EGS mjenjač (ručni "elektronski upravljani")

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Posjedujem Citroen Berlingo 1.6 eHDI 92Hp 2012!Motor DV6DTED!Zanimaju me iskustva,mišljenja i kvarovi na tom tipu mjenjača,....ukoliko netko posjeduje isti!
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ma to ti je prijatelju u biti rucni mjdnjac sa robotom koji salta umjesto tebe. Mjenjac ko mjenjac treba ulje redovo mjenjat i mehanika ne bi trebala otic. Saltanje ovisi o parametrima koji se prate s raznih senzora pa kvar na jednom moze utjecat na rad mjenjaca, al to nije onda kvar na njemu.
 

mamut

C5
Donator foruma
Sto se ulja tice, meni pise “trajno podmazano” netreba zamjena

Iako sam ja zamjenio ali eto, po uputama netreba
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Trajno podmazano je sranje prijatelju, u strojarstvu ne postoji nista trajno podmazano. To se odnosi na garantni rok. Bas sam na ne tu nasao pismo od zf-a upuceno dealerima, u kojemu ih zf upozorava da upute klijente o "trajno" podmazanom mjenjacu. Uostalom ZF navodi da, zavixno od uvijeta, najdulje mislim da je bilo 120tkm. Toliko o trajno pocmazanim sklopovima. Servisima ne bih dao dozvolu za rad dok ne procitaju i ne nauce elemente strojeva😁😁😁. Boze al se prehladi..

Evo nađoh ono, gore spomenuto, pismo:

http://blog.wenxuecity.com/blog/frontend.php?act=articlePrint&blogId=66261&date=201611&postId=1504555
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
A je brate sprzen lik... ujelo ga je nesto iz one garaze il pije ovo staro uje :D
A u pravu je, to sealed for life je njesra...
 

Doomsday

U prolazu...
Nope, to je čista istina, i zove se industrijski dizajn...

Projecirano trajanje života proizvoda je jako važan dio industrijskog dizajna...

:D
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Èiji je uopče mjenjač,firma!I kako vam radi prijenos brzina!Prva,druga i treča mi malo jače trza/udara,i rikverc!Majstor je radio softversku inicijalizaciju mjenjača,koja ga kao prilagodi!Ali kaže da nije zadovoljan,ponovo če......,jer softver neda odmah zaredom!

I koje točno ulje ide unutra,što je kao najbolje!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pokušat ču postaviti u temu što više informacija oko ovo tipa mjenjača,jer sam prilikom pretraživanja primijetio da podataka ima i u drugim temama,kao pod npr."Automatski mjenjač",a ne pripadaju tamo!Ovo bi trebalo olakšati nama krajnjim korisnicima te vrste mjenjača,i uštedjeti u vremenu......!Naišao sam na dosta dokumentacije,tutorijala,i sl.....na stranim forumima(www.berlingoforum.com,www.frenchcarforum.co.uk,c4owners.org[url])! Uglavnom ljudi se susreču sa istim problemima,kvarovima,rješenjima,itd! [img]https://i.imgur.com/IMzoUpI.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/w9yyhhq.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/Oe86W8B.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/lDrTcHs.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/auhiF6y.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/PaMtwbY.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/YNVLqCy.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/fL7J9w7.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/rCxaiZU.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/9WOQ6hs.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/QaheNSJ.jpg[/img] [img]https://i.imgur.com/EoPXkq7.jpg[/img] Naišao sam i na odličnu temu na stranom forumu oko izmjene kvačila na EGS mjenjaču na Berlingu,a kažu da bi trebalo biti identično i na C4,....čak je netko to prebacio i u PDF! Ne kako se radi,nego da se shvati točno obim posla...... LINK ZA SKIDANJE PDF-a- [url]https://www.dropbox.com/s/9kp5s9sdok9cyaq/Berlingo EGS Clutch.pdf?dl=0

LINK ORIGINALNOG FORUMA-

http://www.berlingoforum.com/thread-15356.html?highlight=EGS
 
Posljednje uređivanje:

dekiiii

Active member
Nope, to je čista istina, i zove se industrijski dizajn...

Projecirano trajanje života proizvoda je jako važan dio industrijskog dizajna...
BRAVO!:palac-gore:Upravo tako. Nekada davno..... su se mjenjači radili da izdrže 1 000 000 km uz redovne izmjene ulja. Posla su imali serviseri (ili sami vlasnici vozila) i proizvođači ulja, ali su navodno potrošači tražili manje troškove za održavanje, zaštitu okoliša od štetnog ulja,..pa je auto industrija dizajnirala mjenjače s oil life time i vijekom trajanja od 100 000 km koji ne zagađuju okoliš s uljem, jer se ne mijenja, nego lijepo zamijenite 10 mjenjača punih ulja. Kada će nekom doći iz dupeta u glavu da i time dolazi do zagađenja, jer još uvijek ima ulja, uslijedit će sljedeća generacija mjenjača oil free life time s vijekom trajanja 10 000 km. I svi će biti sretni JER STE VI TO TRAŽILI

Evo još jedan primjer(dobro pogledajte kvačilo):
https://www.dropbox.com/s/9kp5s9sdok...lutch.pdf?dl=0
i na mojem saxu iz 2000.god. s tim da moja lamela nije bila ni 50% potrošena
https://www.citroenforum.hr/171564-post7.html
da je netko samo masnom rukom, pardon, rukavicom (zaštita na radu:D) "pobrisao" druk ležaj ili pera šešira, mijenjala bi se samo lamela na cca 100-200 kkm zavisno od težine lijeve noge, ali kako bi se onda prodavali setovi kvačila? :confused: Nitko me ne može uvjeriti da je "kvar" slučajan :mad:. Premještanje dijelova s potrošnih (lamela) na inertne (zamajac) i pretvaranje istih u strojeve za isisavanje love neću ni komentirati (skupi famozni plivajući zamajac umjesto jeftinih standardnih "plivajućih" lamela:surprised:)

P.S. Sorry za ovaj dio sa lamelom ali i ona je usko povezana s mjenjačem
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
PRAŽNJENJE I PUNJENJE(RUÈNI UPRAVLJANI MJENJAÈ TIPA MCP)!













RAÈUNALO RUÈNOG UPRAVLJANOG MJENJAÈA(SKIDANJE-POSTAVLJANJE)!


















 
Na vrh