hydro nosač motora

pajo

elektriker
Na Xantiji 2.0 hdi desni nosač motora ima 3 selena od toga su 2 hydro, kako provjeriti ispravnost tih selena i dali se daju štelati pošto na vrhu imaju neke kugle,molim vas objašnjenje principa rada jer mislim da se zbog njih čuje tuckanje u kabini auta u leru.
 

Lakii

Well-known member
Kakvo tuckanje?
Vibracije ili udarci?
U pravilu se najvise osjeti kod kretanja vibracije ako je nosac motora otisao...
Nosace motora prvo vizualno pogledaj, dali je guma ispucala.

I, kako kaze kolega, malo s pajserom ili cime god probaj na polugu pomaknuti nosac motora u koji sumnjas, tj. probaj podignuti motor...

To je hdi sa 110 konja? on ima onu fensi-smensi izvedbu desnog nosaca, slicno kao donji nosac+malo jos kompliciranije...
 

pajo

elektriker
Za Dalibor- dečec imam ja pajser al ne moram tražit savjete kak promeniti brisač stakla (pogledati započete teme); Za Deda -kaj si pobrisal post, baš sam mislil slikati nosač pa da vidiš i tu verziju . Dobro jednostavno ako ima ko iskustva nek ga podeli z nama "o nosaču motora".
 

Lakii

Well-known member
Pomalo tigre!
Mi ti tu na forumu sporije kopcamo pa volimo da stvari idu polako.
A i online diagnostika je zeznuta stvar...
Evo, ja sam npr. zaboravio da jaci Hdi motor ima nosac slican jacim verzijama benz. Xantia. Ali je dodatno jos ukrucen.

Opet, slika tvog slucaja bi bila dobra stvar...
Ti imas klasicni nosac na dnu, ukrucenje sa cahurastim nosacem i jos dodatna dva mala amortizera + guma na drugoj strani vilice. A sve gumeno. I guma degradira s vremenom. Nema stimanja.


I, opet ponavljam pitanje, kakvo tuckanje? metalno? tupo? vibracije? samo u leru? mozda nije stvar ni nosaca...
 

Dalibor

Dado Tornado
stavi auto u prvu brzinu, i dok si kraj motora sa dignutom haubom zaguravaj ga napred-natrag dok ne udari u blokadu zbog mjenjača u brzini, tako češ čuti dolazi li kakav zvuk iz ovoga na što ciljaš ili iz nekog drugog dijela područja ispod haube
 
Na vrh