C5 Federung defekt: max. brzina 50 km/h

Konrad

New member
C5 nema senzor niti plovak, on baca STOP samo kad se pojavi greska na elektricnom dijelu, na vozacu je da kontrolira razinu ulja i ostalih tekucina
 

Zmix

New member
Pozdrav!
Pročitao sam sve postove u vezi ove teme,i nije mi jasno jedno,a to da je ljudima teško dignuti haubu ,provrjeriti ulje u motoru,rashladnu tečnost,a i hidraulično ulje.Treba se malo zaljuljati auto i lako se može videti koliko ima ulja u posudi.Svi mi koji vozimo hidrauličare bi trebali znati da ovakva nemarnost može da košta jako mnogo.
Ja preventivno pregledam sva creva i cijevi,kao i ovo što sam naveo.
Ako se sve ovo kontroliše i mjenja na vrijeme,onda ne bi trebalo biti problema.
Ja sam ovo napisao za one koji možda ne znaju ili misle da treba ganjati dok ne stane ili ne crkne nešto.:whistling:
Ja haubu ne dižem, to radi majstor. :cool:
Poštujem servisne intervale, a kada nešto crkne majstor zameni i teram dalje.
 

xantia

New member
Drugar nema ljutis ;)
Sipaj i vozi sam mislo posto drugar odrzava redovno auto kod mehnicara i kada nesto primeti odma otera u servis, da posle kupovine je veoma bitno da se uradi veliki servis i tako otklone postojeci problemi , mozda iznenadi nesto ali ako ga dobar mjastor pregleda i zameni sve sto treba od plocica kocnice pa sve do zamene Lds ulja. To je veliki servis a ako sve to uradis miran si,.;)
 

Konrad

New member
malo tko ce danas se brinuti o autu i uloziti, ja sam kupio auto za 7700 kuna i u 2 mjeseca ulozio 5000 kuna u dijelove koje je trebalo zamijeniti...
 

Mrèela

New member
malo tko ce danas se brinuti o autu i uloziti, ja sam kupio auto za 7700 kuna i u 2 mjeseca ulozio 5000 kuna u dijelove koje je trebalo zamijeniti...
Slažem se sa Vama!
Možete zamisliti ovo: vozi čovek auto od 25.000e,a onda na forumima kuka kako mu auto potrošio litar ili dva više nego što je propisano,a motor od 100kw hoće da troši sedam litara u gradu.Jugo više troši.A,tek ovi što kažu ne 'troši ni kap ulja''.
:cool:

Drugar nema ljutis ;)
Sipaj i vozi sam mislo posto drugar odrzava redovno auto kod mehnicara i kada nesto primeti odma otera u servis, da posle kupovine je veoma bitno da se uradi veliki servis i tako otklone postojeci problemi , mozda iznenadi nesto ali ako ga dobar mjastor pregleda i zameni sve sto treba od plocica kocnice pa sve do zamene Lds ulja. To je veliki servis a ako sve to uradis miran si,.;)
Ma nema problema.
Ja na motoru nemam ni prašine,povremeno pregledam sve tečnosti prebrišem prašinu,volim kada dignem haubu ,a on izgleda k'o nov.Majstorima ne treba puno vjerovati.To je moje ikustvo i jako loše kada su majstori u pitanju
Pozdrav za Vas!:whistling:
 

ExOduS442xb

Racing
C5 nema senzor niti plovak, on baca STOP samo kad se pojavi greska na elektricnom dijelu, na vozacu je da kontrolira razinu ulja i ostalih tekucina
Koja glupost, to su baš mogli napraviti, pa i BX ima sustav za kontrolu razine ulja. Èim padne ispod razine pali se senzor a kada padne ispod minimalne dopuštene razine pali se ogromno STOP. Da to nisu mogli napraviti mi je stvarno nezamislivo, eh Citroen moj:meh:
 
Na vrh