Gasi se hladan 2.0 benzinac plinaš

djtk1

New member
Pozz, opet ja , eto moj ljubimac C5 II,2004.g. 2,0 lpg, automatik, ima loš običaj da se unazad mjesec dana prilikom jutarnjeg paljenja a dok još ne postigne temperaturu za vožnju na lpg, ugasi prilikom usporavanja ili kočenja. ako netko ima sličan slučaj neka mi javi pošto ne bi ga davao majstorima u ruke da se vježbaju. :D
 

Profiler07

Well-known member
2.0 benzin problemi

problem koji mi se desava zadnjih 10 dana je sto auto na jutarnjem paljenju nemirno radi i ugasi se i 2.puta kada upalim moram drzati gas na 3000 rpm nekih 2min i onda on normalno pocne da radi sve se navedeno desava na benzinu dok u zadnje vrijeme auto nece nikako na plin!auto je bio 2 dana u servisu i mijenjali su papucicu gasa,senzor temp i sve po starom...dijagnostika nije nista prijavila!medjutim mislio sam da je do plinske instalacije pa sam auto vozio na servisa AUTO STOCKO(Vinkovci) i TOMAS AUTO(Josipovac) i oba su mi potrvdili da je problem na bombini!u servisu dok je auto bilo rekli su da nemaju bombinu na stanju i da nisu sigurni da je do nje i da ne smiju narucivati jer ako se ispostavi da nije bombina onda ne mogu da je vrate dobavljacu!sad bih vas molio da mi koliko toliko pomognete oko svega!auto kada je upaljen i na benzin i na plin ima nemiran rad i to:daje sam sebi gas(obrtomjer skace do 1000 i vrati na 800)non stop...molim vas za pomoc strah me da kupim bombinu i novu i polovnu jer ako ne bude do nje onda nemam sta sa njom...niko je nece vratiti...
 

Profiler07

Well-known member
u pon vozim kod drugog majstora on kaze da bi problem mogao biti u tome da je preskocio zupcasti ili katalizator da je prljav pa cemo vidjeti...uglavnom javim vam
 

AX-ja

èudo jedno
Re: 2.0 benzin problemi

problem koji mi se desava zadnjih 10 dana je sto auto na jutarnjem paljenju nemirno radi i ugasi se i 2.puta kada upalim moram drzati gas na 3000 rpm nekih 2min i onda on normalno pocne da radi sve se navedeno desava na benzinu dok u zadnje vrijeme auto nece nikako na plin!
da bi problem mogao biti u tome da je preskocio zupcasti
znaci ako motor nakon nekog vremena kao sta si napisao,pocne normalno radit,onda ne moze bit zupcasti,jer on da je van faze bi auto stalno lose radio.
tako da to ne drzi vodu
 

Profiler07

Well-known member
auto slabo povuce i to od 2000-3000 rpm...kad mu das gas on poslije 1-2sekunde povuce hoce da se ugasi ako kreces sa malim gasom...jednostavno nesto ga gusi

kako su došli na papučicu :hmmm:
zato sto je bio izbacio gresku ANTIPOLUUTION FAULT i na dijagnostika je prijavila gresku na papucici ili na cemu vec i skidan je onda senzor temp i onaj ler gas,medjutim isto se desavalo i onda je vraceno sve nazad
 

Mrèela

New member
auto slabo povuce i to od 2000-3000 rpm...kad mu das gas on poslije 1-2sekunde povuce hoce da se ugasi ako kreces sa malim gasom...jednostavno nesto ga gusi
Ima li on egr,turbinu,vakumme,creva ,da to malo pogledaš i eventualno očistiš?:D Pregledaj sve konektore. Kakve su svećice? Probaj otkačiti MAF senzor pa probaj. Ne bi bilo loše videti koliki je pritisak goriva.

u pon vozim kod drugog majstora on kaze da bi problem mogao biti u tome da je preskocio zupcasti
Beži od toga majstora! AX-ja ti je rekao da je to nemoguće , i sam možeš toliko znati da zubčasti ako preškoči da ne može mlo raditi,a mlo ne. Da je katalizator, to dijagnostika može da vidi.
 

Profiler07

Well-known member
kazem vam na dijagnostici kod plinskih majstora je reklo da bobina,medjutim u ovlastenom servisu je javilo gresku na papucici gasa i oni su to ocistili i probali sve to mijenjati medjutim nista se promjenilo
 

Automatic

Well-known member
Provjeri ima jedan mali šlafić od plina koji je stavljen naknadno na usisnu granu i ide do sklopa na plin.Oće se taj šlafić na prihvatu poderat .Po ovom mislim da se radi o problemu na usisnoj grani,prekontroliraj sve šlafiće vakuma negdje jedan propušta.
 

Profiler07

Well-known member
ovi u servisu nemaju na stanju bobinu,a nece da naruce ako nisu 100% sigurni jer ako ne bude do bobine njima ostaje ,a ta roba se i ne trazi bas cesto...
 

Mrèela

New member
ovi u servisu nemaju na stanju bobinu,a nece da naruce ako nisu 100%
U ovlaštenom imaju mogućnos, da sa drugog auta ,skini i probaju i tu nema fulanja.
Znam kakvi su i ja imam loše iskustvo kada su ovlašteni servisi u pitanju,a ništa bolji nisi i drugi. :whistling: Skoro zaboravih,ja sam pitao kako ovi u ovlaštenom servisu nisu dijagnostikovali da je bombina,a ovi za plin jesu.To mi je bilo malo čudno. Zmix i automatik su ti rekli tačno šta može biti ,i obrati pažnju na ,step motor i vakume što Automatik kaže,to možeš i sam.
 
Posljednje uređivanje:

Profiler07

Well-known member
step motor je skidan i probali su drugi medjutim nista se nije mijenjalo...nemam pojma kako dijagnostika nije pokazala,jos je ovaj za plin bio ukljucio onaj OBD ua citac kodova i na njemu mu je pokazalo...
 

Profiler07

Well-known member
evo da se javim...otkriveno je danas da je 1 injector od plina zakazao i 1.moram njeg rijesit pa cemo vidjeti onda ponasanje auta!pisem vam nakon popravka
 

Profiler07

Well-known member
promjenio injektor na plinu i sve uredu ali stari problem jos uvijek prisutan...auto sam turira od 800-1000 rpm i ako je na plinu desava se da prebaci sam na benzin i opet se vrati kada izgubi i postigne snagu (jer plin ima odredjenu granicu na kojoj se sam pali i gasi znaci ako su mali obrtaji on se prebaci automatski na benzin)na benzin prebacim ista stvar sam daje i oduzima gas...
 

Mrèela

New member
pali i gasi znaci ako su mali obrtaji on se prebaci automatski na benzin)na benzin prebacim ista stvar sam daje i oduzima gas...
Promjenjen ETC senzor i za sad je sve Ok, valjda i ostane. Davao je pogresnu temp tako da je palio saug i zato su obrtaji skakali..
Moze nekome zatrebati, senzor se nalazi na bloku motora sa desne strane ispod cijevi od filtera, zelene je boje.
Nema navoja, samo osigurac se izvadi i zamjeni, ali naravno tu izlazi rashladna, moze se ispustiti negdje ali ja nisam.
Cijena senzora je 25km.ova ili 100tinjak kuna.. Da li si gledao ovaj senzor? Kakav je potencijometar na papučici gasa?
 

Profiler07

Well-known member
pa skidali su oni papucicu gasa i stavili novu i isto,ler gas,senzor temp i sve isto eh sad bi mogao da im kazem za taj senzor pa da probam sa njim,jel se on moze na dijagnostici otkriti ako je pokvaren ili treba probati sa novim?
 
Na vrh