srecko1953
New member
kupio berlingo 84 kw proizvodnja 2103 s prijedjenih 12000 km.Vozio 2 god.odlican tad poceli problemi.
Prvo upalila se narancasta sijalica upozorenja u obliku motora.Tad nakon nekog vremena kod jaceg starta u voznji pali se ESP motor vozi al s trecinom snage.Ubrzo pali se sijalica stop masina u kvaru te se sama nekoliko puta ugasi a 3 put ugasi motor.Vozeci od Rijeka do Sibenika morao sam svakih pola sata odmarati da bi isao dalje i problem se ponavlja.Odlazim u citroen servis i nakon njihove dijagnostike mijenjaju prvu diznu situacija ista salju bosch punpu na testiranje ispravna i situacija ista.Mjenjaju u medjuvremenu neka crijeva senzore itd opet isto.To traje 45 dana i ja uz zalbu i povrat novca za dijelove koje mijenjali a nisu trebali izvlacim auto iz servisa.Konzultiram se s jednim mehanicaro te drugim itd spominju zamjenu BSI midula ili kompjutera.Malo cackam po yutub i krecem.Resetiram BSI modul i na partizanski navin 3 puta klemom napravim na kratko spoj i resetiram kompjuter.Sijalice vise ne gore auto ide normalno al ujutro kod pokretanja motora na hladno na 5 do 6 sekundi upali se uz zvokove lampica ulja i stop te se samo ugasi i mogu voziti normalno.Pronalazim jednog boljeg mehanicara i uz moju inicijativu mijenjam filter goriva i vadim iz motora 1 litru ulja jer su mi u servisu kod zamjene ulja i filtera nasisali ulja dosta iznad maksimuma.Moj mehanicar misli da mozda filter nije pravilno ili oravi postavljen jer u startu ne postigne potrebni tlak.E sad ne znam sto dalje pa trazim pomoc
Hvala
Prvo upalila se narancasta sijalica upozorenja u obliku motora.Tad nakon nekog vremena kod jaceg starta u voznji pali se ESP motor vozi al s trecinom snage.Ubrzo pali se sijalica stop masina u kvaru te se sama nekoliko puta ugasi a 3 put ugasi motor.Vozeci od Rijeka do Sibenika morao sam svakih pola sata odmarati da bi isao dalje i problem se ponavlja.Odlazim u citroen servis i nakon njihove dijagnostike mijenjaju prvu diznu situacija ista salju bosch punpu na testiranje ispravna i situacija ista.Mjenjaju u medjuvremenu neka crijeva senzore itd opet isto.To traje 45 dana i ja uz zalbu i povrat novca za dijelove koje mijenjali a nisu trebali izvlacim auto iz servisa.Konzultiram se s jednim mehanicaro te drugim itd spominju zamjenu BSI midula ili kompjutera.Malo cackam po yutub i krecem.Resetiram BSI modul i na partizanski navin 3 puta klemom napravim na kratko spoj i resetiram kompjuter.Sijalice vise ne gore auto ide normalno al ujutro kod pokretanja motora na hladno na 5 do 6 sekundi upali se uz zvokove lampica ulja i stop te se samo ugasi i mogu voziti normalno.Pronalazim jednog boljeg mehanicara i uz moju inicijativu mijenjam filter goriva i vadim iz motora 1 litru ulja jer su mi u servisu kod zamjene ulja i filtera nasisali ulja dosta iznad maksimuma.Moj mehanicar misli da mozda filter nije pravilno ili oravi postavljen jer u startu ne postigne potrebni tlak.E sad ne znam sto dalje pa trazim pomoc
Hvala