Gubitak struje u toku vožnje

Barimba

New member
Pozdrav,

vozim Citroena C4, 1,6 HDI, 2012 godiste.
Prije par dana mi je auto izgubio struju u toku voznje.
Vozim ja gradom i u jednom trenutku mi se vozilo ugasi, radio, servo... ja refleksno pokusavam upaliti sva cetiri zmigavca, medjutim ne desava se nista. Ocigledno je auto izgubio kompletno napajanje. Nakon 3-4 sekunde se sam upalio (bez da ja sam ja okretao kljuc) i nastavio sam dalje normalno. Radio se restartovao i trazi mi ponovo da unesem vrijeme i datum.

Jucer se dovezem na lokaciju, ugasim auto, izadjem i pokusam da ga zakljucam na daljinski, medjutim ne reaguje. Kontam potrosila se baterija u kljucu i zakljucam ga na bravu. Ponovo dolazim do auta i najnormalnije ga otkljucavam na daljinski...ulazim, palim i vidim ponovo da mi radio trazi da unesem datum i vrijeme. Ponovo ostao bez napajanja kada sam ga ugasio i vjerovatno zbog toga ga nisam mogao zakljucati na daljinski. Upalim auto i bez problema se odvezem...

Je li imao neko slicnih problema i sta je moguci kvar?

Hvala vam unaprijed!
 

Cutac

Prèkaroš
Da, kratki spoj ili gubitak veze u aku i jednostavno se otvori strujni krug. Struju proizvodi alternator, ali bez akumulatora ništa.
 

szahtila

Well-known member
Struju proizvodi alternator, ali bez akumulatora ništa.
Postoji šansa da alternator na daje dovoljno struje kad je auto na leru, a ukopčani mnogi potrošači.Tada auto vuče struju iz akumulatora, a ako je na izdisaju može ti se dešavati svašta
 

Mrki5

Well-known member
Pozdrav,

vozim Citroena C4, 1,6 HDI, 2012 godiste.
Prije par dana mi je auto izgubio struju u toku voznje.
Vozim ja gradom i u jednom trenutku mi se vozilo ugasi, radio, servo... ja refleksno pokusavam upaliti sva cetiri zmigavca, medjutim ne desava se nista. Ocigledno je auto izgubio kompletno napajanje. Nakon 3-4 sekunde se sam upalio (bez da ja sam ja okretao kljuc) i nastavio sam dalje normalno. Radio se restartovao i trazi mi ponovo da unesem vrijeme i datum.

Jucer se dovezem na lokaciju, ugasim auto, izadjem i pokusam da ga zakljucam na daljinski, medjutim ne reaguje. Kontam potrosila se baterija u kljucu i zakljucam ga na bravu. Ponovo dolazim do auta i najnormalnije ga otkljucavam na daljinski...ulazim, palim i vidim ponovo da mi radio trazi da unesem datum i vrijeme. Ponovo ostao bez napajanja kada sam ga ugasio i vjerovatno zbog toga ga nisam mogao zakljucati na daljinski. Upalim auto i bez problema se odvezem...

Je li imao neko slicnih problema i sta je moguci kvar?

Hvala vam unaprijed!
Ovo ukazuje na kvar BSI-a ili BSM-a , alternator i akumulator ne prave ovakve probleme. Svakako ispitaj, ali ja mislim da je ovo prvo što sam rekao.
 

liberty

Well-known member
Ja znam što je 100 posto problem. Sa sigurnošću to tvrdim. Javi se
Ovo sve gore navedeno nije problem.
Grešku obična dijagnostika neće pokazati.
Problem je češći kad je kiša.
 

liberty

Well-known member
Kutija s osiguračima u motornom prostoru je problem. Treba nju zamijeniti.negdje u nju probija voda ili vlaga, ili jedan od osigurača u njoj zeza.ako se promijeni kutija što i nije tako skupo problem je riješen
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Kutija je mene izašla 50e polovna. U pitanju je BSM, voda jeste prodirala u motorni deo. To sam sanirao i nisam više imao problema sa tim.
 

liberty

Well-known member
Voda uvijek ulazi malo u motorni prostor....ta kutija pored akumulatora, e ono u njoj da li se zove bsm ili kakogod u tome je problem. 1 šaraf i izmijenu se čas posla. Poovna 100 do 130 eur, nova 200 eur...ili je tako nekad bilo. Nakon toga taj se problem neće ponoviti
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Nije normalno da voda ulazi u motorni deo. Kvasi izolacioni tepih iznad motora. To je dovoljno da napravi haos. Svakako loše projektovan odvod vode.
 

liberty

Well-known member
Ne ulazi kada pada kiša, ali ako ne paziš s mini washem ipak malo uđe upravo kod te kutije. Ne mora nužno izolacija haube biti problem. Problem je taj sklop u kojem su utaknuti osigurači. On ne strada od vode već od vručine u motornom prostoru.a nakon toga vlaga ili voda nađe svoj put i uzrokuje kratki spoj....posljedično gašenje auta
 
Na vrh