostaviti da ju je mehaničar okrznuo jer sam nedavno mijenjao sajle ručne kočnice. Uglavnom budem se potrudio zamijeniti to što prije.
 
Na vrh