Hrvatski Autoklub

La Marche

Iskreni optimist
Ne bih nikom dao da mi kopa po autu osim mojih poznatih servisera, ali koristim redovito popuste po njihovim karticama, pomogli mi tokom zadnjih 20-ak godina (besplatnim) intervencijama i prijevozom, evo prije neki dan s drugim autom, već u godinama, besplatni pregled (Ivane, baš u Sigetu) prije tehničkog pokazao da ručna previsoko hvata pa to riješavam u miru prije godišnjeg tehničkog pregleda.
Jednom mi na putu organizirali i hitno vulkanizera van njegovog radnog vremena.
Zaista nisam imao nijedno loše iskustvo s HAK-om.
 

Franz

Well-known member
Je li se meni čini ili je ovo puno povoljnija opcija nego HAK? 1.000€ pokrića za pet stavki + 500€ za prijevoz do poravljenog vozila za 193 kune? Ne znam samo tko im je kooperant za asistenciju na cesti.

Screenshot_2020-05-13 16 01 2018 - Premijski sustav Sava Asistencija cdr - Sava-Asistencija-Ba...png
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne shvaćam točno iz ove tablice, dali je uključen i povrat vozila iz inozemstva?
S obzirom da to košta dosta više kod Haka, otvoren sam za opcije...
 

Cutac

Prèkaroš
Ja na to gledam ovako:
Ako imam auto koji se može pokvariti za 1000€; a) neću ići s njim na put; b) potrudit ću se popraviti ga

Neka vučna za 150 kilometara je dosta, po meni. Di god da ti krepa auto, a da nije negdje u šumi, normalan servis postoji u krugu 100 kilometara.
Ako baš baš krepa, nitko ga na cesti neće popraviti, svakako treba u servis, a 200 kuna je po meni puno za usluge koje 99% neću koristiti. Ja preko osiguranja imam za 100-tinjak kuna nekakvu pomoć na cesti. Lani kad je VTS-u krepao ventilator i nisam ga htio paliti, nazvao vučnu, odvezli ga, sve pet.

Rent-a-car mi je kao ideja dobar, ali opet ponavljam, jel ljudi stvarno idu na put autom koji može ostati tjedan dana u servisu na putu?
 

Franz

Well-known member
Ne shvaćam točno iz ove tablice, dali je uključen i povrat vozila iz inozemstva?
Mislim da nije. To jedino zašto imam HAK Europa.

Ali mislim da to ulazi po ovu stavku:

"DOSTAVA POPRAVLJENOG OSIGURANOG VOZILA
Sava osiguranje, d.d. - Podružnica Hrvatska će ponuditi organizaciju pomoći kod povratka popravljenog osiguranog vozila i pokriti trošak njegova povratka na adresu osiguranika."


Vjerojatno se to odnosi i na repatrijaciju.

Imaju još paketa:

Screenshot_2020-05-13 16 01 2018 - Premijski sustav Sava Asistencija cdr - Sava-Asistencija-Pr...png

Screenshot_2020-05-13 16 01 2018 - Premijski sustav Sava Asistencija cdr - Sava-Asistencija-Pr...png

https://www.sava-osiguranje.hr/hr-hr/osiguranja/motorna-vozila/auto-osiguranje/dodatna-pokrica-asistencija/
Ako imam auto koji se može pokvariti za 1000€; a) neću ići s njim na put; b) potrudit ću se popraviti ga
Kako misliš "pokvariti za 1000€"?
 
Posljednje uređivanje:

Franz

Well-known member
Da trošak vraćanja na cestu bude 1000€. Ili da bude 10 puta godišnje po 100€. Takav auto ni nije za vožnju, tu mu pomoć na cesti ne treba.
Dobro. Hipotetski: odeš sa neki učmailm dizelom u Frnakfurt. :) Prdnu dizne. Gore nove 5000€ kod nas 1000€. nema nego šlep u Domovinu. ;)
 

Cutac

Prèkaroš
E pa to, Frankfurt je 1000 kilometara, auto bi morao jedva jedvice sastavljati i voziti da bi u 1500-2000 kilometara dizne radile probleme u toj mjeri da se ne da voziti.
Isto za sve takve "jače" kvarove, za njih se zna unaprijed.

Ja sam mislio na ono, prolupa spona, selen, pukne sajla ručne, procuri ulje na nekom jednostavnom mjestu i takve stvari. Ok, to te ne ostavi na cesti, ali tipa krepa alternator. Za to je svaki servis, a da nije šupa ili Turčin, dobar.

Ok, ja sam ja, ali radije bih dao 500€ gore da mi srede nešto naspram 250€ kod nas nego se taljigao ili vlakom/busom ili sa vozačem šlepera doma, pogotovo ako se radi o stotinama i stotinama kilometara. Ovako 50-80 km ko ga jebe.

Kad je Paliu procurio kiler, on u Karlovac(na AC bio), a ja na vlak. Nije ni najmanje ugodno. Ok, evo, gore sam pogriješio, za to RAC pokriće dobro dođe.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve to stoji, al to krepavanje krama je samo dio potencijalnih momenata di je dobro imati europsko pokriće.

Ima već koja godina, radio sam u firmi koja imala prijevoz, šlepu, rac... bili su ugovorni partneri Euronečega (zaboravih točan naziv). Neznam dali je to postojalo kod nas, ali je već i tada funkcioniralo odlično za strance. Dobar dio posla su bili i novi auti. Njih se većinom riješavalo u Hr ovlaštenima bez repatrijacije kad su bile u pitanju sitnice i mušice. Ljude se ili prevezlo kamo trebaju ili bi dobili rac besplatno (ili s popustom, ako nema potrebe za nastavkom putovanja).
Karamboli su se u pravilu vraćali nazad, najčešće bi došli po njih iz njihovog auto kluba, ali bilo je svakakvih kombinacija. Vjerujem da je dosta auti stiglo doma prije vlasnika :)
Padala su drva na aute, tuča bi razbila šajbu, istrči vepar, auto sklizne niz fuzaljku dok gazda pokušava spustiti barku, lokalni pijanac pogodi parkiran strani auto i nestane... nema čega nije bilo.

Uglavnom, nikad neznaš, makar tek podigao auto u salonu. S obzirom na ta iskustva i malo češća putovanja preko grane, nije mi bilo problem uplatiti HAKovu Europu. Na sreću, nikada nije zatrebala vani.
Makar evo, nemam ju već neko vrijeme... a izgleda da će se tako i nastaviti :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ovo za Savu je dobro. Samo je pitanje ko izlazi upomoć kad staneš na cesti. Hak šalje iz najbližeg autokluba, pa je to uru uru i po. Dođe uglavnom kvalificirani mehaničar. Ali ako ovi šalju nekog na divlje, šta od kvalifikacija ima reflektirajući prsluk, onda jebeš to. Cijena je izvrsna za ponudu na papiru. Samo je pitanje šta je u praksi.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Pitanje, ako netko zna. Stari mi je zapeo po povratku iz Rijeke u Zadar. Završio na šlepu. Kako ni jedan servis nije radio (tj nije ni znao gdje i pošto), on tražio da ga iskrca ispred kuće. E, sad. Ne može više zvat HAK, jer je "intervencija za taj kvar riješena". Operater nije ni htio slat tehničara na intervenciju, neg odma šlep.

Nešto je s diznom ili dovodom, onako čini mi se na uho da radi na tri cilindra. Ne znam koliko je auto za vozit. Je li mogu ja sad za taj isti auto ali sa svog članstva zovnut HAK da ga čovjek ukopča na dijagnostiku, pa da vidi načelno i po potrebi ga odšlepa u servis ili je za tu registraciju auta "riješeno" čak i ako ja zovem?
Ne bi se iša cigant, al imamo 4 članstva u familiji bar deset godina svako, tona novaca se utukla u to, pa eto... Nikad ništa do sad.
 

ironmladen

Member
Donator foruma
Ja sam ih pitao je li besplatno mijenjanje guma jednom godišnje vezano uz registraciju auta, i rekli su mi da nije, nego uz članstvo, tako da se istom automobilu mogu dva puta godišnje besplatno mijenjati gume na dvije različite HAK članske iskaznice. Stoga pretpostavljam da neće raditi probleme oko šlepanja jer sve evidentiraju preko članskog broja, a ne registracije automobila.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Jesi li uspio stogod? Franzova ideja nije loša.
Danas sam bio u poslu preko glave. Sutra ću. Auto stoji na dvorištu.
Ja sam ih pitao je li besplatno mijenjanje guma jednom godišnje vezano uz registraciju auta, i rekli su mi da nije, nego uz članstvo, tako da se istom automobilu mogu dva puta godišnje besplatno mijenjati gume na dvije različite HAK članske iskaznice. Stoga pretpostavljam da neće raditi probleme oko šlepanja jer sve evidentiraju preko članskog broja, a ne registracije automobila.
Moglo bi proći, znači.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Zaboravio sam napisati. Auto je riješen, a HAK sam zvao. Došli su. Kako ste i rekli, vezan je za člana, ne za auto. Ukopča ga, ustanovio da je 80 posto injektor, odveli ga kod prijatelja u radionu preko HAK-a i tamo je auto stajao sve do danas. Čekao se injektor. 1500 kn. Stavljen novi. Ruke mi nije naplatio, jer sam ja radio svojim rukama. :) Od jutra do dva i po. Ali sad znam injektor promjenit sam. Valjda. :) Lampice se ne pale, motor zvuči dobro. I ja sam filter još stavio novi na svoju odluku. Do iduće lampice...
 
Na vrh