Nazalost nemam. Poznanik je vozio tog 508 hybrid, dok je bio kod njega sve je bilo ok, ali par mjeseci nakon sto je promijenio vlasnika isti mu se pozalio na to da je ovlasteni servis dijagnosticirao da je baterija "pokvarena", da ne moze upaliti auto i sve ostalo sto je gore navedeno. Dok je auto bio kod njega, znam da je bilo sve ok, bez nekih poruka upozorenja, oduzimanja snage ili bilo cega slicnog. Slozio bih se sa
M
Milos da postoji razlika izmedju prazne i neispravne baterije, i posebno oko stavke o francuskom softwareu. U zadnje vrijeme cesto vozim 3008 hybrid, i kada tu baterija dirne 0%, nastavljas voznju sa ICE i svi sretni. Ali, obzirom na tehnologoju, odnosno kako ju proizvodjaci "proizvode" i kako sami sebi prave finansijski backup u slucaju otkazivanja nekog od elemenata automobila, cisto sumnjam da ce i ovaj 3008 upaliti kada baterija bude neispravna, a ne prazna.
I samo jedan kratki offtopic, vezan za plug in hybride i zeleni enviroment. Za pomenuti 3008 deklarisani range je 48 km. Nakon cca 500km, nakon sto auto "nauci" kako ga vozac koristi, taj range pada na 24-26km u svakodnevnoj upotrebi. Naravno da na range el pogona utice dosta faktora, vanjska temp, nacin voznje, koristenje "dodatnih" opcija (klima, grijanje sjedista i sl), ali pritom auto nije uopste ekstremno koristen, tj ukljuceno je sve ono sto bi u svakom drugom autu koristili, ne potapa se u crveno, i sl. Nemam pitanje, sve mi je jasno, samo me interesuje vase misljenje da li vjerujete da ovo ima ikakvu svrhu osim odlaska na posao i kuci (ukupno 15ak km) i punjenje svaku drugu noc, pogotovo uzimajuci u obzir cijene el energije i goriva (trenutno u Njemackoj za 100% batetije, tj po trenutnim uslovima voznje 24km = 4€)