Gasi se kod prvog paljenja 2.0 benzinac (s plinom)

tompa

New member
Auto je Grand Picasso 2.0, god. 2008, ugrađen plin, automatizirani mjenjač, 193t km. Svaki dan prvo paljenje auto radi cca pola minute, počne se gušiti i ugasi se. Neovisno da li turiram, uvijek se počne gušiti. Nakon toga ga upalim i dalje radi normalno. U toku dana sva nova paljenja, neovisno da li je mašina topla ili hladna nema nikakvih problema. Jel imao netko slično iskustvo i kaj bi moglo biti?
 

Doomsday

U prolazu...
NIsi napisao, događa li se prije ili poslije uključenja plina...?

Ako to radi prije nego uključi plin, Dalibor bi lako moga bit u pravu...

Ako to napravi odmah nakon šta prebaci na plin, traži problem negdje drugo, vezano uz plinski režim rada...

Možda prerano prebaci na plin iz nekog razloga, prije nego se dovoljno motor ugrije, ali sasvim mrvicu prerano, pa kad se ugasi, zamiša sve u rashladnom i dobije potrebnu temepraturu na isparivaču, dalje radi normalno... Možda...

Valjda...

:D
 

tompa

New member
Dok se ugasi još je uvijek na benzinu (budem još provjerio da nije ovaj moment ako se prerano prebacuje). Hvala na savjetu.

Prije nego idem na servis, da li bi mi pomoglo da ulijem u rezervoar aditive za čišćenje injektora? Kakva su vam iskustva s tim?
 

Spallato

Active member
Probaj, nemaš šta izgubiti. Ja sam ulio u svoj (dizel)i pomoglo je donekle. Nestale su greške 3.i 4. injektora, a ostale su greške 1.i 2.
 

dinko1981

Member
Vozim na plin vec skoro 20g pa ti mogu rec da nikakvi aditivi nece popravit zastopane injektore, njih treba preventivno koristit prije nego se sranje desi. Mozda pomogne nekakvo profi ciscenje tipa ultrazvucno ali samo mozda, bolje nac neke rabljene. Takodjer moze biti da isprivac/injektori (plinski) kroz duze vrijeme stajanja propusta malo plina u usisnu granu.
 

tompa

New member
Bio u Emil Frey servisu da čujem njihovo mišljenje. Rekli da su ovi motori imali problema s leptirom gasa i da se preventivno može pokušati oprati/očistiti da se vidi kako će raditi. To sam dao napraviti i stanje je bolje. Sada se ne ugasi nakon kratkog vremena od prvog paljenja, ali se i dalje osjeti da se guši u određenom trenutku.
Ovih dana kako je zagrijalo, problem je manje izražen.
 

zacko

Member
Moguce je da treba podesit ventile, mi na Thaliji 1.4i ugradili smo plin na nekih 120 tkm. Na 380 tkm smo radili kao neku generalku, uglavnom morali smo kupit novu glavu jer su sicevi ventila upali za 4-5 mm unutra tj ventili su pojeli dosjed. Ali auto je palio normalno isao puuuunooo slabije ali je isao... tako da moze a i ne treba biti do njih. Moze biti da pumpa goriva zeza tj pregrije se, probaj se par dana vozit samo na benzin pa da vidis da li ce se nesto dogadat.
 

Memphis

Active member
Kakve bi ventile podešavali kod motora sa hidropodizačima? Nikakvi aditiv neće pomoć samo strojno čišćenje ako nije prekasno.
 

tompa

New member
Problem je rješen zamjenom lambda sondi.
Nakon zamjene prve sonda problem gašenja je nestao međuim nije se mogla poništiti greška (lampica Engine check stalno gorila, javljao Antipolution error). Nakon toga zamjenjena i druga sonda i sada nema nikakve prikazane greške. Auto radi kao novi :)
BTW sonde nisu bile nabavljene u Citroen servisu zbog dvostruko veće cijene, nego preko I----C----- servis partnera (cca. 1.500kn za obje)
 
Na vrh