Šta?al samo ću spomenut da fušeri znaju spojit otpornike na kabel od airbaga da ne svjetli greška.
I ovaj konektor koji nije na blank switchevima koji samo stoji ištekan?Ostalo su pripreme za raznu opremu koja nije instalirana
Ali moguće da je neki više ili manje bitan relej
Aha, znači on je trošilo sam po sebi, ok :grin:Ono prvo ti je relej
Volan i kokpit su čitavi, a sumnjam da bi mijenjali to, a ne i airbag. A i da su se aktivirali, vidjelo bi se na podvozju(ipak se ne aktiviraju "džaba").Ovo što Ivan kaže za otpornike i airbag, to je u slučaju kada je neki airbag bio aktiviran
Hvala :euforija:Potraziću ti ja polovne xenone.
Nije hitno, ali budem sve mogućnosti proučio. Novo je naravno najbolje, i sa nekim rabatom i povratom poreza, možda ne bi toliko skupo bilo.Moj ti je savjet da ne kupuješ nove već da čekaš dok se ne pojave polovni. Nije ti toliko hitno da daješ hrpu para za njih. A nigdje ih u ovlaštenom nećeš naći znatno jeftinije.
Pretpostavljam da kod tebe nije nista aktivirano, ali čisto za tvoju informaciju, mogu ti biti aktivirani zatezači pojaseva. U tom slučaju oni ostaju na mjestu samo više ne vrše svoju ulogu, a stavi se otpornik radi simulacije.Volan i kokpit su čitavi, a sumnjam da bi mijenjali to, a ne i airbag. A i da su se aktivirali, vidjelo bi se na podvozju(ipak se ne aktiviraju "džaba").
Ja ne znam da postoji.Jel ima u Bosni trgovina poput Silux.hr?
Inače u xenon farovima postoji jedna limena klapna koja se može prebaciti gore ili dole, i time se određuje na koju stranu će biti cut-off. Vjerujem da je tako i kod Citroena.E, jel smijem ja uzeti xenone iz UK?
Mogu se leće nekako prebaciti da stepenice idu u "našem" smijeru?
Da, povuče, ali kod nje nije bilo razlike u dužini, samo u krutoći.Zar ne bi trebali biti "kratki" ako se aktivira zatezač? To ih povuče dolje, šta ne?
Èek, imaš i konektor i sve?ja u bunkeru na 308-ici imam pripremu za zadnje parking senzore a auto ih nema tvornički....
smanjeni intenzitet i ignoriranje su najjeftinija riješenja