Više od godinu dana sam razmišljao kako bih dodao OEM ambientalnu rasvjetu u vrata svog DS5! Radi se o osvjetljenju kvake na vratima, te u pretincima u oblozi vrata.
Mislim da su modeli prije facelifta to imali u najjačoj opremi, a nakon toga samo uz opciju. A fakat lijepo izgleda i nekako bi se to očekivalo u takvom autu koji "sve ima, osim toga"
pa sam to probao naknadno ugraditi.
Davno sam već skupio ptrebne dijelove: ogiginalne kvake s osvjetljenjem, 12V LEDiode od 3 i 6 mm za džepove vrata, 10m žice, OEM čepove za poklopac/masku vrata te ostale sitne dijelove i alat. Samo je trebalo skupiti volje i vremena da se uhvatim toga, a pogodovalo mi je i ovo toplo vrijeme u prosincu da se ne smrznem vani dok po cijele dane radim pi*darije na autu. PS: dodajte tome i jednu cijelu noć jer je trebalo pogoditi kut LEDice i dubinu ulaska u vrata kako se svjetlo ne bi raspršivalo okolo na prag ili pod, nego samo na držač tekućine i džep za sitinice... Trebalo mi je nekih 20-ak montaža po principu pokušaja i pogreške samo za prva vrata! S ostalima je naravno išlo lakše (iz 5-6 bih pogodio). Te LEDice naime nisam mogao nabaviti originalne, pa je trebalo kemijati s ovim generičkima. Sad je najbliže onome kako izgleda original.
Naravno, najteži posao je dovesti struju u vrata. Da izbjegnem tu muku probao sam prošlog ljeta posuditi dio struje od elektromotora podizača stakla. Prc Milojka!
Čim sam spojio jednu stranu i isprobao kako radi, pojavila mi se na ploči hrpa grešaka i upozorenja. Morao sam sve vratiti u originalno stanje, te pobrisati greške dijagnostikom. Znao sam tada da ukoliko želim ti uraditi kako spada morat ću se pomiučiti i povući novu žicu od upaljača za cigarete.
Time sam se dakle bavio zadnjih 5 dana prošle godine. Dinamika je bila otprilike po jedna vrata na dan! Najviše vremena (i truda) je uzelo upravo dodavanje/povlačenje te nove žice. Nakon što sam ju doveo do A stupa i poskidao sve plastike kako bih došao do one gume u kojoj je snop ožičenja koji ide u vrata, e tu je stvar postala zahtjevna... Morao sam skinuti prednja vrata kako bih (nekako) progurao novu žicu unutra! Jednom kakd je žica prošla, onda je sve "lako".
Sa zadnjim vratima je bilo lakše u smislu da njih nisam morao skidati, ali je stvarno trebalo dosta vremena dok sam na slijepo pogodio kuda (kroz postojeći konektor unutar snopa ožičenja, a sve skupa omotano zaštitnom gumom pa se ništa ne vidi), progurati dodatnu žicu!
Naravno, sa limene školjke automobila, treba otpojiti plastično/gumeni konektror koji drži sve to skupa na A i B stupu te drugi kraj gume koji ulazi u vrata kako bi se lakše provukla žica. Upravo skidanje tog konektora je (prvi puta) trajalo više od sat vremena...
Također, kod pristupa zadnjim vratima trebalo je skinuti plastični poklopac na B stupu u kabini, onaj koji pokriva sigurnosni pojas. I to je dosta zahtjevno jer se radi na slijepo, te je potrebno imati vrćicu raznih plasičnih čepova radi toga što će se neki (sigurno) polomiti. Isto tako je potrebno imati i rezervne čepove za poklopac/masku samih vrata kako bi sve sjelo nazad na svoje mjesto (i ostalo tamo
).
Uglavnom, nakon nekoliko dana stvarno teškog posla rezultat je tu i mogu reći da sam jako zadovoljan jer je to projekt koji imam imam u planu skoro od kad sam kupio auto (3 god.), a evo tek sam ga sad uspio realizirati! Bio bih to dakako i prije izveo, da stvar nije bila toliko za*ebana!
Anyway, me very happy now!
Skoro zaboravih: "usput" sam zamijenio i tvorničke no-name zvučnike iz 2015. s 2 para JBLovih Club 622. Sad to zvuči sasvim pristojno!!
PS: one slike gdje je boca vode, to su prednja vrata, a bez boce su zadnja (osvijetljenje kvake i unutar džepa za sitnice u vratima)…
Mislim da su modeli prije facelifta to imali u najjačoj opremi, a nakon toga samo uz opciju. A fakat lijepo izgleda i nekako bi se to očekivalo u takvom autu koji "sve ima, osim toga"
Davno sam već skupio ptrebne dijelove: ogiginalne kvake s osvjetljenjem, 12V LEDiode od 3 i 6 mm za džepove vrata, 10m žice, OEM čepove za poklopac/masku vrata te ostale sitne dijelove i alat. Samo je trebalo skupiti volje i vremena da se uhvatim toga, a pogodovalo mi je i ovo toplo vrijeme u prosincu da se ne smrznem vani dok po cijele dane radim pi*darije na autu. PS: dodajte tome i jednu cijelu noć jer je trebalo pogoditi kut LEDice i dubinu ulaska u vrata kako se svjetlo ne bi raspršivalo okolo na prag ili pod, nego samo na držač tekućine i džep za sitinice... Trebalo mi je nekih 20-ak montaža po principu pokušaja i pogreške samo za prva vrata! S ostalima je naravno išlo lakše (iz 5-6 bih pogodio). Te LEDice naime nisam mogao nabaviti originalne, pa je trebalo kemijati s ovim generičkima. Sad je najbliže onome kako izgleda original.
Naravno, najteži posao je dovesti struju u vrata. Da izbjegnem tu muku probao sam prošlog ljeta posuditi dio struje od elektromotora podizača stakla. Prc Milojka!
Čim sam spojio jednu stranu i isprobao kako radi, pojavila mi se na ploči hrpa grešaka i upozorenja. Morao sam sve vratiti u originalno stanje, te pobrisati greške dijagnostikom. Znao sam tada da ukoliko želim ti uraditi kako spada morat ću se pomiučiti i povući novu žicu od upaljača za cigarete.
Time sam se dakle bavio zadnjih 5 dana prošle godine. Dinamika je bila otprilike po jedna vrata na dan! Najviše vremena (i truda) je uzelo upravo dodavanje/povlačenje te nove žice. Nakon što sam ju doveo do A stupa i poskidao sve plastike kako bih došao do one gume u kojoj je snop ožičenja koji ide u vrata, e tu je stvar postala zahtjevna... Morao sam skinuti prednja vrata kako bih (nekako) progurao novu žicu unutra! Jednom kakd je žica prošla, onda je sve "lako".
Sa zadnjim vratima je bilo lakše u smislu da njih nisam morao skidati, ali je stvarno trebalo dosta vremena dok sam na slijepo pogodio kuda (kroz postojeći konektor unutar snopa ožičenja, a sve skupa omotano zaštitnom gumom pa se ništa ne vidi), progurati dodatnu žicu!
Naravno, sa limene školjke automobila, treba otpojiti plastično/gumeni konektror koji drži sve to skupa na A i B stupu te drugi kraj gume koji ulazi u vrata kako bi se lakše provukla žica. Upravo skidanje tog konektora je (prvi puta) trajalo više od sat vremena...
Također, kod pristupa zadnjim vratima trebalo je skinuti plastični poklopac na B stupu u kabini, onaj koji pokriva sigurnosni pojas. I to je dosta zahtjevno jer se radi na slijepo, te je potrebno imati vrćicu raznih plasičnih čepova radi toga što će se neki (sigurno) polomiti. Isto tako je potrebno imati i rezervne čepove za poklopac/masku samih vrata kako bi sve sjelo nazad na svoje mjesto (i ostalo tamo
Uglavnom, nakon nekoliko dana stvarno teškog posla rezultat je tu i mogu reći da sam jako zadovoljan jer je to projekt koji imam imam u planu skoro od kad sam kupio auto (3 god.), a evo tek sam ga sad uspio realizirati! Bio bih to dakako i prije izveo, da stvar nije bila toliko za*ebana!
Anyway, me very happy now!
Skoro zaboravih: "usput" sam zamijenio i tvorničke no-name zvučnike iz 2015. s 2 para JBLovih Club 622. Sad to zvuči sasvim pristojno!!
PS: one slike gdje je boca vode, to su prednja vrata, a bez boce su zadnja (osvijetljenje kvake i unutar džepa za sitnice u vratima)…
Prilozi
-
106 KB Pregleda: 0
-
61,7 KB Pregleda: 0
-
84,7 KB Pregleda: 0
-
72,6 KB Pregleda: 0
-
81,1 KB Pregleda: 0
-
116 KB Pregleda: 0
-
57,7 KB Pregleda: 0
-
25,5 KB Pregleda: 0
-
32,1 KB Pregleda: 0
-
50,5 KB Pregleda: 0
-
102,5 KB Pregleda: 0
-
84,1 KB Pregleda: 0
-
94,3 KB Pregleda: 0
-
211,4 KB Pregleda: 0
Posljednje uređivanje: