Greška P1523

platon

manijak
Pozdrav..
Trebam malu pomoć!
Preko Torque dijagnostike na androidu očitavam si ecu greške i izbacuje mi stalno
"P1523 - Powertrain
Tap for multiple descriptions"

Dali neko zna što znači ta greška?

Unaprijed hvala na odgovoru!!
 

Dalibor

Dado Tornado
to je nešto u vezi motorića ler gasa, kao da ne dobiva valjan siganl...

ali ako sve radi kako treba možeš zanemariti, možda je jednom došlo do nekog nesporazuma iz raznih razloga pa je ostalo zabilježeno...

ako ti se da i imaš instrument koji mjeri otpor, možeš provjeriti motorić ler gasa tako vidiš ima li između izvoda na motoriću otprilike 50 ohma (između dvije srednje i između dvije na suprotnim stranama)
 

platon

manijak
Prije cca 3mj sam zamjenio motorić ler gasa jer mi se raspao i ler gas mi bio na 3000 okr...možda pokazuje grešku jer motorić nije originalan nego zamjenski?!
Ne pali lampicu check engine samo na dijagnostici ispisuje grešku i kad ju obrišem opet ju ispiše.

Auto mi zna nekad trzat u vožnji kada ga držim na nekoj određenoj brzini i okretajima..povuče normalno kad mu dodam gas.

Mislio sam da nije do začepljenja dizni ili tako nešto pa da mi zbog toga izbacuje tu grešku i trza u vožnji.
 

Automatic

Well-known member
Da li je tvoj auto automatic jer ova greška ukazuje na problem solenoida uljnog kruga(uljna cirkulacija) i da li imaš mjenjanje brzina preko leptira kraj volana na volanu, ako je to i ako je sad sve u redu onda je samo jednom solenoid malo podbacio i kompjuter je to zabilježio(znači nije dovoljno tog momenta otvorio ili zatvorio uljni krug ,tj.cirkulaciju ulja u mjenjaču.Ako nije palio lampicu znači da se ta greška više nije pojavljivala a u zagradi ti mora bit broj koliko puta je bila prisutna ako nema onda se pojavila samo jednom .
 

Dalibor

Dado Tornado
Auto mi zna nekad trzat u vožnji kada ga držim na nekoj određenoj brzini i okretajima..
nebi to bilo do motorića ler gas, ako se to ne događa često najbolje zanemari dok ne počne trzat tako da ne možeš voziti, jer da bi otkrio uzrok najbolje "to nešto" da rikne do kraja, ili bi promjeniti pola mašine i opet ga nebi našao
 

platon

manijak
Da li je tvoj auto automatic jer ova greška ukazuje na problem solenoida uljnog kruga(uljna cirkulacija) i da li imaš mjenjanje brzina preko leptira kraj volana na volanu, ako je to i ako je sad sve u redu onda je samo jednom solenoid malo podbacio i kompjuter je to zabilježio(znači nije dovoljno tog momenta otvorio ili zatvorio uljni krug ,tj.cirkulaciju ulja u mjenjaču.Ako nije palio lampicu znači da se ta greška više nije pojavljivala a u zagradi ti mora bit broj koliko puta je bila prisutna ako nema onda se pojavila samo jednom
Ma kakav automatik i šaltanje na volanu :grin: staromodno šaltanje s 5 brzina
Prema ovom opisu grešaka od mrčele greška je na nekom elektromagnetskom krugu...da se ne radi možda o bobini jer ona je neki tip zavojnice a to bi mogo biti i uzrok trzanja u vožnji
 

Automatic

Well-known member
Tu grešku sam i očitao na mrčelinom kodu koji je poslao i ta greška govori o solenoidu i cirkulaciji a to imaju automatici.Zato sam i mislio da je automatic jer neki vti ima mjenjač kraj kola volana.E sad sam preveo i vidim da se radi o elekro ventilu(inače solenoid u automatskoj getribi je isto elektro ventil pa valjda tak nazivaju i ove el.ventile na motoru).To bi ti mogao bit el.regulator čoka ili neka el.diza u principu svaki el dio koji ima namotaje i radi na principu magnetskog polja.Ne mogu pomoći jer nisam radio citre ali pogledaj svaki el dio na usisnoj grani.Oprosti što sam te zbunio ali taj naziv me iznenadio pa sam mislio daje automatic.
 

platon

manijak
Tenks.. morat ću provjerit i očistiti senzore na usisu iprovjerit dizne ako ih treba počistit malo. Al to kad zatopli :)
 
Na vrh