Nope, to je čista istina, i zove se industrijski dizajn...
Projecirano trajanje života proizvoda je jako važan dio industrijskog dizajna...
BRAVO!

alac-gore:Upravo tako. Nekada davno..... su se mjenjači radili da izdrže 1 000 000 km uz
redovne izmjene ulja. Posla su imali serviseri (ili sami vlasnici vozila) i proizvođači ulja, ali su navodno potrošači tražili manje troškove za održavanje, zaštitu okoliša od štetnog ulja,..pa je auto industrija
dizajnirala mjenjače s
oil life time i vijekom trajanja od 100 000 km koji ne zagađuju okoliš s uljem, jer se ne mijenja, nego lijepo zamijenite 10 mjenjača punih ulja. Kada će nekom doći iz dupeta u glavu da i time dolazi do zagađenja, jer još uvijek ima ulja, uslijedit će sljedeća generacija mjenjača
oil free life time s vijekom trajanja 10 000 km. I svi će biti sretni JER STE VI TO TRAŽILI
Evo još jedan primjer(dobro pogledajte kvačilo):
https://www.dropbox.com/s/9kp5s9sdok...lutch.pdf?dl=0
i na mojem saxu iz 2000.god. s tim da moja lamela nije bila ni 50% potrošena
https://www.citroenforum.hr/171564-post7.html
da je netko samo masnom rukom, pardon, rukavicom (zaštita na radu

) "pobrisao" druk ležaj ili pera šešira, mijenjala bi se samo lamela na cca 100-200 kkm zavisno od težine lijeve noge, ali kako bi se onda prodavali
setovi kvačila?

Nitko me ne može uvjeriti da je "kvar" slučajan

. Premještanje dijelova s potrošnih (lamela) na inertne (zamajac) i pretvaranje istih u strojeve za isisavanje love neću ni komentirati (skupi famozni plivajući zamajac umjesto jeftinih standardnih "plivajućih" lamela:surprised
P.S. Sorry za ovaj dio sa lamelom ali i ona je usko povezana s mjenjačem