Gubi vodu

daka

New member
Pozz svima. Imam c5 2001 godiste 2.0 HDI. Gubi negde vodu!! Proveravao sam nigde ne curi po motoru niti oko njega. U kabini ne pustaju creva takodje. Ne magle mi stakla. Tacnije moj c5 testirao sam gubi 1,5l vode na 100km. Mnogo bas. Ne mesa mi vodu sa uljem,ali VODE neema. :confused: Promenio sam termostat,nov ugradio. Temperatura je ok,na sredini stoji skala kao da je sve u redu. Auto ide kao sto je isao,ne gubi na snazi. A da,kada ga upalim da radi na leru i do postiyanja radne temp. ne gura vodu na cep. Ali vazna napomena,tj. kada ga i malo vozim tj. par kilometara i stanem ugasim ga,otvorim cep na boci on pravi po meni veliki pritisak na cepu. Majstori mi predlazu da otvore motor,misle da "duva" negde,tj da se obradi glava,promeni dihtung itd. Ne znam sta da radim. Ako je neko imao slican problem neka mi predlozi resenje. HVALA UNAPRED. ;)
 

deda

New member
Re: Gubi negde vodu!!

Prije nego se išta radi daj izmjerit kompresiju,najvjerojatnije pušta brtva glave prema antifrizu i tjera ju kroz komore i sagorjeva antifriz u cilindrima.Kod dizela je to jako opasno da ne pukne glava,nemoj ga tako više voziti dok se ne otkrije kvar i sredi.
 

daka

New member
Re: Gubi negde vodu!!

ok. Provericu sutra. Moram da idem kod majstora da odvije zastitnu plastiku motora,podigne na dizalicu itd. Provericu kompresiju i javiti se. HVALA.
 

Dujo

New member
Re: Gubi negde vodu!!

Mislim da je Deda ti rekao pravu stvar,jos nesto bitno moze i van pustat samo kada se zagrije i metal "povuce" propusta i vodu,moze biti na mjestu koje je "vrelo" od temperature pa to sto potrosi i "ispari" tako da nema curkanja,lokvica i slicno..
Bez detaljnog pregleda bez motora tesko je sto reci vise,mislim da ce mestar ti to vec ustanovit pregledom pristupacnom na dizalici..Valja provjeriti i auspuh sto deda kaze ipak bi trebalo nesto i "masnoce" ostati po auspuhu ako izbaciva u komp.prostor..
 

Konrad

New member
Brtva glave rijetko ode na tom motoru, prije ce se dizne i vt pumpa razletit u vecini slucajeva nego brtva otic

Kad si pumpu vode mijenjao?

Inace da ti lupa kompresiju u rashladni sistem morao bi vidjeti mjehurice u posudi dok motor radi, pazi da nebudete raskopali motor bezveze
 

deda

New member
Re: Gubi negde vodu!!

Ne mora rokat kompresiju u rashladni sistem i to nije tak frka,sranje je ako vuće vodu u cilindre,niš se nigdje ne vidi na motoru a voda nestaje i sranje nastaje kad u nekom trenutku dođu kapljice vode,odnosno para do ćela glave,puca ko staklo.Zato treba kak veli Tec prvo sve pregledat,ako negdje pušta van mora ostavit traga od antifriza,ako toga nema,mjerit kompresiju i ako ne valja na nekom cilindru tek onda skinut glavu.Ako vuće antifriz u cilindre vidi se na auspuhu kada je motor zagrijan.
 

daka

New member
Re: Gubi negde vodu!!

Vozio sam ga veceras. Podigao je radnu temp. Procitao vase komentare i odmah pogledao auspuh. Nema nikakvih tragova niti masnoce,niti crnog dima.Ne pusi crn dim auto i ide "normalno",tj bez ikakvih vidljivih promena. Sve je u redu. Podigao sam i haubu i pogledao po ko zna koji put da ne curi negde ali nisam mogao da vidim ali bas nikakav trag od vode,OSIM.. sto se na cepu boce culo blago "sistanje" tj. izbacivanje vazduha. Ujutru cu proveriti kompresiju i na dizalici pregledati jos jednom ceo sistem. Hvala.
 

daka

New member
Re: Gubi negde vodu!!

Imao sam prob. sa internetom. Izvinite ljudi. Pa nista vozio sam ga i svakodnevno dosipao vode u posudu. Presao oko 400km. Zahladnelo je vreme,imao sam problem sa akomulatorom. Sredio sam to i nakon pet dana upalio auto i dok je radio u mestu svega dva minuta izbacio je vodu ili ulje ili sta vec na auspuhu. Nije promenio rad. Ugasio sam ga odmah i nisam ga vise palio. Stoji u dvoristu i on i fleka! :D Potreban je servis,cekam drugara koji ce mi to otvarati i sredjivaati dalje.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Gubi negde vodu!!

Gubi negde vodu!! Proveravao sam nigde ne curi po motoru niti oko njega.
koji je na kraju kvar bio, imam isti slučaj, cca 1/2 l vode na 200 km...
1. Crijeva ili na šelnama: dok se zagrije, raširi se materijal i pušta.
2. Pumpa, ovisno tome kako se okrene: pušta/ne pušta vodu. Ako teče na pumpi, potrebna je nova.

Puno majstora detektira puštanje tako da nabiju 1,5-1,7 bara u sustav, pa gledaju gdje teče, ako tad "nigdje ne pušta" onda je u 99 posto slučajeva pumpa u kojoj su klapne baš tako zakrenute u tom trenu da baš tad ne pušta.
Imao takav slučaj na proljeće. Èovjeku prije toga zamijenili sva crijeva i spojeve, nalili antifriz i krstili ga za stotinjak eura. :) (Ne, nije bio ovlašteni servis) :)
 

vedran2210

New member
Re: Gubi negde vodu!!

1. Crijeva ili na šelnama: dok se zagrije, raširi se materijal i pušta.
2. Pumpa, ovisno tome kako se okrene: pušta/ne pušta vodu. Ako teče na pumpi, potrebna je nova.

Puno majstora detektira puštanje tako da nabiju 1,5-1,7 bara u sustav, pa gledaju gdje teče, ako tad "nigdje ne pušta" onda je u 99 posto slučajeva pumpa u kojoj su klapne baš tako zakrenute u tom trenu da baš tad ne pušta.
Imao takav slučaj na proljeće. Èovjeku prije toga zamijenili sva crijeva i spojeve, nalili antifriz i krstili ga za stotinjak eura. :) (Ne, nije bio ovlašteni servis) :)
ma ludi smo više, izgleda da negdije isparava u vožnji, ne vidi se kapanje, rađen test CO2, sve je ok..., ne dimi ujutro, pumpa vode je nova, zamijenjena na zadnjem velikom servisu prije cca 40000 km, problem se počeo javljati neposredno prije tog servisa...sumnja je na brtvu glave ili puknuće glave ali ne da mi se to skidati bez veze a kažu da bez skidanja i vizualnog pregleda stanja brtve nemoguće detektirati kvar...
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Gubi negde vodu!!

ako ti ne diže razinu ulja možda troši jer je u sistemu destilirana voda ili ne daj bože obična voda...

prvo stavi u njega antifriz pa onda kada auto bude u pravilnom operativnom stanju možeš tražiti uzroke i posljedice. voda ima sasvim drugačije karakteristike od antifriza.
 

vedran2210

New member
Re: Gubi negde vodu!!

ako ti ne diže razinu ulja možda troši jer je u sistemu destilirana voda ili ne daj bože obična voda...

prvo stavi u njega antifriz pa onda kada auto bude u pravilnom operativnom stanju možeš tražiti uzroke i posljedice. voda ima sasvim drugačije karakteristike od antifriza.
na navedenom velikom servisu zamijenjen je i antifriz, gubljenje vode se nastavilo, nadolijevao sam običnu tako da je do danas u sistemu bila obična voda, danas opet stavljen antifriz (koncentrat koji se miješa s vodom), vidjet ću kako će dalje...vidio sam malo tragova oko termostata...
 

Mrèela

New member
Re: Gubi negde vodu!!

vidio sam malo tragova oko termostata..
Pritegni onaj mali plastični šaraf na termostatu.:D Ako ti ne troši vodu,ne podiže nivo ulja u kateteru, a pumpu si stavio novu na velikom servisu,mesta na kojima može da pušta su ovde na slici:

1


1351 FY


01

PRIKLJUÈAK IZLAZ VODE HLADNJAK

02


1343 CL


01

PRIKLJUÈAK ULAZ VODE HLADNJAK

03


1351 AS


01

CIJEV OTPLINJAVANJA HLADNJAKA
DIAM 8-10 LONG 551

04


1317 F7


01

PRIKLJUÈAK VODA EKSPANZ.POSUDA

05


1307 YZ


01

PRIKLJUÈAK VODE MOTORA
+ DO O 09155 1340 71 (01)

06


1307 PR


01

PRIKLJUÈAK BY-PASSA

07


1317 F0


01

PRIKLJUÈAK VODA EKSPANZ.POSUDA

08


1317 F5


01

PRIKLJUÈAK VODA MEÐUHLAD.BVA
- BVA

09


1317 F6


01

PRIKLJUÈAK VODA MEÐUHLAD.BVA
- BVA

10


1319 C5


01

ŠAPICA NOSAÈA KOPÈE

11


1340 55


01

PRSTENASTA BRTVA
DIAM 31,5X4
- DO OPR 09155


1340 71

01

DIAM 31X40 EP 4,55
- OD OPR 09156

12


4228 22


01

MUL VIJAK CILIND.GL. 6 ŠUP.RUB
DIAM 8X125-20

13


1431 65


01

MUL ZAKOVICA
8X12

14


1319 C2


01

KOPÈA NOSAÈA
RAYMOND -

15


1319 F3


01

ŠAPICA DRŽANJA PRIKLJUÈKA VODA
- BVA

16


1307 WV


01

PRIKLJUÈ.ULAZ VODE U MEÐUHLAD

17


1307 WJ


01

PRIKLJUÈ.IZLAZ VODE IZ MEÐUHLA

18


1340 70


01

PROLAZ ZAŠTITNE NAVLAKE

19


1317 K2


01

CIJEV ZA VODU MEÐUHL.ZRAK VODA

70


6995 L6


01

MUL KOPÈA
1T 22 A 24
RAYMOND -

71


6997 G0


01

KOPÈA PRIÈVRŠÆENJA CIJEVI
DIAM 26
PLASTIKA - P002-

72


5132 A7


02

MUL VIJAK TH RDL

73


6947 78


01

MUL RAVNA PODLOŠKA
8X16-1,5

74


6982 F2


04

ELASTIÈNA OBUJMICA STEZ.PRSTEN
17 LARG 12

75


6982 E0


04

MUL ZATEZNA OBUJMICA
DIAM 35,5 A 42,5

76


6982 E1


02

MUL ZATEZNA OBUJMICA
DIAM 27/31 LARG15

77


6982 F8


04

ELASTIÈNA OBUJMICA STEZ.PRSTEN
DIAM 23 LARG 12

78


6982 G0


01

MUL METALNA OBUJMICA

79


6995 Z0


04

KOPÈA NOSAÈA

80


6981 H7


05

MUL METALNA OBUJMICA
DIAM 16-27 LARG 9

81


6990 C1


01

MUL OKRETNA KOPÈA
DIAM 11

82


6990 89


01

KOPÈA ELEKTRIÈNOG KABLA

83


6913 76


01

MUL VIJAK CBX
DIAM 6X100-16
 
Posljednje uređivanje:

Automatic

Well-known member
Re: Gubi negde vodu!!

Dečki da on vuće toliko vode u kompresioni prostor (znači na jednom cilindru) pošto se radi o dizelu on dobije jako malo nafte te bi i skroz malo vode moralo dati rezultat da motor ne radi dobro , moral bi se ili stepat ko da radi na tri cilindra ili bi išel bijeli dim na ispuh kad je auto topao , jer sad kad je hladno i tak svi hladni bijelo dime,.Problem takvih kvarova javlja se zimi zbog stezanja crijeva i onda pokraj (kraj šelne),počinju malo popuštat ,ali to odmah i ispari pa se ne vidi.Nek pogleda ona tanka crijeva ili negdje gdje se kopćaju na kakav sistem oko vaser pumpe.Najbolje je da zagrije auto i onda kad se ventilator treba ukopćati da ugasi auto da vaser pumpa ne tjera više vodu i tad je sve pod tlakom a automatski se poćinje radit i potlak u određenom dijelu i nek malo pre kontrolira crijeva probajuć ih malo mrdavat ,samo obavezno da pripazi da koje ne pukne da se ne pofuri ili da ne iskoči.Kad ugasi auto ako pičinje šuštat odma će čuti .Nije preporučljivo bit na mjestu ispod auta ili negdje gdje se ne možeš maknut ako crijevo popusti ,jer sam vidio posljedice zato kod takvog provjeravanja veliki oprez.Ako si veliki laik ili drvenjak kad su auti u pitanju onda bolje nemoj na taj način provjeravat.Provjeri čep na kompresionoj posudi da ti kod njega ne pušta kad ugasiš auto jer ako on odma propušta i voda se počne u posudi digat nije dobar.
 
Na vrh