Forsiranje godišnjeg servisa?

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
ako prođe, prođe tj. APP je sastavni dio (ne)kulture naše. Ako piše da je servis svake dvije godine, a jamstvo traje toliko onda čemu odlazak u ovlašteni servis osim reklamacija i slično? da platiš ulje 2x, usluge 2x ?
Ništa servisi ne vole više od kupca koji šarenim pogledom kažu "molim vas, godišnji servis". Da li je netko ikad čuo da su rekli: "Ne treba vam, servisni interval je za vase vozilo 2 godine."
Jako se slažem s tobom i ne bih ni lud uložio u auto ni lipe više nego što je potrebno. Servisni interval je X km i nikakvih tobožnji pregledi, što se mene osobno tiče, ne dolaze u obzir. Sutra mi se netko može sjetiti i kvartalnog pregleda. :D
APP je, baš kako kažeš, regionalni način poslovanja.

Ova izlika: "ali, ali, naše ceste!", pa čak i da ga cijelu godinu tjera preko njive, livade i makadama, ne smije se auto raspasti.
 

ante66

Active member
Ma OK su , meni je garancija 3 godine (2+1) , servisni interval svake 2 , a godisnji pregled jednom godisnje(ako kupac zeli , nije obavezan i nije uvjet garancije). Mislio sam otic , dignut auto na dizalicu , pogledat malo od dole , pritegnit ako je sta rasklapano, nadolit malo ulja ,PLATIT USLUGU i krenut na godisnji. Ma sve OK ali onda neka kazu da je to uredu a ne ako se ne pojavim u 9 na periodicnom pregledu-servis-izmj ulja,....., i ako nesto iskrsne u medjuvremenu ne kazu NEMA GARANCIJE.Ne mioze mi onda neki serviser(ne iz zg) , kazat znate to je za njemacke uvjete , nase ceste nisu takove,.....!!!!!!!!!!!!! Moji uvjeti su skoro ko i salonski , tjedno do wg subotom ili ned kad nema guzve i do mora malo autoput malo lcka (laganini).A ko pada kisa ne izlazi iz garaze .
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Upravo čitam temu. Nisam shvatio zbog čega misliš da je važno što bi ti 'netko mogao reći'. Važno je jedino što piše u Jamstvenim uvjetima za model tvojeg vozila. Ništa drugo.
 

Damaj

Active member
Ova izlika: "ali, ali, naše ceste!", pa čak i da ga cijelu godinu tjera preko njive, livade i makadama, ne smije se auto raspasti.
Ni meni ova izlika nije jasna, pa kada su već printali jamstva i upute na hrvatskom jeziku mogli su uzeti u obzir stanje naših cesta i sve drugo i napisati intervale prema parametrima svojstvenim za Hrvatsku. Pa nisu jamstva na engleskom ili francuskom da bi se morali držati obrazaca koji vrijede u većini razvijenih europskih zemalja.
 

ante66

Active member
dodi da ti ja u fushu napravim servis
Hvala , nije autu nista , mozda malo pogledat od dole za svaki slucaj , pa skoro da je novi.:):):):):):)
Mislio sam obavit sad godisnji(dobit pecat) a nakon godinu i pol napravit "periodicki pregled-(servis). Ovako cu najvjerojatnije mjenjat ulje u 9 da nebi SLUZCAJNO bilo problema.
hVALA.
 

Marko

Well-known member
Da se nadovežem na Damaj-a: generalno - Svi se jako dobro drže europskih obrazaca kad treba nekome nešto "uzeti", a ne drže se tih istih obrazaca (ne kopiraju) kad bi TREBALI nekaj nekome dati - to je taj naš APP (ak prođe - prođe i još ak nitko niš ne pita, super!). Da smo v redu kak država/tržište ne bi sad raspravljali za 40€ vrijedan pregled vozila i to još NOVOG.

Hvala , nije autu nista , mozda malo pogledat od dole za svaki slucaj , pa skoro da je novi.
Ma kaj bi mu bilo! Odi im tam i reci da si zbunjen s time što te tako rano zovu nutra i traži novi autić. :D


To bu pravi APP!!! :weeabooface:
 

Nono

Èlan
Mislim da bi najbolje za auto bilo otići jednom godišnje na normalni servis (promjena ulja, filtera + ostalo kako treba ovisno o kilometraži). Loša strana toga je da malo više košta. Ako se napravi servis kako spada, t.j. da se sve potrebno prekontrolira, onda to možda u konačnici i nije puno skuplje?
 

Konrad

New member
ma sta oni pregledaju, ispod 20 000km nitko negleda koliko su debele disk plocice, digne auto na dizalicu, nabrzaka zamijeni filter i ulje ispusti, promrda kotace lijevo desno, mozda pogleda tlak u gumama, nalije ulje i pogleda jel zarulje sve rade...jakog ti servisa...
 

Nono

Èlan
ma sta oni pregledaju, ispod 20 000km nitko negleda koliko su debele disk plocice, digne auto na dizalicu, nabrzaka zamijeni filter i ulje ispusti, promrda kotace lijevo desno, mozda pogleda tlak u gumama, nalije ulje i pogleda jel zarulje sve rade...jakog ti servisa...
a znam da je tako, nažalost. Zato sam i napisao "ako se napravi ...". Bilo bi bolje napisati: "Kad bi se napravilo ...".
 

ante66

Active member
Danas usput svratio do CITROEN SAVSKA na Jankomiru,imam neke informacije , stovise zadovoljan sam odgovorima koji su me zanimali i pristupom koji su u servisu imali .:)
Kako sam isao u KK , navratio oko 18 sati (vrlo ugodan i precizan covjek u salonu).

Pogledali servisnu knjizicu (sada aktualnu) i stvarno pise -normalni uvjeti -1 god ili 30 000 km , a otezani uvjeti isto 1 god i 20 000 km.
U mojoj servisnoj je drugacije -normalni uvjeti 2 god i 30 000 km.
Da rijesimo nedoumice pogledali po mom broju sasije-stvarno 2 godine servisni interval kod mene, nema frke za garanciju.
Kod mene postoji i "godisnji pregled za sigurnost" , neobavezan .
Cijene pristojne , tocne broke zaboravio ali oprilike.
Godisnji pregled , ako je brzinski onda ide 1/2 sata (oko 60 kn) i doljevanje tekucina sta hocu i to platis po kolicini, sasvim ok.
Ako je sa dizanjem vozila onda 1 sat , oko 100 kn, a ako je i skidanje kotaca onda dodatno jos nesto.isto OK.
Imaju ponudu godisnjeg pregleda , komplet , sa dod tekucina i pregledom klime -nekih tristotinjak kuna, isto OK ali mi to ne treba.
Vrlo ugodan zaposlenik servisa , zna sta prica i daje tocne informacije, moram ga pohvalit.
Moguce da odem na neki kraci godisnji pregled prije godisnjeg i dolijem sto treba.:)

Sad je pitanje dali ipak u 9 mjenjat komplet ulje (ipak je to prvo ulje sa nesto spene u sebi) , ili nadolit malo i servis odgodit do pocetka 2014.(tj do oprilike 10 000 km).
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
dali ipak u 9 mjenjat komplet ulje (ipak je to prvo ulje sa nesto spene u sebi) , ili nadolit malo i servis odgodit do pocetka 2014.(tj do oprilike 10 000 km).
U svoj bih stavio novo ulje puno ranije.
 

deda

New member
Opal francuskom radniku pepel od čika dok je naleval ulje,pa još onom koji je kontroliral,svakako treba odma čim kupiš auto hititi to ulje i filter i i metnut novo.
 

ante66

Active member
I na proslom c3 nivo ulja je opao za neke 1/2 litre u razradjivanju. Kod ovog picassa isto je nivo poceo padati na oko 1500 -3000 km , isto negdi pola litre. Od 3000 do danasnjih 6200 ne pada nimalo nivo ulja(razradjen napokon).U toj fazi fazradjivanja ipak pokupi necistoce po motoru i baci na filter.
 

Marko

Well-known member
Moguce da odem na neki kraci godisnji pregled prije godisnjeg i dolijem sto treba.
Najbolje je dok se direktno pita prave ljude i provjeri. A ova priča s uljem tu se slažem s dečkima... :weeabooface:
 
Na vrh