Greška P0943 ?

visaluteju

Well-known member
E moji vi, ja se taman nekidan pohvalio kako me citroenko sluzi super kad ono jutros ga upalim i iskače greška...
Juče sam uredno bio na putu po teškom snjegu, zimi i ledu čitav dan i najnormalnije ga dovezao i parkirao u garažu.

Jutros ga palim na posao i na ekranu piše poruka ENGINE FAULT, zanimljivo što na brzinomjeru ne svijetli ona famozna lampica motora nego samo piše service.
Bluetooth OBDII - ona jeftina dijagnostika ne nalazi niša, odvezem se normalno na posao s tim da se greška javi svaki put tek par sekundi nakon paljenja auta.

Normalno i dodjem kuci sa tom greškom ali sam napravio krug po gradu i vidim da je u safe modu da ne ide preko 3000 obrtaja.

Maloprije na lexiji očitam grešku P0943 (poslije brisanja se vraća čim upalim auto) i spominje se sklopmotoventilatora, malo čačkajući po netu vidim va je to vezano za ventilator hlađenja i pretpostavljam da tu može biti svašta od releja, do instalacija, do motora ventilatora itd... ?
Teško da ja tu sam nešto mogu čačnuti bez servisa i majstora jel da ?
Da nije još ko imao istu grešku ?
 

gule

Active member
Prijatelju ja ti ili netko drugi ovdje napiše par verzija što bi to moglo biti. I opet ti ne pomažemo. Što ćeš s tim, otići u servis(a to ti ne gine) i sav "naučen" reći znam ja pročitao na forumu. Šta misliš što će ti tamo reći za tvoje spoznaje? U najboljem slučaju "pa kad znaš, što si došao"?. Ili što je vjerojatnije, da će te kvalitetno oderati, po višoj T3 tarifi. Pa ti sad vidi.
 

visaluteju

Well-known member
Ta greška pod tim brojem i generičkom kodu je vezana za automatski mjenjač i tlakom ulja u njemu.
Izmjesao sam brojeve, greška je P0493
Prijatelju ja ti ili netko drugi ovdje napiše par verzija što bi to moglo biti. I opet ti ne pomažemo. Što ćeš s tim, otići u servis(a to ti ne gine) i sav "naučen" reći znam ja pročitao na forumu. Šta misliš što će ti tamo reći za tvoje spoznaje? U najboljem slučaju "pa kad znaš, što si došao"?. Ili što je vjerojatnije, da će te kvalitetno oderati, po višoj T3 tarifi. Pa ti sad vidi.
ma sve ja to znam, kad odem na servis ne pravim se ni pametan ali ni glup, čisto sam htio da vidim da neko nije prošao kroz slično
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nekako mi djeluje da mora postojati... talijani to na svojoj dijagnostici imaju. Možeš i bez toga testirat, ali treba živaca i vremena :D
 

Memphis

Active member
Ako može onda mora biti opcija pod actuator test
Moze li neko kratko uputstvo kako doci do njega i gdje se nalazi (ako ne treba razalatiti pola prednjeg dijela auta) ? :)



ne znam :/ mozda i ima opcija, ja nisam naletio na nju
broj 6

 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Po kodu, tražena vrijednost okretaja ventilatora se ne poklapa sa zadanom.
Ako ti pali ventilator kad upališ klimu npr., ili na dijagnostici, ja bih promijenio otpornik, pa vidio.

Tj. ja bih promijenio i otpornik i ventilator, da idem na sigurno.
 

visaluteju

Well-known member
Ventilator se ne pali ni sa klimom, ni nakon zagrijavanja auta.
Za vikend ću skinuti ventilator pa ga probati direktno spojiti na struju, ako bude radio pokušaću naći novi relej.
Neko mi spominje i senzor prekidača ventilatoram ne znam da li je to taj relej sto memphis spominje ili je to poseban dio.

Hvala svima na savjetima, a posebno M Memphis, slobodno dobacujte ako jos ima koju pametnu a ja javim ishod
 

Cutac

Prèkaroš
Ne mora ništa značiti, moj ventilator se na VTS-u palio uredno, a krepavao kad bi se hladnjak zagrijao.
Kažem, ja bih promijenio da sam miran, da ne moram brinuti o većem kvaru uslijed pregrijavanja, pogotovo jer C4 II nema kazaljku temperature.

A nema releja, samo osigurač i dvostupanjski otpornik, to je broj 6 na shemi. To je cca. 250 kuna, a ventilator sa motorom/kućištem je oko 600-1000, ne sjećam se najbolje baš.

Ako imaš stupnu, da se riješiti sa branikom gore, a ako ne, najbolje je branik dole pa raditi. Budem ti našao upute, mislim da odvrneš vijke i slide-aš ga prema dolje, pa van. Možda čak i far moraš skinuti, ne sjećam se, ali far se skine za 30 sekundi, dva šarafa i hop.
 

visaluteju

Well-known member

Ode pola dana na rastavljanje.
Skinuli branik i spojili ventilator direktno na akumulator i ne radi. Kada ga okrecem rucno vrti normalno i ljepo klizi ne izgleda mi kao da je spaljen ili da su zaljepile četkice ili nešto. Pomislim mozda da je otisla neka četkica i htjednem da rastavim motor kad ono ne ide jer je naravno gospoda napravila da se ne otvara, zatučen je sa 10tak metalnih šiljčića na poklopcu. Ja ne budem ljen pa to fino razvalim sa čekićem i razrnoraznim alatom.

Četkice uredne i na prvo sve izgleda uredno, pa mi bilo još čudnije... Poslije malo igranja i čačkanja multimetrom skontam da je jedan ovaj đavo (da li je to otpornik ili kako se zove, zaokružen na slici ispod u zeleno) razdvojen na sredini onoga federa a vidi se da je bilo zalemljeno i spojeno.



Skontam da je to ustvari sigurnost od pregrijavanja i onda povežem sve. Spominjao sam na početku kako sam dan prije crkavanja ovoga došao sa dužeg puta po neočišćenom putu, po snjegu i ledu i snježnoj mećavi i jakom minusu. Pretpostavljam da sam nabio dosta snjega u ventilator i kako je bio i minus da je to sprječavalo da se ventilator ne okreće, pa se motor pregrijavao i onda ovo čudo što sam gore opisao se pregrijalo i razlemilo.

Bezveze kako su to napravili da se ne može otvarati i da zbog takve sitnice koju sam zalemio za 10 sekundi u servisu bi morao platiti 100 ili par stotina eura jer naravno da bi mjenjali ventilator u kompletu.

Sastavio sam i radi ok. ne prijavljuje više grešku pri svakom paljenju. Kada sam kratko provozao auto učinilo mi se da je jako brzo upalilo ventilator na jaču brzinu jer je bio prilično bučan (ili ja do sada nisam obraćao pažnju pa mi se sad čini da je bučan). Kasnije sam ga opet kratko provozao i nije više bio bučan, ali se upalio kada sam upalio klimu.

Da li je normalno da se ventilator pali na (naj)veću brzinu kada radi klima ?

Pretpostavljam da je neka od brzina ventilatora u kvaru da bi mi opet prijavljivao grešku ?

Kolike su šanse da je otišao i taj "termo davač" ili kako se već zove (to je pretpostavljam ustvari relej koji ste spominjali gore ili ne?) mislim na ovo govno sa slike ispod, a ono br 7 sa slike sto mi je memphis poslao. (naslonjeno je na hladnjak i ima neki feder): https://a.d-cd.net/b0f39b1s-1920.jpg

Još ću sutra vozati da vidim kako se ponaša, možda i spojiti dijagnostiku da probam naci testove ventilatora
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh