General engine dysfunction

AlanK

New member
Bok ljudi.
Kao sto ste mogli zakljucit prema naslovu auto mi je izbacio ovaj error sa Service lampicom koja se ne mice (c4 cactus 2015).
Ono sto je jako zanimljivo je to sto mi se ta lampica upalila minutu nakon sto sam upalio auto nakon tankiranja na benzinskoj postaji. Auto je dizelas.
Vec duze vremena tankiram sa onim skupljim dizelom i ko za k sam ovaj put natankao 100kn sa onim jeftinijim. I kao sto rekoh, upalio auto, napravio 10m s njim i Service lampica se upalila.
Da li je netko imao iskustva s tim i postoji li nacin rjesavanja bez odlaska mehanicaru?
Probao sam ono da ga na autoput otpeljam i vozim neko vrijeme da se filter regenerira ali nije pomoglo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ono sto je jako zanimljivo je to sto mi se ta lampica upalila minutu nakon sto sam upalio auto nakon tankiranja na benzinskoj postaji.
Upućuje u smjeru ekologije, ona se ravna po tankanju ako se ne varam.


Da li je netko imao iskustva s tim i postoji li nacin rjesavanja bez odlaska mehanicaru?
Ne, jedino ako sam imaš alate i znanje :)
Odi negdje na dijagnostiku, i to pravu, ne neke brze i univerzalne, pa nek se za početak točno utvrdi što je točno u pitanju.
 

AlanK

New member
Upućuje u smjeru ekologije, ona se ravna po tankanju ako se ne varam.




Ne, jedino ako sam imaš alate i znanje :)
Odi negdje na dijagnostiku, i to pravu, ne neke brze i univerzalne, pa nek se za početak točno utvrdi što je točno u pitanju.
Za pravu dijagnostiku mora biti ovlasteni kao npr Auto Grifon ili moze obicna radnja kao npr Autotech u Sesvetama?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neznam, nisam dovoljno upućen sa servisima gore... Možda se javi netko tko je bolje upoznat sa servisima

U mom kraju, neovlašteni, ali specijalizirani servis ima potrebnu dijagnostiku, Bosch servis također...
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Bok ljudi.
Kao sto ste mogli zakljucit prema naslovu auto mi je izbacio ovaj error sa Service lampicom koja se ne mice (c4 cactus 2015).
Ono sto je jako zanimljivo je to sto mi se ta lampica upalila minutu nakon sto sam upalio auto nakon tankiranja na benzinskoj postaji. Auto je dizelas.
Vec duze vremena tankiram sa onim skupljim dizelom i ko za k sam ovaj put natankao 100kn sa onim jeftinijim. I kao sto rekoh, upalio auto, napravio 10m s njim i Service lampica se upalila.
Da li je netko imao iskustva s tim i postoji li nacin rjesavanja bez odlaska mehanicaru?
Probao sam ono da ga na autoput otpeljam i vozim neko vrijeme da se filter regenerira ali nije pomoglo.
Ne poznajem tvoj model ali znam za neke modele da imaju error ukoliko ne zatvoriš dobro rezervoar
 

AlanK

New member
Evo kod lokalnog mehanicara je ispalo multiplexed additive pump fault. Znaci najeb* sam. Idem u utorak u ovlasteni da obavim komplet dijagnozu i vidim koliko +1000e cu morat valjda platit
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ako treba mijenjati kompletan spremnik ureje, probaj izvući berem kulancu (ne plaćaš punu cijenu popravka iako je vozilo izvan garancije, jer je to bila priznata hardware greška i opoziv).
U nekim servisima to priznaju, u nekima ne...
Druga opcija je učlanjenje u Klub vjernosti Citroen (150 kn/god) pa jednom godišnje možeš dobiti 30% popusta na najskuplji dio prilikom servisa / popravka.
Treća je, naravno, softwersko gašenje sustava ureje...
 

AlanK

New member
Nebiš išao na opciju gašenja?
Sve zavisi koliko ce biti popravak. Ako je preko soma onda ce to bit realna opcija. Zanima me samo da li je kasnije moguce onda to ponovo ukopcat i spojit, jer kad bi ga prodavao onda bi vjerojatno to isao vratit i popravit cisto da se ne zajebavam.
To je pumpa za aditiv ili za ureu?
multiplexed additive pump fault je izbacilo
Ako treba mijenjati kompletan spremnik ureje, probaj izvući berem kulancu (ne plaćaš punu cijenu popravka iako je vozilo izvan garancije, jer je to bila priznata hardware greška i opoziv).
U nekim servisima to priznaju, u nekima ne...
Druga opcija je učlanjenje u Klub vjernosti Citroen (150 kn/god) pa jednom godišnje možeš dobiti 30% popusta na najskuplji dio prilikom servisa / popravka.
Treća je, naravno, softwersko gašenje sustava ureje...
Mislis da bi se mogao sad uclanit i odma klejmat taj popust iako se kvar dogodio prije clanstva?
 

markan1000

Well-known member
Mislis da bi se mogao sad uclanit i odma klejmat taj popust iako se kvar dogodio prije clanstva?
Ako ih lijepo zamoliš, da. Meni su tako nešto omogućili za dio skuplji od 6.000 kn (ekran). Malo se požali kako je to skupo, kako razmišljaš o gašenju sustava itd. Ako ne uspiješ kod prvih, odi kod drugih :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Apsolutno nikakve, niti se može na tehničkom primjetiti. Cijene su oko 200€ sudeći po dosadašnjim upisima na forumu
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To pitanje ima smisla ako se gasi (i naknadno pali) ispravan AdBlue sustav. Što ima dosta logike u smislu naknadne preprodaje.
 
Na vrh