Engine Fault i "UREA" lampica

MacSlavko

Well-known member
Sjećate se mog eksperimenta s 5L destilirane vode i 5L ureje?
E pa mogu vam reći da trik nije uspio!

Đubre od sonde skužilo prevaru i pokazalo grešku: "neispravno mjerenje bogatstva"!
Nadolio još 5L ureje (tj. do vrha), počistio greške, reinicijalizirao sustav, napravio razne testove i za sad je OK.
Također sam vratio i originalni čep jer je Diagbox pokazao prebzo odzračivanje, a onda moguće i manji tlak na brizgaljki (na prijašnjem sam napravio mali otvor za boilji protok zraka, da ureja teče i ne začepi brizgaljku).

Sad ćemo vidjeti hoće li ovo bogatstvo smjese biti u redu. Tlak u spremniku je 5+ bara, brizgaljka radi i Nox sonda očitava ispravne vrijednosti (nju još nisam mijenjao)...

Inače sam već bio spreman sve macolom porazbijati i odvesti nekome na softwerski AdBlue delete! Ali uz pomoć prijatelja iz Peugeot servisa smo odradili Diagbox hokus-pokuse i za sad stvar funkcionira. Nema više greške na displayu i onog zloglasnog zvuka upozorenja kod svakog pokretanja motora (izludilo me)!

Vidjet ćemo dokle će se ovako pristojno ponašati...
:cool:
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
MacSlavko MacSlavko a koji tip "urea" imaš? "onaj manji spremnik 1,5L ili cca. 15-20L? najvjerovatnije ovaj veći kapacitet kada miješaš 5+5L 🙄
Spremnik od cca 1.5 litara je za tekućinu koja ide u DPF filter čestica. Urea je drugi sistem, za smanjenje NOx-a tj dušikovih spojeva.
Treba toj sondi vrat zavrnuti, mislim potopiti je nekako u deci uree da misli da je u tanku sve urea, a u tank nasuti neku lošu i jeftinu rakiju (zbog zaleđivanja).
Ne mjeri samo da li ima uree u tanku već i u ispuhu, tako da je na taj način nećeš prevariti. U tanku te oko cijevi do injektora postoji grijač koji "brine" o smrzvanju. Usput, nakon gašenja sistem isisava ureu iz cijevi tako da tu nema smrzavanja
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Divno.. Rješenje je jasno.
Meni je crkao grijač u tanku prošle zime, novi ne možeš nabaviti, polovni samo u kompletu sa tankom i pumpom. Rješenje je bilo jasno, kako Miloš sugerira
Meni je crkao grijač u tanku prošle zime, novi ne možeš nabaviti, polovni samo u kompletu sa tankom i pumpom. Rješenje je bilo jasno, kako Miloš sugerira
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3827598.html
Ako nekoga zanima ad blue sistem rasturen u detalje
 

bono

Active member
Spremnik od cca 1.5 litara je za tekućinu koja ide u DPF filter čestica. Urea je drugi sistem, za smanjenje NOx-a tj dušikovih spojeva.
dolijano bilo januara 2020 na 186tkm (vjerovatno 1. put) u ovlaštenom. za sada mi se sviđa taj "manji sistem". radije FAP nego DPF (schvabo). uopće mi se ne sviđaju te "aktivne" regeneracije.
20221120_112422.jpg
 

Rovan

Member
Donator foruma
dolijano bilo januara 2020 na 186tkm (vjerovatno 1. put) u ovlaštenom. za sada mi se sviđa taj "manji sistem". radije FAP nego DPF (schvabo). uopće mi se ne sviđaju te "aktivne" regeneracije.
Pogledajte privitak 6752
Koliko je meni poznato tekućina koja ide u DPF kod Citroena (eolys) sluzi za bolje izgaranje cestica, tj. pri nizim temperaturama, ako grijesim neka me netko ispravi...Tako da regeneracija postoji
 

bono

Active member
Koliko je meni poznato tekućina koja ide u DPF kod Citroena (eolys) sluzi za bolje izgaranje cestica, tj. pri nizim temperaturama, ako grijesim neka me netko ispravi...Tako da regeneracija postoji
je postoji tzv. pasivna regeneracija. meni se osobno sviđa što mogu kod "regeneracije" (za koje nemam neki zvuk i lampicu na ekranu) ugasit auto i radi samo ventilator na max. ne moram ga držat iznam 60km/h, ne ga spuštat ispod 3000okr/min i ta sva ostala sranja da bi spržio ta sranja. i da ne moram točiti taj aditiv ili što je vec cca. svakih 5000km prijeđenih ovisno o kapacitetu spremnika aditiva.
FAP = DPF
jako slično. kako opisuju "SUHI=MOKRI".
ovo se meni sviđa
Screenshot_20221121-090630_Chrome.jpg
i ovo kako opisuju ako ugasiš auto prilikom regeneracije kad ga kasnije upališ kad dođe na radnu temperaturu on opet počinje proces.
u 5 godina nije se upalila lampica ili obavijest za regeneraciju ili začepljenost. jedino za nivo aditiva kad je bio nizak.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh