Gubitak snage C4 1.6 16v VAŽNO!!!

Bex4200

New member
Pozdrav ljudi, citam ovdje po forumima slicne probleme medutim nitko nije dao neki pravi fix.
Ugl. Uzeo sam polovnog c4 2008 1.6 16v by loeb sa ugradenim tartarini plinom. Problem je pri voznji gdje pri dodavanju gasa kao da ima gubitak snage i gusenje, tocno na 3000 okretaja kao da zasteka na pola sekunde pa nastavi dalje. Tek oko 4500 okretaja kao da se opusti pa krene normalno. Uzasno mi ide to na zivce, auto je servisiran redovno. Mislim da je greska negdje u racunalu ECU. Na dijagnostici ne pokazuje nikakav error za sada. Ima li netko slicne probleme i dali ih je rjesio? Hvala
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
1. Kojom dijagnostikom je skeniran?
2. Mogu biti MAP senzor, lambda (O2) ili njihove žice.



3. Ako je prava dijagnostika, a problem ostaje, možda su samo prljavi injektori, treba ih očistiti i podesiti.
 

szahtila

Well-known member
1. Kojom dijagnostikom je skeniran?
2. Mogu biti MAP senzor, lambda (O2) ili njihove žice.



3. Ako je prava dijagnostika, a problem ostaje, možda su samo prljavi injektori, treba ih očistiti i podesiti.
Nisi naveo da li se auto isto ponaša na plin i benzin ili ima razlike. Za početak trebao bi voziti na benzin 100-njak km da se vidi reagira li auto isto na oba goriva
 

gambler072

C5 enthusiast
Ako je 2008, to je vti motor (varijabilno otvaranje ventila), a ti motori se navodno ne slazu bas dobro sa plinom, tako da bih se slozio sa S szahtila i probao voziti na benzin da vidim kako se ponasa
 

Bex4200

New member
1. Kojom dijagnostikom je skeniran?
2. Mogu biti MAP senzor, lambda (O2) ili njihove žice.



3. Ako je prava dijagnostika, a problem ostaje, možda su samo prljavi injektori, treba ih očistiti i podesiti.
Ehh sad neznam tocno kojom dijagnostikom iskreno. Lambda senzori su navodno ocisceni nedavno na ljeto.
Nisi naveo da li se auto isto ponaša na plin i benzin ili ima razlike. Za početak trebao bi voziti na benzin 100-njak km da se vidi reagira li auto isto na oba goriva
Na benzinu bi rekao da je cak i gore. Vozio sam na benz danima, tankao 100tku, probao ga ispuhat 50 km medutim nista. Osjecaj je kao da je zagušen do nekih 4500 okretaja i onda postepeno se otkljucava i krece cupat. Imao sam megana isti motor i puno je agresivni bio. Ovo kao da vozim neki 1.2 motor 8v.
Ako je 2008, to je vti motor (varijabilno otvaranje ventila), a ti motori se navodno ne slazu bas dobro sa plinom, tako da bih se slozio sa S szahtila i probao voziti na benzin da vidim kako se ponasa
2008 je godiste tocno. Motor je 1.6i 16v 109ks. Na benzu ga vozim zadnje dane ali nista
 

gambler072

C5 enthusiast
Nemoj citati uz knjizice, citaj iz broja sasije (vin broj). Mislim da ima par ljudi na forumu koji mogu to provjeriti. Ja sam gledao jednog c4 2008, i odustao jer je bio vti motor, a koliko znam nisu se ugradjivali paralelno. Ne govorim zlonamjerno, nemoj pogresno shvatiti, nego sto je poznato da su 1.6 sa 109KS puno bolji od onih sa 120KS, imaju dosta manje problema, i bilo bi super kad bi bio taj motor.
 

ivek

Member
Tek pred kraj 2008. je izašao redizajn i onda su počeli ugrađivati nove motore. Što se tiče Bex4200 problema, mogu ti samo reći da mi u kući još uvijek imamo 1.6i 16V 80 kW kojeg smo novog kupili 2008. i od prvog dana zajebava po tom pitanju. Taj gubitak snage je prema meni zbog lošeg softwarea. Drugi tjedan je odmah bio u servisu gdje su radili ažuriranje softwarea. Onda neko vrijeme normalno radi, pa onda opet počne zezati. Sam se vrati na normalno. Nikakvih grešaka na dijagnostici, jednostavno Citroen. Ako te smeta, prodaj auto nećeš naći rješenje i samo ćeš se živcirati. Moj tata ga još uvijek vozi i on to ništa ne primijeti jer se vozi kao penzić što i je. Ja bi ga zapalio kad počne zajebavati i onda ga gazim cijelo vrijeme do crvenog. Mogu te jedino utješiti da je motor pouzdan, naš ima negdje preko 210 000 km, pali na zub što se kaže, mirno radi, ne troši ništa ulja, jako jeftini potrošni dijelovi...
 

dinko1981

Well-known member
Ja se vozim na plin preko 20g i sada trenutno na vti motoru imam plin već preko 50 tkm i nemam problema. Po tvom opisu radi se vjerovatno o komponenti koja je zajednička plinu i benzinu, dakle nešta vezano za struju. Probaj za prvu ruku skinut klemu sa akumulatora (10ak minuta) da se ecu resetira jer se u nekim slučajevima zna zblesirat zbog plina. Ako to ne pomogne probaj nać nekog majstora koji je u stanju pratit parametre na dijagnostici dok se problem dešava pa da na taj način detektira lošu komponentu.
 

Bex4200

New member
Tek pred kraj 2008. je izašao redizajn i onda su počeli ugrađivati nove motore. Što se tiče Bex4200 problema, mogu ti samo reći da mi u kući još uvijek imamo 1.6i 16V 80 kW kojeg smo novog kupili 2008. i od prvog dana zajebava po tom pitanju. Taj gubitak snage je prema meni zbog lošeg softwarea. Drugi tjedan je odmah bio u servisu gdje su radili ažuriranje softwarea. Onda neko vrijeme normalno radi, pa onda opet počne zezati. Sam se vrati na normalno. Nikakvih grešaka na dijagnostici, jednostavno Citroen. Ako te smeta, prodaj auto nećeš naći rješenje i samo ćeš se živcirati. Moj tata ga još uvijek vozi i on to ništa ne primijeti jer se vozi kao penzić što i je. Ja bi ga zapalio kad počne zajebavati i onda ga gazim cijelo vrijeme do crvenog. Mogu te jedino utješiti da je motor pouzdan, naš ima negdje preko 210 000 km, pali na zub što se kaže, mirno radi, ne troši ništa ulja, jako jeftini potrošni dijelovi...
A kako bi opisao problem koji si imao. Posto je tesko opisat to jer imam osjecaj kao da je nesto softverski.
 

ivek

Member
A kako bi opisao problem koji si imao. Posto je tesko opisat to jer imam osjecaj kao da je nesto softverski.
Točno kako si napisao. Daš gas i auto krene vući i kada dođe do 3000 okretaja trzne i prestane vući. Prešaltaš u višu i opet vuće normalno do 3000 okretaja. Ono što je najgore nema pravila kada će se to desiti i koliko dugo će se tako ponašati. Nekada drugi dan opet se normalno vozi, nekada danima zajebava. I nema ti to veze sa plinom jer naš se tako ponaša od prvog dana, a negdje 2014. smo isto stavili plin. A da je problem u softwareu sam siguran jer kasnije sam si ja nabavio dijagnostiku za plin i kada se to desi vidio bi u plinskoj mapi neke čudne parametre. Vratim ispravnu mapu i nakon toga normalno radi i na plin i na benzin. Možda da probaš do službenog servisa da vidiš jel ima kakvo ažuriranje za ECU motora.
 

Bex4200

New member
Točno kako si napisao. Daš gas i auto krene vući i kada dođe do 3000 okretaja trzne i prestane vući. Prešaltaš u višu i opet vuće normalno do 3000 okretaja. Ono što je najgore nema pravila kada će se to desiti i koliko dugo će se tako ponašati. Nekada drugi dan opet se normalno vozi, nekada danima zajebava. I nema ti to veze sa plinom jer naš se tako ponaša od prvog dana, a negdje 2014. smo isto stavili plin. A da je problem u softwareu sam siguran jer kasnije sam si ja nabavio dijagnostiku za plin i kada se to desi vidio bi u plinskoj mapi neke čudne parametre. Vratim ispravnu mapu i nakon toga normalno radi i na plin i na benzin. Možda da probaš do službenog servisa da vidiš jel ima kakvo ažuriranje za ECU motora.
Evo da javim, jucer sam iskopcao bateriju da se restarta ECU i nakon toga je radio perfektno, kao drugi auto. Ali evo vec danas nakon pola dana sve po starom. Mislis da bi mogli azuriranjem ili mjenjanjem kompletnog ECU-a ista promjenit ?
 

szahtila

Well-known member
Vozio si na plin ili benzin nakon reseta?Ako si na benzin i ponavlja se, moguća je neispravnost nekog od senzora koji szdjeluje u regulaciji smjese(maf, map, termosonda, prva lambda sonda).
 

ivek

Member
Evo da javim, jucer sam iskopcao bateriju da se restarta ECU i nakon toga je radio perfektno, kao drugi auto. Ali evo vec danas nakon pola dana sve po starom. Mislis da bi mogli azuriranjem ili mjenjanjem kompletnog ECU-a ista promjenit ?
Ako bi se neki majstor i htio s time pozabaviti vjerojatno bi mu oduzelo puno vremena i pitanje je da li bi shvatio što je problem. Ja ti mogu staviti graf onoga što se desi pa ako ima netko tko se razumije možda ti može pomoći. Dešava se to da kada se stisne gas i kako se dižu okretaji on sve duže drži brizgaljke otvorene i vakuum se povećava. Ono što se nekada desi da vakuum kao opadne. Zbog čega ne znam. Da li krivo očitanje ili negdje pusti??? Ali zašto ponekad samo? U prilogu je graf. Ja sam nadocrtao što se desi jer nemam ni jednu stvarnu snimku. Narančasto je greška koja se dogodi.

Ubrizgavanje i vakuum.png
 

Bex4200

New member
Vozio si na plin ili benzin nakon reseta?Ako si na benzin i ponavlja se, moguća je neispravnost nekog od senzora koji szdjeluje u regulaciji smjese(maf, map, termosonda, prva lambda sonda).
Prvo na benzin 40/50 km i onda na plin prebacio
Ako bi se neki majstor i htio s time pozabaviti vjerojatno bi mu oduzelo puno vremena i pitanje je da li bi shvatio što je problem. Ja ti mogu staviti graf onoga što se desi pa ako ima netko tko se razumije možda ti može pomoći. Dešava se to da kada se stisne gas i kako se dižu okretaji on sve duže drži brizgaljke otvorene i vakuum se povećava. Ono što se nekada desi da vakuum kao opadne. Zbog čega ne znam. Da li krivo očitanje ili negdje pusti??? Ali zašto ponekad samo? U prilogu je graf. Ja sam nadocrtao što se desi jer nemam ni jednu stvarnu snimku. Narančasto je greška koja se dogodi.

Pogledajte privitak 6920
Hvala, u četvrtak ujutro idem kod ovlastenog mehanicara za citroen pa cu mu i ovo priloziti. Kod mene je to konstantno, znaci samo ujutro dok je hladan je donekle okej uz koji trzaj ali vec nakon 10 min voznje pocne zezat i ugusen. Takoder primjetio sam da nakon restartanja ECU-a vise nije onaj trzaj na nekih 3000 rpm nego ranije, blizu 2000 rpm sto mi je isto cudno. Mora da je kompjuter glavni problem
 

szahtila

Well-known member
Trebao bi resetirati i odvoziti na benzin 200-300 km, tada bi mogao sigurnije odrediti na kojem je gorivu problem ili je problem u oba. Znam da je plin duplo jeftiniji, ali to ti je jedini način da odrediš izvor problema.Dobro bi bilo i više km ili dok se problem ne javi na benzinu.
Ovaj graf gore je graf upravljanja plinskim diznama. Plinski Ecu zapravo kopira vremena otvaranja od benziskog te ih množi sa nekim faktorom uz neke manje korekcije. Ako dobro vidim tebi multiplikatir ide ispod 1 i to ne bi trebalo biti ok, tj. uvijek bi trebao biti iznad jedan
 
Posljednje uređivanje:

Bex4200

New member
Bio sam danas kod ovlastenog, kazu pokazalo im greske paljenja na cilindru 1 i 2 koliko sam shvatio te su promjenili bobinu, ali cim sam sjeo u auto i probao, nema nikakve promjene. Auto i dalje ne vuce. Pokazao sam im i graf od iveka al nisu bas bili zainteresirani. Tako da problem still there. Probat cu nakon nove da mi azuriraju softver, ali sumnjam da cu rjesiti ista. A tesko cu ga prodat za pare koje sam ga kupio.
 
Na vrh