DS5 by MacSlavko

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U servisu se nisu stigli time ozbiljnije pozabaviti. Samo su rekli da je to normalno zbog hladnijeg vremena?
Ovlašteni :love:
Možda bi stigli da je ostao dva dana kod njih :D

Taj auto je još u garanciji ili?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ovlašteni :love:
Možda bi stigli da je ostao dva dana kod njih :D
Taj auto je još u garanciji ili?
Haha! Kad bi dali neko zamjensko vozilo - zašto ne? Ali onda bi naplatili 20-30 sati rada, ili? 😎
DS5 više nije u garanciji. Istekla je ljetos u kolovozu ili rujnu. A dosta toga je na njemu napravljeno pod garancijom i u kampanjama, pa se nadam da se neće baš raspasti u narednih nekoliko godina... :)
PS: načuo sam da se taj Posedel u Kašteliru zatvara, tako da u Istri ne ostane više nijedan te sljedeći put po svoj prilici budem u Rijeci...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

pokra89

Well-known member
Kampanje NWG, NYB i GCH su i kod mene na Picassu bile
NWG 20.12.2016., kod tebe 22.12.2016.
NYB 09.05.2017., kod tebe 29.05.2017.
GCH 23.10.2017., kod tebe 03.11.2017.
:D
 

szahtila

Well-known member
Dobro pitanje...
Objavljuju li to barem na svojim stranicama (i onda bi trebalo stalno pratiti...)?
Kao i većinu sa novijim Citroenima, zanima me AdBlue. Naime, 2019 uvezao sam lakše ostećeni C3 iz 2017 koji je još bio pod garancijom sa 37000 km. Od nasih ovlaštenih nisam mogao nista doznati po tom pitanju, jel bila kampanja, da li je na konkretnom autu već zamijenjen ili ne, tako da čekam da mi dojavi grešku ne znajući imam li neka prava po tom pitanju
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Kao i većinu sa novijim Citroenima, zanima me AdBlue. Naime, 2019 uvezao sam lakše ostećeni C3 iz 2017 koji je još bio pod garancijom sa 37000 km. Od nasih ovlaštenih nisam mogao nista doznati po tom pitanju, jel bila kampanja, da li je na konkretnom autu već zamijenjen ili ne, tako da čekam da mi dojavi grešku ne znajući imam li neka prava po tom pitanju
Još si neko vrijeme u garanciji, pa inzistiraj na tom pitanju. I to mailom, da ostane pisani trag...
Vjerujem da im nije teško upisati tvoj VIN i provjeriti stvar. Kao i obavijestiti stranku o mogućnosti i trajanju kampanje...
Također, to što je u kampanji njih ne košta ništa, osim vremena i rada servisera, ali zato su ovl. servis!
 

szahtila

Well-known member
Još si neko vrijeme u garanciji, pa inzistiraj na tom pitanju. I to mailom, da ostane pisani trag...
Vjerujem da im nije teško upisati tvoj VIN i provjeriti stvar. Kao i obavijestiti stranku o mogućnosti i trajanju kampanje...
Također, to što je u kampanji njih ne košta ništa, osim vremena i rada servisera, ali zato su ovl. servis!
Istekla garancija u 12\2019
 

pokra89

Well-known member
Svaki ovlašteni servis je na zahtjev stranke DUŽAN provjeriti je li ima ijedna neodrađena kampanja, te ako ima, istu odraditi u najkraćem mogućem roku, bez ikakve participacije stranke.
Tako su i mom bratu ovi kreteni iz Mostara počeli pametovati, kao auto nije kupljeno kod nas, mi to ne trebamo, samo je spomenuo mail i odvjetnika. Instantno su provjerili, ustanovili da postoji kampanja i da se treba zamijeniti čep uree, isti naručili, i po dolasku zamijenili.
 

Pavel

Lepi™
Inače taj klak čujem i ja na svome C5 a čuo sam ga i kod kolege na Volvu. On isto ima Aisin automatski mjenjač. Mislim da ti je to kao nekakav lock sistem. Ja to čujem samo kada hoću prebaciti iz P kod prvog paljenja. Nisam primijetio kasnije da se čuje, možda se i čuje ali nisam registrirao. Jednom sam pitao lika u servisu, više iz znatiželje ne jer mi je smetalo, pa je rekao da je to kao senzor pritiska. Slično kickdownu kod gasa..Ako lagano pritisneš neće registrirati i mjenjač ostaje u P. Moraš kao stisnut iza te "opruge otpora", čuje se klak i onda ga možeš izbacit iz P.

Tako da mislim da nije nešto oko čega trebaš brinuti. Ja sam to detektirao kad sam ga kupio na cca 160.000 km prije 5 godina, sad ga evo na 300.000 i nije se ništa razletilo. :D
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Guys, upravo sam kupio NAC Eur Wave2 navigacijski uređaj za upgrade mog SMEG+IV2 s eBaya!
Pratim to već neko vrijeme i planiram upgrade pa mi se ovaj za 150€ učinio kao dobra prilika!
Čovjek ga je s Arduino alatom preda mnom (FaceTime) telekodirao, podesio sve opcije, isprobao (u svom P508) itd.
Sad još trebam nabaviti kapacitivni display i adaptere priključnih kablova, pa će DS5 dobiti jednu zvjezdicu više!!
;)
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dakle, moj SMEG+IV2 to NAC projekt je zgotovljen!
Iako ne baš s potpunim uspjehom...

Prvo dobre strane:
1) NAC ima dosta modernije i korisniku razumljivije sučelje (s malo većim brojkama/slovima pa je lakše čak i letimičnim pogledom nešto s displaya pročitati)...
2) bolje mape s 3D funkcijom koje se češće obnavljaju (besplatno i neograničeno)
3) dva USB ulaza, tako da u prvome može biti uključen smartphone za Apple CarPlay ili AndroidAuto, a u drugome istovremeno USB stick s glazbom
4) pregled glazbe po žanru, autoru, albumu kao na računalu (padajući izbornik)
5) tri različita korisnička profila (pamti sve postavke i brzo se prebacuje)
6) sam uređaj je puno brži i touchscreen responzivniji, valjda radi više RAMa na raspolaganju...
7) update softwera i svih mapa prošao bez problema (uz VIN donor-vozila).
8) glasovne naredbe (ako prorade)...

Ono što kod mene (za sad) nije dobro:
1) iz nekog razloga mi ne rade glasovne komande (pritisak na tipku na stalku žmigavca)?
2) moj dosadašnji BTA izgleda nije kompatibilan s NACom? Je li moguće da za njega trebam ugraditi BTA2? Dobivam grešku na Diagboxu da NAC nije spojen s Autonomnom Telekomunikacijskom Kutijom (iako ona ne daje nikavu grešku)... Malo sam gledao; hardwerski me taj BTA2 od ovlaštenog servisa dođe oko 120€ (kutija i kabel), ali brine me telekodiranje (ne vjerujem da bi u ovl. servisu htjeli to raditi)... Mogu li to sam odraditi s tokenom?
3) vjerojatno je povezano s BTA problemom; također dobivam grešku da nekakav ulaz za mikrofon nije spojen (iako Handsfree telefoniranje radi normalno; i mikrofon u autu i zvuk sugovornika na ugrađene zvučnike)...
4) nisam još aktivirao Connected Services (139£ / 3 god), ali vjerojatno hoću. Ponajviše radi upozorenja na radare, a zgodno je imati i live informacije s cesta (radovi i sl.) te vremensu progonozu jer sve to utječe na kalkulaciju izbora putanje... Volio bih da mi se veza s Internetom (potrebna za Services) ostvaruje putem "besplatne" GSM kartice u BTA radije nego li dijeljenjem Interneta s mog iPhona (osobito nezgodno u non-EU zemljama)...
5) samo jedan (muški) glas za navođenje? Zar stvarno?
6) moj SMEG+IV2 je imao i DAB+antenu, iako nije baš bilo neke sreće s tim DAB radio-stanicama, a ovaj NAC to nema (postoji i digitalni NAC s DABom). No, to sam znao prilikom kupnje i žrtvovao sam DAB+ prijem koji je ionako previše nestalan / neupotrebljv u mom okruženju.

Eto...

Ima li netko neki savjet / ideju oko navedenoga?
😎
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ono što kod mene (za sad) nije dobro:
1) iz nekog razloga mi ne rade glasovne komande (pritisak na tipku na stalku žmigavca)?
😎
Dakle, glasovne naredbe ipak rade!!
Samo ih ja (tupan) na NACu nisam znao koristiti...
:smile:

Naime, na SMEG+IV2 koji sam do sad imao dugi pritisak na vrhu ručice žmigavca bi pokrenuo glasovne naredbe (koga nazvati i sl.). Međutim, na NACu taj dugi pritisak pokreće funkciju izgovaranja destinacije za navođenje, a to nije podržano u Hrvatskoj i zato sam dobivao onu poruku "Prepoznavanje glasa nije dostupno"...

Tj. mislim da RH nije podržana za to, iako bi možda uzrok mogao biti i u (za sad) neaktiviranim Connected Services na NACu? Idem za nekoliko dana u ovl. servis (deNOx fault) pa ću pitati i za to...

Međutim, ako samo kratko pritisnem tu istu tipku javljaju se glasovne naredbe te mogu reći koga nazvati (ne pali baš uvijek jer naša imena treba izgovoriti na engleski način...
:no2:
), koju pjesmu ili izvođača slušati ili prema kojem kontaktu postaviti navođenje.

Ovdje treba napomenuti da će glasovno biranje navođenja biti vezano samo uz postojeći kontakt (ako je u njegovoj "kartici" upisana i adresa), ali u RH nije moguće npr. izgovoriti ime grada i ulice pa da NAC krene s navođenjem. Ne znam zašto je tako, ali eto... Šteta, no dobro je da berem ostatak glasovnih naredbi radi!

Dakle: uz tu iznimku, ovo su glasovne naredbe koje rade (izgovorene na engleskom):
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
Dakle, glasovne naredbe ipak rade!!
Samo ih ja (tupan) na NACu nisam znao koristiti...
:smile:

Naime, na SMEG+IV2 koji sam do sad imao dugi pritisak na vrhu ručice žmigavca bi pokrenuo glasovne naredbe (koga nazvati i sl.). Međutim, na NACu taj dugi pritisak pokreće funkciju izgovaranja destinacije za navođenje, a to nije podržano u Hrvatskoj i zato sam dobivao onu poruku "Prepoznavanje glasa nije dostupno"...

Tj. mislim da RH nije podržana za to, iako bi možda uzrok mogao biti i u (za sad) neaktiviranim Connected Services na NACu? Idem za nekoliko dana u ovl. servis (deNOx fault) pa ću pitati i za to...

Međutim, ako samo kratko pritisnem tu istu tipku javljaju se glasovne naredbe te mogu reći koga nazvati (ne pali baš uvijek jer naša imena treba izgovoriti na engleski način...
:no2:
), koju pjesmu ili izvođača slušati ili prema kojem kontaktu postaviti navođenje.

Ovdje treba napomenuti da će glasovno biranje navođenja biti vezano samo uz postojeći kontakt (ako je u njegovoj "kartici" upisana i adresa), ali u RH nije moguće npr. izgovoriti ime grada i ulice pa da NAC krene s navođenjem. Ne znam zašto je tako, ali eto... Šteta, no dobro je da berem ostatak glasovnih naredbi radi!

Dakle: uz tu iznimku, ovo su glasovne naredbe koje rade (izgovorene na engleskom):
Jesi zadovoljan uloženim i dobivenim? Kako ti se čini funkcionalnost multimedije?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Jesi zadovoljan uloženim i dobivenim? Kako ti se čini funkcionalnost multimedije?
Sad sam uglavnom zadovoljan!
Funkcionalnost je puno veća nego na SMEG+IV2: 2 USB ulaza, uz CarPlay tu je i AndroidAuto, uređaj je puno brži/responzivniji, izbornici su logičniji (npr. možeš jednim pritiskom na ikonu na zaslonu uključiti/isključiti Random play - na SMEG+IV2 bi za to trebalo ići u Izbornik/Postavke/Random...), animacije su ljepše (prikaz otvorenih vrata i sl.), slova su veća - konačno se i ono vrijeme u kutu zaslona normalno vidi, ne moram razmišljati je li mi Cover albuma 300x300pxl ili je 500x500 - sve se vidi, karta se prstom pomiče po zaslonu odmah i bez trzanja (SMEGu+IV2 prvo moraš "reći" da želiš pomicati kartu), pretraživanje je puno jednostavnije te začas nalazi i pojmove poput "slastičarna", "cvjećarna" i sl., tako da je NAC definitivno bolji i suvremeniji uređaj!

Mislim da ću odustati od ugradnje BTA2.0 i koristiti Connected Services samo u Hrvatskoj i EU (ako ne ukinu Roaming?) dijeljenjem Interneta s mobitela. Za onaj jedan put u godinu-dvije što eventualno odem u Srbiju ili Bosnu - preživjet ću i bez toga.
Naravno, to pod uvjetom ako Povezane usluge i upozorenja na radare uopće rade u Hrvatskoj?
To ću pitati u servisu za koji dan (nadam se da će znati odgovor)...

Ako bi i to radilo - onda bih bio 100% zadovoljan!
Do sad sam u ovu konverziju uložio oko 450€ (oko 550€ ili više dođe takav gotov paket ako se uzima od jednog sellera, sve odjednom).
Nekome puno, nekome nepotrebno, ali meni OK.
Valjda prema onoj narodnoj da "svaka budala ima svoje veselje"...
:LOL:
 

Prilozi

szahtila

Well-known member
Sad sam uglavnom zadovoljan!
Funkcionalnost je puno veća nego na SMEG+IV2: 2 USB ulaza, uz CarPlay tu je i AndroidAuto, uređaj je puno brži/responzivniji, izbornici su logičniji (npr. možeš jednim pritiskom na ikonu na zaslonu uključiti/isključiti Random play - na SMEG+IV2 bi za to trebalo ići u Izbornik/Postavke/Random...), animacije su ljepše (prikaz otvorenih vrata i sl.), slova su veća - konačno se i ono vrijeme u kutu zaslona normalno vidi, ne moram razmišljati je li mi Cover albuma 300x300pxl ili je 500x500 - sve se vidi, karta se prstom pomiče po zaslonu odmah i bez trzanja (SMEGu+IV2 prvo moraš "reći" da želiš pomicati kartu), pretraživanje je puno jednostavnije te začas nalazi i pojmove poput "slastičarna", "cvjećarna" i sl., tako da je NAC definitivno bolji i suvremeniji uređaj!

Mislim da ću odustati od ugradnje BTA2.0 i koristiti Connected Services samo u Hrvatskoj i EU (ako ne ukinu Roaming?) dijeljenjem Interneta s mobitela. Za onaj jedan put u godinu-dvije što eventualno odem u Srbiju ili Bosnu - preživjet ću i bez toga.
Naravno, to pod uvjetom ako Povezane usluge i upozorenja na radare uopće rade u Hrvatskoj?
To ću pitati u servisu za koji dan (nadam se da će znati odgovor)...

Ako bi i to radilo - onda bih bio 100% zadovoljan!
Do sad sam u ovu konverziju uložio oko 450€ (oko 550€ ili više dođe takav gotov paket ako se uzima od jednog sellera, sve odjednom).
Nekome puno, nekome nepotrebno, ali meni OK.
Valjda prema onoj narodnoj da "svaka budala ima svoje veselje"...
:LOL:
Javi šta u servisu kažu vezano uz upozorenja na radare. Ja kad putujem u kraj kamo neznam pozicije radara koristim NAC navigaciju i Copilot sa moba. Mob povežem kabelom preko AA sa uključenim bt u postavkama AA.Glasovna upozorenja sa mob na taj način rade preko NAC-a i to je sasvim zadovoljavajuće
Javi šta u servisu kažu vezano uz upozorenja na radare. Ja kad putujem u kraj kamo neznam pozicije radara koristim NAC navigaciju i Copilot sa moba. Mob povežem kabelom preko AA sa uključenim bt u postavkama AA.Glasovna upozorenja sa mob na taj način rade preko NAC-a i to je sasvim zadovoljavajuće
Vezano uz glasovne komande
Javi šta u servisu kažu vezano uz upozorenja na radare. Ja kad putujem u kraj kamo neznam pozicije radara koristim NAC navigaciju i Copilot sa moba. Mob povežem kabelom preko AA sa uključenim bt u postavkama AA.Glasovna upozorenja sa mob na taj način rade preko NAC-a i to je sasvim zadovoljavajuće


Vezano uz glasovne komande
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Strix83

New member
Pozdrav ljubiteljima DSa.
Slavko imam sličan model kao tvoj, pošto si ga vidim upoznao do detalja imao bi jedno pitanje.
Imam problem sa zvukom, očajan je + mi jedan kanal ne radi uopšte (zadnji desni).
Taj navedeni kanal grune svaki put kad se auto upali, što je dovelo do crkavanja jednog zvučnika.
Zvučnik je zamenjen, problem je ostao. Zvuk u autu je bez basa, sve guraju srednji i visoki, kad se pređe granica od volume18 počinje distorzija.
Vadili smo mm smeg uređaj , menjali audio procesor i predprocesor, ništa se nije promenilo.
Da nije neki osigurač, akumulator,software...
Diagbox nije prijavio grešku...
Hvala unapred
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Pozdrav ljubiteljima DSa.
Slavko imam sličan model kao tvoj, pošto si ga vidim upoznao do detalja imao bi jedno pitanje.
Imam problem sa zvukom, očajan je + mi jedan kanal ne radi uopšte (zadnji desni).
Taj navedeni kanal grune svaki put kad se auto upali, što je dovelo do crkavanja jednog zvučnika.
Zvučnik je zamenjen, problem je ostao. Zvuk u autu je bez basa, sve guraju srednji i visoki, kad se pređe granica od volume18 počinje distorzija.
Vadili smo mm smeg uređaj , menjali audio procesor i predprocesor, ništa se nije promenilo.
Da nije neki osigurač, akumulator,software...
Diagbox nije prijavio grešku...
Hvala unapred
Huh...
Tu može svašta biti uzrok!
Prvo što mi pada na pamet su kablovi, odn. konektori. Možda slab kontakt negdje? Možda već u samom QuadLock konektoru koji se spaja otraga na SMEG? Ili bilo gdje dalje po žicama? Je li netko nešto mrdao po žicama ili je sve originalno?

S druge strane, ako srednji i visoki tonovi rade, onda nema razloga da basovi ne rade (to ide po istoj žici, a onda skretnica u vratima / na samom zvučniku razdvaja)...
Ugl, trebalo bi to dati na pregled nekoj car audio-elektronici u tvojoj blizini.
Ako Diagbox ne pokazuje grešku, onda vjerojatno i nije do SMEGa, nego do jedinica / ožičenja nakon radija.
Osigurač / akumulator također nije, jer onda bi radio bio skroz bez ikakvih funkcija...

Ne vjerujem ni da je do softwera, ali nije na odmet ažurirati ga. To ti je zapravo najjeftiniji pokušaj rješavanja problema.

To je DS5? Koja godina? Ako je SMEG, onda je zapravo SMEG+IV2. Provjeri na kojoj si verziji softwera pa ćemo dalje...
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh