Hladan teže ulazi u 2. brzinu

marek45

New member
kad je motor hladan i kad ubacujem u drugu onda imam osjećaj ko da zapne. držim kvačilo i onda stavim u drugu, al ko da ima neki drekec koji ne da da se do kraja ubaci pa kvačilo držim malkice dulje pritisnuto i onda se posloži i prebaci.
to se samo dešava kad je motor hladan.
Kad se ugrije (dakle kad se par puta prebaci u brzine) taj problem nije zamjetan.
S četvrtom brzinom il petom uopće nema problema.


dal je uzrok tome niska temperatura il je uzrok tome dotrajalo kvačilo il oni sinkroni?

(kad sam primjetio problem mislio sam da je radi neodgovarajućeg ulja (bilo je neko inino), pa ga zamijenio, al sad je orginal citroen po knjižici vozila).

p.s. kvačilo je još uvijek orginalno i ima 177 000km.


p.s.s. danas ujutro na -21 se prilikom ulaska u zavoj pri brzini od 70km/h na više čulo laganoo cviljenje (valjda kod kotača). nije mi jasno zašto???
pri brzini od 50km/h ništa se ne čuje.
 

gox

New member
To je normalno, bar kod saxa, pogotovo prva brzina, kod mene je novo ulje stavljeno prije 5000km i to se dešava na ovim niskim temperaturama dok je hladan jako. Kad se ulje zagrije, ide kao beba.

Što se tiče cviljenja, može biti svašta, jel zvuk straga ili naprijed?
 

Zmix

New member
Marek, mora nešto i da škripi. :)
I moj Saxo teže šalta u drugu brzinu i povremeno cvili otkada su ove hladnoće.
Samo ti to teraj i ne sekiraj se. :cool:
 

Damaj

Active member
Ja sam isto imao problem na starom C4 sa ubacivanjem u 2 brzinu, ustvari nakon nekih 30 000 km sve su se teže ubacivale. Dobivao sam savjete da podmazujem poluge mjenjača, ali bilo mi mrsko. Ustvari želim reći da se vremenom u sve brzine teže ubacuje, valjda je to boljka C4 i mislim da nema veze sa sinhronima ili kvačilom.
 

RI-C3

New member
i meni se malo teže ubacuje u 2 brzinu,ali samo kada je hladan,no zanemarivo.
neki imaju problema i sa rikvercom,meni je sasvim ok.
 

RI-C3

New member
Èitajući tvoje postove mislim da ti imaš problem sa ubacivanjem u 5. brzinu. ;)
U Rijeci rijetko sam u 5. jer nemam kamo vozit u 5.
Jednom mjesečno idem do Trsta i Slovenije pa ga tamo raspalim ,ali najviše do 110,120 kmh.
 
Na vrh