Gusti bijeli dim iz auspuha

Ina999

New member
Pozdrav evo ovako problem jedan znaci u pitanju je citroen c3 2007 god 1.4 hdi presao oko 150000. Problem je sljedeci, naime prije dva dana sam sjedila u upaljenom autu bilo je u mjestu u leru radilo je grijanje i stajalo je tako u mjestu oko sat i pol mozda, kad sam krenula normalno sam ubacila u prvu i lagano krenula uzbrdo i nakon par sekunda odjedanput mi je poceo dimit gusti bijeli dim iz auspuha koji je smrdio katastrofa. Ugasim auto dignem haubu znaci u posudi vode nema ni kapi( uliven antifriz prije mjesec dana mozda) provjerim cep od ulja nema emulzije sta znaci da nije pomjesalo vodu i ulje(zasad) ulijem vode do vrha bas do cepa preksinoc navecer i evo sad gledam razina vode pala tocno di je crtica od max. Usto jos mi napuse crijevo od vode( bude bas tvrdo) i kad otvorim cep od posude bude veliki pritisak i nakon toga crijeva budu normalno mekana. Ali evo prije mjesec dana mozda sam isto tako primjetila da kad upalim auto nakon sekundu mozda ispod haube( nez sad tocno gdje nemogu odredit) cuje se kao neko zuboranje vode kao da se voda razljeva po sredini auta. Znaci nikakvu gresku nikakvu lampicu nije upalio niti od temp. tad kad je nestalo vode. I sad kad sam usla u autu nakon sto je cijelu noc bio parkiran vani je oko 5 6 stupnjeva upalim grijanje i odma mi je poceo puhat topli zrak bez da se motor iti malo zagrijao. Znam da sam puno toga napisala ali ako iko znaa nesto sta bi to moglo sve bit pomagaaajteee. Hvalaaaa
 

Cutac

Prèkaroš
bude bas tvrdo
Ne valja kad je mekano, mora biti tvrdo.

I nemoj nalijevati preko maksimuma, voda nema kud kad se zagrije i pregrije radi visokog tlaka pa ti, u novom autu, ide na čep. Na 14 godina starom autu sa 150 tisuća će naći možda drugi put. Najvjerojatnije neko crijevo ili plastika.
Žuborenje vode znači da treba odzračiti sistem.
Mogu ti naći upute ako se ne javi netko tko pozna motor.
Ali imaš odušak na crijevu koje vodi u kabinu i vjerojatno na kućištu termostata.
Znači otvori ekspanzionu, dovedi na radnu temperaturu, pripemi litru rashladne i odzračuj.
 

Gorski

Member
Ako nisi "samo sjedila" sat i pol i pritom još ako si bila u muškom društvu hmmm... onda obrati pozornost da li ćeš primjećivati kakve promjene kod sebe u narednih par tjedana. ...i zapiši datum. Ovo sa autom, budućnost bi ti mogla pokazati, moglo bi biti mačiji kašalj. Šalim se, naravno! Sretan dan žena!

Ovako, po meni, ako je auto stajao upaljen na mjestu sat i pol, i još pogotovo uz grijanje - ništa se motoru nije smjelo dogoditi ako je sve u redu u sistemu hlađenja motora. Znači da je i ventilator grijanja kabine hladio rashladnu tekućinu a i ventilator hladnjaka se morao uključivati, da pomogne hladiti rashladnu tekućinu, budući se vozilo ne kreće i nema opsturjavanja zraka preko hladnjaka.

Budući da si prije mjesec dana čula žuborenje moguće je da je sistem hlađenja negdje gubio rashladnu tekućinu pa je njezina razina pala i ušlo je u sistem zraka. Zato je važno radovito kontolirati razinu rashladne tekućine.
Najprije bi sama sebi mogla postaviti to pitanje i najtočnije odgovoriti - da li si i kada zadnji put kontrolirala razinu rashladne tekućine.

To bi mogao biti uzrok i početak svega.
Kada razina rashladne tekućine padne onda više ni senzor temperature rashladne tekućine nema svrhu budući ostane "suh" i ne može očitavati njezinu temperaturu i dati signal ventilatoru da se uključi. Ista stvar je i sa termostatom, na suho ne radi. Mora biti "uronjen u rashladnu tekućinu". Ako je njena razina pala neće se otvarati.
Po tvrdim cijevima vode i pritisku u njima i gustom bijelom dimu u ispuhu očito je da tlak iz kompresionog prostora cilindara odlazi u sistem hlađenja a i povuče vodu u cilindar pa para završi u ispuhu. Dobro da se nije i gore dogodilo, hidro udar, jer očito je da je brtva glave dobila po tamburi a onda i glava naravno.
Nadam se da ga više ne pališ, nego pravac k majstoru.
Ne valja kad je mekano, mora biti tvrdo.
U ovom slučaju ipak ne.
 
Posljednje uređivanje:

Ina999

New member
Ako nisi "samo sjedila" sat i pol i pritom još ako si bila u muškom društvu hmmm... onda obrati pozornost da li ćeš primjećivati kakve promjene kod sebe u narednih par tjedana. ...i zapiši datum. Ovo sa autom, budućnost bi ti mogla pokazati, moglo bi biti mačiji kašalj. Šalim se, naravno! Sretan dan žena!

Ovako, po meni, ako je auto stajao upaljen na mjestu sat i pol, i još pogotovo uz grijanje - ništa se motoru nije smjelo dogoditi ako je sve u redu u sistemu hlađenja motora. Znači da je i ventilator grijanja kabine hladio rashladnu tekućinu a i ventilator hladnjaka se morao uključivati, da pomogne hladiti rashladnu tekućinu, budući se vozilo ne kreće i nema opsturjavanja zraka preko hladnjaka.

Budući da si prije mjesec dana čula žuborenje moguće je da je sistem hlađenja negdje gubio rashladnu tekućinu pa je njezina razina pala i ušlo je u sistem zraka. Zato je važno radovito kontolirati razinu rashladne tekućine.
Najprije bi sama sebi mogla postaviti to pitanje i najtočnije odgovoriti - da li si i kada zadnji put kontrolirala razinu rashladne tekućine.

To bi mogao biti uzrok i početak svega.
Kada razina rashladne tekućine padne onda više ni senzor temperature rashladne tekućine nema svrhu budući ostane "suh" i ne može očitavati njezinu temperaturu i dati signal ventilatoru da se uključi. Ista stvar je i sa termostatom, na suho ne radi. Mora biti "uronjen u rashladnu tekućinu". Ako je njena razina pala neće se otvarati.
Po tvrdim cijevima vode i pritisku u njima i gustom bijelom dimu u ispuhu očito je da tlak iz kompresionog prostora cilindara odlazi u sistem hlađenja a i povuče vodu u cilindar pa para završi u ispuhu. Dobro da se nije i gore dogodilo, hidro udar, jer očito je da je brtva glave dobila po tamburi a onda i glava naravno.
Nadam se da ga više ne pališ, nego pravac k majstoru.


U ovom slučaju ipak ne.

Znaci prije mjesec dana sam ga ozracila i nadolila antifriz i vodu u posudu i nisam nista provjeravala dok mi se evo to sad nije dogodilo i kazem jutros je voda dosla do max sad je vec pala skroz na dno posude a nekidan dok smo to sidile u autu nikako ventilator nije palia znaci u niti jednom trenu ni nakon sta san ga parkirala i ugasila. Evo sad bas gledam nema nigdje vode ni po podu ispod nogu jer su mi rekli ako ima tu vode da je mogucnost da onda ulazi u kiler voda ali eto sve je suho. I da naravno otkad mi se to desilo ima dva dana ja ga naravno vozin uredno ko da mu nije nista i svako pola sata stanem odvrnem cep da izade pritisak i crijeva popuste i sad me zanima sta mi se najgore moze dogodit ako ga ovako vozin i kolko ga uopce jos mogu vozit u ovakvom stanju?
Ne valja kad je mekano, mora biti tvrdo.

I nemoj nalijevati preko maksimuma, voda nema kud kad se zagrije i pregrije radi visokog tlaka pa ti, u novom autu, ide na čep. Na 14 godina starom autu sa 150 tisuća će naći možda drugi put. Najvjerojatnije neko crijevo ili plastika.
Žuborenje vode znači da treba odzračiti sistem.
Mogu ti naći upute ako se ne javi netko tko pozna motor.
Ali imaš odušak na crijevu koje vodi u kabinu i vjerojatno na kućištu termostata.
Znači otvori ekspanzionu, dovedi na radnu temperaturu, pripemi litru rashladne i odzračuj.

Ajme menii pa kako cu sama too jao 😂😂 buden li ja sta sama radila oko njega mislim da ce to bit kaos totalni imam jednog prijatelja koji mi radi auto ali to se mora cekat po 2 3 tj jer ima puno posla stvarno nikako na red doc a sad neznam da ga vozim u ovlasteni naplatit ce mi po zlato sigurno. Neznam sama sta bi jer evo citam da oko svega ovoga navednoga sta sam rekla ima pun ..... posla i rada tako da neznam vise sama sta bi s njim.. jos govore da se uz brtvu mijenja i zupcasti i pumpa i ovo i ono znaci ne gine mi servis ispod 3000 kn sigurno 😂
Zanima me samo kako mi se vec nije emulzija stvorila ako je otisla brtva glave 🤔🤔
 
Posljednje uređivanje:

Gorski

Member
Pusti ti sad emulziju što ti se nije stvorila, ne drži se toga kao da je to jedini pokazatelj.
Auto nikako ne bi smjela više paliti, niti se voziti, naravno. I to što radiš nećeš moći još dugo ako tako nastaviš. Moguće je ako radiš samo kratke relacije, do par kilometara, i sa dužim stankama između vožnje, i uz stalno nadoljevanje tekućine, ali bez pravilnog dopunjavanja i odzračivanja nema puno vajde od samo nadolijevanja tekućine.
 

Ina999

New member
Pusti ti sad emulziju što ti se nije stvorila, ne drži se toga kao da je to jedini pokazatelj.
Auto nikako ne bi smjela više paliti, niti se voziti, naravno. I to što radiš nećeš moći još dugo ako tako nastaviš. Moguće je ako radiš samo kratke relacije, do par kilometara, i sa dužim stankama između vožnje, i uz stalno nadoljevanje tekućine, ali bez pravilnog dopunjavanja i odzračivanja nema puno vajde od samo nadolijevanja tekućine.

A sljedece pitanje moguce samo zaminit brtvu i ravnat glavu bez dodatnih djelova pumpi vode zupcastih remena ovoga onoga
 

Cutac

Prèkaroš
U ovom slučaju ipak ne.
Neg kak, mekano crijevo, a u sistemu 1.4bar pretlak?

Ja koliko sam skužio, ti već mjesec dana normalno voziš auto?
Ako da, odzrači to i teraj, prati razinu rashladne i ulja. Nije komplicirano odzračiti, budem ti našao upute popodne.
 

Ina999

New member
Neg kak, mekano crijevo, a u sistemu 1.4bar pretlak?

Ja koliko sam skužio, ti već mjesec dana normalno voziš auto?
Ako da, odzrači to i teraj, prati razinu rashladne i ulja. Nije komplicirano odzračiti, budem ti našao upute popodne.
Da mislim i sad ga isto vozim ovakvog kakvog je (znam da nije pametno i da nebi smila) ali samo di moran par km i nazad

I sad sama neznam sta se tice tog crijeva JEL TRIBA BIT MEKO ILI TVRDO 😂😂 Jer ja kad otvorin cep posude izade onaj zrak tj pritisak i crijevo bude mekano 🤦‍♀️🤦‍♀️
 

Gorski

Member
Neg kak, mekano crijevo, a u sistemu 1.4bar pretlak?
Sigurno da ne treba biti mekano ali... Moja žena bi isto rekla da je baš tvrdo, kad ne zna stisnuti, jbg...
A sad, pitanje je što je za Ina999 "baš tvrdo", kako je napisala u prvom postu.
 

Cutac

Prèkaroš
Treba biti tvrdo.
A sad svatko ima svoje poimanje riječi, ali zna se razlika između mekano i tvrdo. I ak nije tvrd koliko može biti, sigurno nećeš reći da je polutvrd. Tak i za crijevo. Ima mekano, kad je posuda otvorena, i ima tvrdo kad je na radnoj temperaturi i posuda zatvorena.

Taman me tema dobro podsjetila da radim kegela :D
 

Gorski

Member
Slažem se.
Ali i to otvaranje čepa ekspanzione hmmm, nije baš pametno. No, dobro, u njezinom slučaju i nije opasno kada nema rashladne tekućine.
 

Ina999

New member
HAHAHAHAHAHAH 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Moram se od muke smijat majke mi
ALI iman jos nekih problema oko ovog svog autica ako se nekome da pomoc i rec mi sta bi moglo bit mogu napisat 😂😂
 

Cutac

Prèkaroš
Pa je, tako i kolegica tu otvara, a kad ju pošprica, bit će jao :)

Pitaj slobodno, već mi dugo nitko nije postove premještao.
 

Ina999

New member
Pa je, tako i kolegica tu otvara, a kad ju pošprica, bit će jao :)

Pitaj slobodno, već mi dugo nitko nije postove premještao.

Ima toga podosta pa se pripremi 😂😂😂 ZNACI:
1 Prije mozda misec dana san najnormalnije vozila i u toku voznje mi se upalila greska pise electricity fault (tak nekako) i zasvitli mi lampica od baterije ali se nista ne dogada nakon par minuta se lampica izgasi i to je to (cak se zna desit nekad i po 2 3 puta dnevno da se tako upali ali samo u voznji). Nekad mi se zna desit da kad ga idem upalit dam kontakt pribaci mi ga u eco mode( neznam zasto to🤷‍♀️)
Baterija je prakticki nova jos pod garancijom, dva puta sam ga na komp spajala ali ama bas nista tad ne izbacuje.

Br.2 (neznam jel mozda to povezano s brojem 1 al nmvz) ugl.. prije tj dana sam prominila sva 4 zmigavca i one dvi male svicice povise tablice i kad dam desni zmigavac radi normalno prvih 2 sek nakon toga mi izbaci gresku "indicator" i zmigavac prestane radit (ima par dana to mi se pocelo desavat i sa ljevim zmigavcem ista stvar) i izbaci mi gresku svaki put kad dam kontakt "side lamp" (mislim da su to te dvi lampice povise tablice zada) i sad me zanima zasto pali te greske i zasto zmigavci nerade a novi su... A sta se tice paljenja pali iz prve bez problema ikakvog.

Br3
Isto vezano uz bateriju
Znaci kad dam kontakt upali mi lampicu baterije i u tom trenu mi se zacuje kao neki "klik" ispod haube s lijeve strane ali opet on najnormalnije upali iz prve

I br 4
Kad stojim u leru i stisnem kumplung nema nikakvog zvuka cim pustim kumplug zacuje se nekakav sum( sta se tice toga prije 3 mjeseca su mijenjani korpa lamela i druk lezaj pa nevirujem da je nesto od toga u pitanju)

Evo malo je opsirno pa ako neko zna mozda zasto se to sve desava bila bi zahvalna da malo objasni...

E da jos jedna stvar mozdq i najbitnija od svega...
Znaci prije 2 mjeseca je mijenjano novo ulje novi svi filteri ulje u kocnicama itd itd... malo nakon toga sam isla provjerit ulje falilo je( to sam nadolila prije mjesec dana max) i jucer provjerim ulje od 4 crtice meni je na 1 ipo ali ispod motora je sve uljavo i masno pa jel zna neko sta bi moga bit razlog tolikom trosenju ulja i di bi moglo curit ispod motora. Hvala najljepsa na bilo kakvom savjetu
 

Cutac

Prèkaroš
Baterija je prakticki nova jos pod garancijom
Izmjeri napon nakon što odstoji preko noći, ne bi trebao biti niži od 12.4V.
Ako je niži, osiguraj da je aku napunjen(bilo vožnjom, bilo punjačem) i skini klemu sa njega da ne bude spojen na auto preko noći. Ako je opet ispod 12.4V, nije dobar aku. A ako nije, onda imaš parazita.
Na leru provjeri napon da vidiš jel alternator dobar, treba biti oko 14.7V.

Žmigavci moguće da su radi mase, treba prvo to provjeriti.

Klik je vjerojatno relej.

Čuje se šum kao šrotanje? To je normalno, Citroeni imaju glasnije getribe.

jel zna neko sta bi moga bit razlog tolikom trosenju ulja i di bi moglo curit ispod motora
To jedino oči mogu znati :)
 

Ina999

New member
Izmjeri napon nakon što odstoji preko noći, ne bi trebao biti niži od 12.4V.
Ako je niži, osiguraj da je aku napunjen(bilo vožnjom, bilo punjačem) i skini klemu sa njega da ne bude spojen na auto preko noći. Ako je opet ispod 12.4V, nije dobar aku. A ako nije, onda imaš parazita.
Na leru provjeri napon da vidiš jel alternator dobar, treba biti oko 14.7V.

Žmigavci moguće da su radi mase, treba prvo to provjeriti.

Klik je vjerojatno relej.

Čuje se šum kao šrotanje? To je normalno, Citroeni imaju glasnije getribe.


To jedino oči mogu znati :)
A majko moja znaci ne gine mi garaza na tjedan dana minimalno 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

A taj relej jel neka bitna stvar il se moze jos to vozit tako 🤦‍♀️😂😂😂
 

sir.Oliver

Well-known member
Zlato moje , tebi ( tvom autu ) se mora skinuti glava . brtva ti je probila izmedju cilindra i rashladne komore . zbog toga ti i troši vodu i imaš bijeli dim iz auspuha . ( mnogo vodene pare u ispušnim plinovima ) nije to za igranje , polako dolazi do efekta "brener" i može ti se desiti da oštetiš glavu toliko da je više nitko neće popraviti ..... a crevo je tvrdo jer je napuhano ispušnim plinovima . pokušaj pomirisati posudu za vodu ... predpostavljam da se osećaju ispušni plinovi
 

Ina999

New member
Zlato moje , tebi ( tvom autu ) se mora skinuti glava . brtva ti je probila izmedju cilindra i rashladne komore . zbog toga ti i troši vodu i imaš bijeli dim iz auspuha . ( mnogo vodene pare u ispušnim plinovima ) nije to za igranje , polako dolazi do efekta "brener" i može ti se desiti da oštetiš glavu toliko da je više nitko neće popraviti ..... a crevo je tvrdo jer je napuhano ispušnim plinovima . pokušaj pomirisati posudu za vodu ... predpostavljam da se osećaju ispušni plinovi

Prodimilo mi je iz auspuha samo taj jedanput kad je skroz osta bez kapi vode i evo dva dana nakon nikako ne dimi a vozi se auto
 

Cutac

Prèkaroš
A majko moja znaci ne gine mi garaza na tjedan dana minimalno
Zašto?
Masa se pregleda u sat vremena, napon izmjeriš za 30 sekundi, sa otvaranjem haube. Treba ti multimetar(ili nešto što mjeri uzak spektar, ali oko 12V, bar 5V gore dole).

Relej je uređaj, kao sklopka, kliktanje je u opisu posla.

Zlato moje , tebi ( tvom autu ) se mora skinuti glava . brtva ti je probila izmedju cilindra i rashladne komore .
Hrabro zaključivanje na osnovu jednog dimljenja iz auspuha.

A crijevo mora biti tvrdo, jel nitko od vas nikad nije stiskao crijeva na ugrijanom autu? Nitko nikad nije tjerao rashladni sustav da podrigne i tražio neispravan termostat?
Ne treba biti tvrdo ko kamen, ali tako ni ne može biti jer ima sigurnosni ventil koji je namješten da bude fail safe. Znači preko 1.4 bara nejde da ga bog boguje.
Jel nitko nikada nije kuhao nešto da mu skače poklopac po loncu?
Šta ste se uhvatili tvrdog crijeva...
Imaš samo čep na crijevu u kabinu za odzračivanje.

Evo ti pozicije masa.
https://easyupload.io/7mig4c
Nači gore u prvoj shemi tražiš koje MC(mase) su uključene tu i onda na trećoj slici(auto sa crnim linijama) tražiš gdje koji MC je i pregledavaš jesu čisti od korozije. Može biti narančasta, smeđa ili zelena korozija.
Ak su rđavi, uzmeš kakvu žičanu četku, postružeš sve lijepo, vratiš, zategneš i namažeš sa nekom masti da ti ne hrđaju opet. Po PS-u ide dielektrična, ali ak ide preko svega, svedno je.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh