EGR ventil

DORO-MORO

New member
C5 22 hdi 16 v 98 kw motor radi nemirno u leru
Majstor rekao otišao egr ventil jer kad mu otpojim gumeno crijevo od vakum ventila motor radi normalno
egr ventil oko 1000 kn i 2 sata posla po normi oko 400kn
zna tko dali se ovakav egr ventil da oćistiti ili dal se isplati kupovati rabljeno jer je auto za prodaju
u prilogu slika ventila
 

Prilozi

Krky

Lakerski profesionalac
Na koji način kod mene na c3 1.4hdi 50kw funkcionira agr ventil?
zadnjih dva tjedna mi svaki drugi dan baci grešku agr ventila i jednom je bil i senzor pritiska goriva, upali se i nakon sat dva vožnje ili stajanja se ugasi..
upalil mi se na autoputu i auto nije vukel kak bi trebal, sve drugo je radilo ok, samo nije imal šusa, po autoputu jedva 115kmh, stanem ja na odmaralištu, ugasim ga, i nakon 10min upalim i krenem, lampica i dalje upaljena ali auto je normalno vukel, posle kroz 1h se lampica ugasila i sad auto dalje normalno vuče već 6 dana, ali se i dalje lampica pali i gasi svaki drugi dan na po vuru dve..
 

Automatic

Well-known member
To ti hoče raditi senzor pritiska goriva i mogao bi ti crknut i onda nema više vožnje.Problem senzora pritiska goriva je taj što treba izdržat da pumpa nabije oko 200 bara pritiska u sistem gdje su prikopčane dize da bi one radile ,a višak prepušta natrag.E sad neznam kak av je senzor jer na mercedesu s daju promjeniti samo gumice na njemu i dalje funkcionira.Možeš izmjeriti pritisak i u sistemu i u svakoj dizi preko lexie.Mom starom je otišao senzor bregaste na merđi a izbacivao je senzor pritiska goriva,e sad ga j.....i.Inače na peugeotu 1.6 hdi kad nam je senzor protoka goriva riknul auto je samo krepal ko žarulja i dalje vučna.Uopče nije previše pokazival samo je sve slabije vukel dok nije stal.Ovo kaj ti je napravil na autoputu prije bi bilo do senzora radilice ili bregaste ,jer samo oni kad se malo ohlade opet profunkcioniraju koliko-toliko normalno,hoće zavarati
 
Na vrh