Greška Antipollution fault

tomica0308

Well-known member
Moguce je to sto Milos pise. Meni na C4 kad je krepala sijalica na komandama od grijanja nije radilo podizanje/spustanje visine snopa i zakljucavanje iznutra.
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Pozdrav!
Evo opet se javljam u vezi problema sa greskama esp/asr fault, antipolution fault i diesel aditiv minimum level.
Nakon što su mi napunili aditiv u lokalnom servisu, izbrisali su mi greske, ali diesel aditiv minimum level greska mi je ostala. Otisao sam u ovlasteni citroen servis, da mi izbrisu tu preostalu gresku i nakon sat vremena dijagnostike su mi rekli da oni nemogu izbrisati tu gresku, da se greska inace obriše sama, kad se natoci 10 litara goriva i provoza auto,jer navodno ima neki senzor na otvoru rezervara koji registrira otvaranje i tankanje goriva. Napravio sam sve to,ali greska i dalje ostaje. Kad krenem na bržu vožnju po autocesti, auto mi opet izbaci sve tri greske (esp/agr, antipolution i minimum aditiv level....tim slijedom) i onda mi "baci" safe mode.....auto izgubi vise od pola snage, izluđuje me to...u uzbrdici na autocesti neide brže od 50 km/h.....šleperi mi blendaju iza...koma....
Èim dođem u grad,gdje je sporija vožnja, ne izbacuje mi prve dve greske, nego samo diesel level minimum...
I onda opet kad krenem na autocestu, voznja preko 70 ili 80 km/h auto izbaci sve greske i ulazi u safe mode.
Primjetio sam kad palim auto da se prvih par sekundi čuje neka pumpa kao da pokusava nesto protjerati ili tako nesto.... Sad neznam dal je to pumpa za aditiv (koji je na lijevoj strani vozila) ili pumpa od goriva(koji je na desnoj strani vozila)
Ovo me sve več izluđuje jer sam potrosio preko 2000 kuna za aditiv , punjenje istoga, dijagnostika, brisanje gresaka, čiščenje motora non carbon procesom....a sve iz nekakvih ekoloških pobuda, a nista nisam popravio. Simptomi su i dalje tu. Mozda sam trebao dati skinuti fap filter i dati da mi na kompjuteru izbrisu i fap i aditiv.
Èitam po forumu, ali tu je brdo podataka, savjeta, mogučnosti...svako ima neku svoju teoriju (fap zaštopan, senzor pritiska goriva, senzor protoka zraka, filter goriva zaštopan, instalacija ne valja, pumpa goriva, senzor aditiva, neispravan ili prljav asr ventil....joooooojjjjj koma)
Dali da idem u daljnje troskove dijagnostike i popravka ili da vadim to sve van (fap)?
Ovo sve me vec jako izluđuje....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedino šta bi ja napravio još je očistio MAF i MAP i pogledao u kakvom je stanju usisna grana.
Sa prljavim MAPom mi je bacao grešku kod većeg opterećenja, a radi MAFa mi je znalo vozit sa pola snage. Nije PSA dizel, ali opet... Počistilo se i nema brige.
Istina, nema ni egra niti dpfa.

Al ovo što pišeš... stvarno bi moglo biti i nešto oko goriva, pumpa...
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Evo upravo sam kupio sprej za čiščenje senzora protoka zraka....pa ču prvo to učiniti....
A šta je to MAF i MAP? Nisam bas tolko strucan...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
MAF je protokomjer, trebao bi biti u blizini filtera zraka u cijevima, a MAP je mjerač pritiska... on je obično u usisnoj grani i nemoj se čuditi ako se vrh senzora pretvorio u komad ugljena.
Točne lokacije za tvoj moto neznam, morat ćeš potražiti aam ako netko ne javi
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Druze koja je greska Pxxxxx? Ne vadi nista, tolike novce si dao i sad baci to sve u smece. Koje tocno greske imas pa cemo te posavjetovat sta dalje. Ne znam, da ne ispadne sad da reklamiram ali mozda si cuo za Meica, covjek se razumije i daje garanciju ako si blizu. Uostalom ovo izgleda kao greska famozne kutije sa osiguracima.
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Pozdrav
Evo samo da javim, da sam danas po navodima kolege sa foruma, Tome, pogledao neke stvari vezano za problem sa greškama na autu, a to su: pregled ispravnosti svirla, pregled metalne cijevi od erg ventila do usisne grane, pregled svih vakumskih crijeva dali puštaju,map senzor, senzor protoka zraka itd...
Uglavnom, očistio sam senzor protoka zraka sa posebnim sprejom i dok sam čekao da se osuši, pogledao sam sve vakum cijevi dali puštaju. Nakon toga sam skinuo onu metalnu cijev koja ide od erg ventila do usisne grane...i šokirao se...bila je skroz zaštopana sa ljepljivom čađom i to u onom dijelu u kojem se spaja na usisnu granu....Stavio bi tu i slike ali neznam kako... Uglavnom, skinuo sam tu cijev i kompletno je očistio...Očistio sam ulaznu granu iznutra kolko sam mogao sa krpom iznutra.. Kad sam to sve pospajao natrag...provozao sam se nakratko po kvartu...i za sad mi ne izbacuje grešku erg fault...iako sam išao u više obrtaje prilikom probne vožnje....
Eto...htio bi zahvaliti kolegi sa foruma, Tomi, na savjetima oko mogučih grešaka...
Ako budem imao još grešaka, opet se javljam... ;-)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Eto ga, drago mi je da si rijesio gresku i da nisi jos novca morao iskesirat. To.trazenje znabit neugodno u najmanju ruku. Ja dok sam kod sebe trazio zasto ponekad trzne auto stvarno sam bio na rubu zivaca. Zena ne da da se dijelovi napamet mjenjaju 😁😁😁
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Danas ujutro idem na posao, dam malo jači gas, da potegne...da ga isprobam nakon popravka jučer i čiščenja erg cijevi i usisne grane od čađe...i opet mi izbaci sve tri greške.....:(:confused:
Mislio sam jucer skinuti i erg i ocistiti ali je jako nedostupan.... Razmisljam da ga očistim u radu onim posebnim sprejom...vise ni sam neznam šta da radim....jojjjjjjj
 

mario35zg

Vozaè citroena c5
Ma dat ču da mi sve greske izbrišu i remapiraju komp...a fap ide van...vec mi je pun kufer sveta toga...tih problema...i gresaka
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Vidis, ne znam za Hrvatsku, u Njemackoj ti po dolasku na pregled odma ukljuce uredaj koji prati dpf i aktivira egr 😁, onda na kraju iscitaju podatke iz njega, i pogledaju ima li kakvih gresaka u obd2 modu. Ne mozes smuljat.
 

Milosh

Test
Ma na Balkanu nema toga još, vjerovatno neće tako brzo ni biti. Znam sa foruma da i u engleskoj ljudi normalno prolaze njihov MOT test sa blokiranim EGR-om.
 

Automatic

Well-known member
Evo da javim ako motori idu u safe mode i ne primaju gas kak treba imao sam 2.2 hdi koji su imali problem na turbini zapekla osovinica i nije se mogao otvorit protok turba.Skinuo vakum ona tri mala sarafica i lagano ga odvojio od osovine koju dam razradio nutta-van pomocu vd40 i klijesta vratio vakum inakon toga auto ide ko metak ako kome pomoglo drago mi je
 

I.D.

New member
nakon par savjeta i čiščenja cijevi egr-a koja je isto bila skroz zaštopana kao i kod maria35zg nisam ništa riješio.
Greška je slična, baca u safe mode i auto nakon toga na jedvite jade poteže.
Sve moguče senzore već promijenio.
Iduće što mi je jučer palo na pamet jes upravo osovinica o kojoj je Automatic u prethodnom postu napisao.
Međutim turbina je poprilično nedostupna odozdola kao i odozgora. Morati ću s autom na dizalicu.
Automatic imaš li još kakav savjet kako joj najlakše pristupiti??
 
Na vrh